Gjest Daenerys Skrevet 20. august 2011 #161 Del Skrevet 20. august 2011 Forelesninger starter mandag Studerer ikke realfag, så jeg har mye å lese Jeg trente faktisk i dag! Prøvde meg på en av videoene til bodyrock, og det var veldig god trening. Svettet helt vilt på de 12-13 minuttene treningen varte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 22. august 2011 #162 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har også satt meg ned med pensum, så i dag er det lesing hele dagen. Og selvfølgelig litt trening da? Hva går bodyrock ut på? Høres ut som rockering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. august 2011 #163 Del Skrevet 22. august 2011 Nope, sjekk ut bodyrock.tv Harde, korte treninger som går på både kondis og styrke. Ikke trening i dag, jeg har selvsagt blitt syk Går glipp av noe moro som skulle skje i kveld, utrolig kjipt! Satser heller på en rolig dag og litt pensum... Kjøpte masse pensum i dag, nå har jeg nesten alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. august 2011 #164 Del Skrevet 23. august 2011 En liten kveldstur med samboeren er dagens "trening" Enda syk, håper det gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 23. august 2011 #165 Del Skrevet 23. august 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. august 2011 #166 Del Skrevet 23. august 2011 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. august 2011 #167 Del Skrevet 24. august 2011 Oi, du var tidlig ute med studeringen! Vi har nesten ikke fått noe informasjon, så det er ikke vits å begynne, heldigvis Morsomt å se at flere har fått nytte av bodyrock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. august 2011 #168 Del Skrevet 24. august 2011 Oi, du var tidlig ute med studeringen! Vi har nesten ikke fått noe informasjon, så det er ikke vits å begynne, heldigvis Morsomt å se at flere har fått nytte av bodyrock Har ikke så mye valg når det er så mye jeg skal gjennom Men jeg har vært fadder også, og har allerede vært på skolen over en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. august 2011 #169 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har fått meg et nytt mål, og en ny plan (så ignorerer vi at jeg enda er syk og ikke kan starte enda, men mer tid til å planlegge godt!!) Jeg har sluttet å spise godteri i uka. Har ikke hatt lyst på noe siden lørdag, sikkert fordi jeg har vært syk, men det skal jeg fortsette med. Lørdag er spisedag hvor alt er lov Men det betyr ikke å dytte i seg 200 gram sjokolade og en hel chipspose, men kanskje litt mørk sjokolade eller litt chips om jeg har lyst på. Ellers har jeg blitt inspirert til å få meg litt muskler. Ikke sånn bodybuilder altså, det klarer jeg ikke, men: har dere sett denne dama? www.bodyrock.tv. Skal rett og slett begynne å følge de treningene, i tillegg til litt jogging Så mitt nye mål er å få litt muskler, og litt ned i fettprosent så musklene kan sees Selv om jeg er ganske tynn tror jeg at fettprosenten er en del siden jeg hadde høyt kolesterol, det er nok lurt å gjøre uansett. Problemet er bare å finne ut av hva man skal spise Vil rett og slett bli enda sunnere, enda mindre halvfabrikata og gode ingredienser. Har planer om å finne ut hva linser osv kan brukes til! Jeg er gira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 25. august 2011 #170 Del Skrevet 25. august 2011 Kjempe bra at du ikke har spist godteri siden lørdag! Jeg har også sluttet med godteri i ukedagene og velger meg heller fredag eller lørdag som "spisedag". Har vært et godtemonster til de grader, men merker veldig godt at når jeg endelig har fått meg en god rutine med å spise regelmessig, så kommer søtsuget myye sjeldnere. Når det først kommer er det så og si alltid en stund siden jeg har spist. Ellers har jeg kjøpt meg sånne her og lager is av enten smoothie, juice eller enkelt og greit: fun saft, hvis jeg absolutt MÅ ha noe You can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. august 2011 #171 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg lager meg salat hvis jeg må ha noe, eller spiser et knekkebrød Bare for å knaske på noe. Jadda, jeg kan gjøre det, nå må jeg bare bli frisk først Motivasjonen rekker i alle fall å bygge seg opp! Bestilte nettopp en sånn timer til intervalltrening, gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 25. august 2011 #172 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis du er glad i knekkebrød anbefaler jeg deg å lage disse! Hadde sett for meg at de skulle være veldig tørre, men tvert imot; de er kjempe gode! og ikke minst mettende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. august 2011 #173 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis du er glad i knekkebrød anbefaler jeg deg å lage disse! Hadde sett for meg at de skulle være veldig tørre, men tvert imot; de er kjempe gode! og ikke minst mettende Åå, tusen takk! Visste ikke man kunne lage selv! Dette skal jeg prøve i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. august 2011 #174 Del Skrevet 25. august 2011 Disse knekkebrødene baker jeg ukentlig selv og jeg har blitt avhengig! Jeg bruker en litt annerledes oppskrift, men de er nesten like, anbefaler de på de sterkeste altså ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. august 2011 #175 Del Skrevet 26. august 2011 Så spennende med ny tilnærming til treningen gleder meg til å lese mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 27. august 2011 #176 Del Skrevet 27. august 2011 Hjemmelagde knekkebrød er kjempegodt! Jeg hadde helt dilla en periode! Spennende å høre hvordan treningene dine blir fremover. Hvordan er formen nå, forresten? (Og så er jeg egentlig kjempenysgjerrig på hva du studerer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. august 2011 #177 Del Skrevet 27. august 2011 Formen er laber enda. Jeg kan gå på jobb og skole, men jeg hoster meg i søvn og våkner sylta og er generelt tung i hodet. Nå skal jeg lage en STERK pizza til meg og samboeren, kanskje litt chili og hvitløk hjelper Sender deg en pm Smilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. august 2011 #178 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) (har oppdatert det første innlegget med mine nye planer for treningen) Fikk samboeren til å ta før-bilder av meg, og jeg er ikke særlig fornøyd Aldri morsomt å se bilder av seg selv i bikini, selv om jeg i utgangspunktet er ganske fornøyd med kroppen min. Men jeg ser at jeg har mye å jobbe med, kroppen er ikke den samme som når jeg drev aktivt med kampsport. Jeg må ned i fettprosent, enkelt og greit. Jeg kommer ikke til å veie meg, men se på bilder og måle kanskje en gang i mnd For det er ikke vekta eller kilo som er målet, det er en kropp jeg kan være stolt av! Nå hadde jeg tenkt å legge ut målene, men jeg finner ikke notatblokka de står i. SKal lete og legge ut senere Håper jeg kan trene igjen i morgen, jeg har lyst til å gjøre det selv om jeg enda er syk! Endret 28. august 2011 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 29. august 2011 #179 Del Skrevet 29. august 2011 Flott med nye mål :D Får håpe du blir fort frisk. Er syk selv. Fryktelig kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. august 2011 #180 Del Skrevet 29. august 2011 Flott med nye mål :D Får håpe du blir fort frisk. Er syk selv. Fryktelig kjedelig... Takk Har vært syk i over en uke nå, og i går trodde jeg at jeg var på bedringens vei (pakket til og med bag til å gå på trening...) og våknet verre enn noensinne i dag. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå