Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Det er tidlig å stå opp 05:45! I alle fall når man hører at det regner og blåser ute!

Men i dag skal jg faktisk rett hjem etter jobb! Så det kommer til å bli rart å være hjemme kl 16! Men veldig deilig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til sol og sommer, når man våkner til solstråler gjennom gardinene og høre fuglekvittring. Man kan ta på seg sommerklær og være ute hele dagene på jobb :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til sol og sommer, når man våkner til solstråler gjennom gardinene og høre fuglekvittring. Man kan ta på seg sommerklær og være ute hele dagene på jobb :)

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, det er noe annet enn det været vi har i dag i alle fall. Var kaldt å være ute i dag, snø og blåst.

Men deilig å tenke på at vi har vært ute i dag og bare kan være inne å kose oss med forming og bading med barna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i dag kjenner jeg. Holdt på å sovne flere ganger på bussen og t-banen hjem i dag, og da jeg kom hjem la jeg meg på sofaen og sovnet med en gang. Er fortsatt trøtt og sliten, men jeg har måttet gjøre noen småting, så det var bare å komme seg opp av sofaen. Så nå er en maskin med klær vasket, kjøkkenet ryddet og oppvaskmaskinen er satt på, treningsbagen er halvveis pakket (må pakke resten i morgen tidlig når resten av treningsklærne er tørre) og nå må jeg skrive ukeplan. Men etter det er planen å plante rumpa godt ned i sofaen med tv, Det Nye og en kopp te.

Kjære har vært hjemme hos svigermor en tur og er på vei hjem nå. Han ringte og sa at han regner med å bruke litt ekstra tid hjem, for det er et ufyselig vær ute og glatt.

Gleder meg til han kommer hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt det bare er tre måneder igjen til man begynner og snakke om sommerferie og feriepenger!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda godt det bare er tre måneder igjen til man begynner og snakke om sommerferie og feriepenger!

:nigo:

:skratte:

Ferie og feriepenger?!? Hva er det?

Ok, jeg skal ha litt ferie i år, men jeg har nok ikke tjent opp så mye feriepenger i år gitt. Nok til å dekke en uke med ferie :sukk:

Men det skal nok gå greit for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så sliten jeg er! Var helt skutt da jeg kom hjem i går og det var helt forferdelig i natt. Vondt og sliten i kroppen. Og det sitter fortsatt i i dag. Men jeg lurer på om det kanskje kan ha noe å gjøre med at en gutt på basen i går hoppet opp på ryggen min da jeg lå på gulvet i går. Og det sa *knekk*...

Ikkje bra!

Nå er det å komme seg på jobb, ut på tur, jobbe til fem, så trening, så hjem, i seng og så opp igjen kl. 05:30.

I morgen er det fredag og tannlege :hoppe: Bare glad det er helg :ler:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda det hørtes ikke godt ut!!! :troest::klem:

Skjønner godt at du er glad det er snart helg! Håper ikke dagen blir så alt for intens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda det hørtes ikke godt ut!!! :troest::klem:

Skjønner godt at du er glad det er snart helg! Håper ikke dagen blir så alt for intens!

Kom meg gjennom arbeidsdagen :-) nå er det å komme seg på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Kos deg på trening! :trene:

Puh...det var en tung treningsøkt. Ikke tung slik at jeg ble så veldig sliten, men tung å komme gjennom. Er et eller annet med kroppen nå, for den er sliten og vond.

Men....jeg har gått ned enda et kg! Så nå har jeg gått ned ca 4kg på bare noen få uker. Og da har jeg bare lagt om kostholdet til at vi spiser gode salater til middag i hverdagene, hjemmelaget knekkebrød til frokost, lunsj og kl 14 og smoothie til mellommåltid. Og da er jeg ikke sulten en eneste gang i løpet av dagen ;)

Men nå er det middag...kyllingsalat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er litt pga den knekken du fikk også? Eller at du er litt sliten for tiden?

Wow så flink du er! :duskedame:

Det høres kjempebra ut! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg to visdomstenner fattigere. Skulle egentlig bare ta den ene ettersom det var det jeg hadde penger til. Men tannlegen syntes jeg skulle ta begge med det samme å så betale når jeg kunne. Så på 45min var to hull fikset og to tenner trekt.

Nå er det å komme seg hjem og til sofaen. En smule kvalm pga alt blodet i munnen,men det tar seg så dårlig ut å spytte på banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa? Hva er det?jeg kjeda meg for mye,så nå går jeg vært med kjære vi både Jula og Ikea. Og snart er det hjem til svigermor for å få litt pleie :-) og nå kan jeg spise! Er kjempesulten ettersom jeg ikke har spist siden 11. Litt dårlig planlagt det med spisingen i dag gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort så mye denne helgen. Vi har vært hos svigermor og kjære har holdt på med øl-prosjektet sitt i kjelleren. Formen min har vært veldig opp og ned etter at jeg var hos tannlegen. Jeg er veldig glad for at jeg var der på en fredag i alle fall, for jeg har levd på smertestillende. Har vært vanskelig å få i seg mat ettersom kjeven er stiv og øm. Men det går bra så lenge jeg har nok smertestillende innabords.

Ikke lenge før vi reiser hjem nå. Eller jeg reiser hjem og kjære reiser videre sammen med kollegaer til fjells. Er noen som har det...reise til fjells for å stå på ski og drikke øl i stedet for å jobbe. :sukk:

Men jeg har tenkt til å bare dulle med meg selv i kveld jeg med god mat (hvis jeg får det i meg da :ler:, en dusj, tv, sofa og litt nettshopping. Noen småting jeg må ha.

Og flaks for meg, så var det noen som gjerne ville ha min tidligvakt i morgen...lykke! For da slipper jeg å legge meg så tidlig, jeg slipper å stå opp så tidlig og jeg slipper å vente så lenge før vi skal ha møte etter jobb imorgen :nigo:

(ulempen er bare den at jeg kommer sent hjem i morgen og må tidlig opp på tirsdag da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære har dratt og jeg savner han noe vanvittig :sukk: Og han kommer ikke hjem før tirsdag kveld.

Kjenner nå hvor høyt jeg elsker ham :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt :rodmer:

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Ja, det er både godt og vondt. Men jeg vet i alle fall at jeg har gjort et riktig valg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser litt på kjoler til bryllupet (som jeg ikke aner når blir...i år eller neste år :klo::ler:)

Lurer på om jeg må ta meg en tur til Coast altså. Mye fint der.

Eller er det noen her inne som har ideer til andre butikker jeg kan kikke i? Har ikke tenkt til å bruke så mange kronene på kjole, max 2500kr.

Å så har vi bestemt oss for hvor vi skal på ferie i oktober. Det blir Veligando . Der kommer vi forhåpentligvis til å bo i en Jazcuzi Water Villa :nigo: Gleder meg som en liten unge ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...