Jill Skrevet 29. august 2011 #181 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Morsomt med ny giv til treningen Men må bli skikkelig frisk nå, så du slipper å gå halvdårlig i lang tid. Endret 29. august 2011 av Jill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. august 2011 #182 Del Skrevet 29. august 2011 Du, jeg har egentlig et forslag til deg Siden vi ikke bor så alt for langt unna hverandre og sånn (og siden jeg snart flytter til et sted hvor skiløypa går praktisk talt gjennom hagen ), kanskje vi skulle finne en helgedag i måneden hvor vi møtes og har jenteskogstur eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. august 2011 #183 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Du, jeg har egentlig et forslag til deg Siden vi ikke bor så alt for langt unna hverandre og sånn (og siden jeg snart flytter til et sted hvor skiløypa går praktisk talt gjennom hagen ), kanskje vi skulle finne en helgedag i måneden hvor vi møtes og har jenteskogstur eller noe? Høres bra ut! Jeg er generelt litt opptatt i helgene, men det roer seg kanskje nå etterhvert Send meg en pm du, jeg er på vei i seng. Legger deg forresten til på facebook Endret 29. august 2011 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 2. september 2011 #184 Del Skrevet 2. september 2011 Hvordan er formen? Frisk igjen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. september 2011 #185 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke helt, men jeg nærmer meg Håper å få trent til uka igjen, er virkelig klar! Er hjemme denne helga, prøver å slappe av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Het Potet Skrevet 4. september 2011 #186 Del Skrevet 4. september 2011 Måtte jo innom her og kikke hos deg også Du har jo blitt utrolig god på denne joggingen din! Jeg har også lyst til å klare å jogge flere km i ett strekk, så jeg få bare legge meg i trening til det! Så du hadde skrevet i åpningsinnlegget ditt at du ville trene styrke for å få mer definerte muskler. Har ikke lest gjennom alle innleggene i tråden din, så det er godt mulig du har skrevet det før, men: hvordan trener du styrke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. september 2011 #187 Del Skrevet 4. september 2011 Håper du har slappet masse av i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2011 #188 Del Skrevet 4. september 2011 Måtte jo innom her og kikke hos deg også Du har jo blitt utrolig god på denne joggingen din! Jeg har også lyst til å klare å jogge flere km i ett strekk, så jeg få bare legge meg i trening til det! Så du hadde skrevet i åpningsinnlegget ditt at du ville trene styrke for å få mer definerte muskler. Har ikke lest gjennom alle innleggene i tråden din, så det er godt mulig du har skrevet det før, men: hvordan trener du styrke? Så koselig med besøk Er herlig å gå fra å ikke kunne jogge mer enn 200 meter til å klare flere kilometer ja, du er der før du vet ordet av det selv Bare å kjøre på! Jeg har planer om å lære meg frivekter, til nå har det blitt litt av disse maskinene, men jeg liker de ikke helt Håper du har slappet masse av i helga Skulle ønske det jeg også Ble ikke avslapning dessverre, føk rundt som en gal fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2011 #189 Del Skrevet 4. september 2011 Straks ny uke og nye muligheter! Nå er jeg lei av hosten, og den er nesten borte, bra kombinasjon! Jeg får ikke trent imorgen, mandag, pga full dag med skole og jobb. Men tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og søndag derimot Har planer om et par av øktene til bodyrock.tv, en lang gåtur, og en økt på mølla. Så skal det bli skikk på kroppen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. september 2011 #190 Del Skrevet 4. september 2011 Vil bare ønske deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2011 #191 Del Skrevet 4. september 2011 Vil bare ønske deg en fin uke Takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 4. september 2011 #192 Del Skrevet 4. september 2011 Så bra at du er bedre! Frivekter anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. september 2011 #193 Del Skrevet 8. september 2011 Tjohoi, da er jeg i gang igjen! I går: 4,5 km tur i kun oppoverbakker i dag: 10,5-11 km tur i skogen, + intensiv styrke og kondistrening Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. september 2011 #194 Del Skrevet 8. september 2011 Hurra! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. september 2011 #195 Del Skrevet 8. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. september 2011 #196 Del Skrevet 8. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. september 2011 #197 Del Skrevet 8. september 2011 Hurra! Velkommen tilbake! Takk! Bortsett fra en liten forkjølelse er jeg helt på gang igjen Klarer ikke vente lengre! Hehe, motivasjon den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. september 2011 #198 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Styrketrening mage i dag Bare 10 minutter trening, men det var slitsomt! Er forresten ganske støl fra i går Endret 9. september 2011 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. september 2011 #199 Del Skrevet 10. september 2011 Fremdeles støl i hele kroppen Ganske god følelse egentlig. Og så er jeg syk enda, imorgen er det tre uker siden jeg ble dårlig. Vurderer å ta en tur til legen, men har ikke tid før tirsdag, og føler ikke det er så alvorlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. september 2011 #200 Del Skrevet 10. september 2011 Det ER deilig å være støl..! Men du, liker ikke at du er syk. Ta deg en tur til legen, å være syk i TRE uker kan ikke være helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå