Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2011 #81 Del Skrevet 10. august 2011 Ehhh.. Sykemelding og så trene? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. august 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 10. august 2011 Ehhh.. Sykemelding og så trene? Nei Det ligger ikke noe fysisk til hinder for trening, selv med sykemelding altså Jeg må bare få ladet batteriene litt, det var tyngre enn jeg hadde regnet med å komme hjem igjen fra ferie med tanke uka før ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2011 #83 Del Skrevet 10. august 2011 Det ligger ikke noe fysisk til hinder for trening, selv med sykemelding altså Jeg må bare få ladet batteriene litt, det var tyngre enn jeg hadde regnet med å komme hjem igjen fra ferie med tanke uka før ferien Ok, kanskje du har litt godt at å trene med hensyn til energi osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. august 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 10. august 2011 Ok, kanskje du har litt godt at å trene med hensyn til energi osv Det er det jeg lurer litt på jeg også Må bare finne ork til det først, og komme meg over skyldfølelsen over å sykemelde meg på "tullegrunnlag" (det er jo ikke tull, jeg vet det, men det føles så teit allikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2011 #85 Del Skrevet 10. august 2011 Det er det jeg lurer litt på jeg også Må bare finne ork til det først, og komme meg over skyldfølelsen over å sykemelde meg på "tullegrunnlag" (det er jo ikke tull, jeg vet det, men det føles så teit allikevel ) Du VET det ikke er tull, så ta sykemeldingen din med god samvittighet! Alle trenger sykemeldinger av og til, sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. august 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 10. august 2011 Du VET det ikke er tull, så ta sykemeldingen din med god samvittighet! Alle trenger sykemeldinger av og til, sånn er det bare Will do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. august 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 11. august 2011 Da er sykemeldingen levert, skolen ringt ang. eksamen, og jeg har tre dager foran meg hvor det eneste som står på tapetet er avslapping og bearbeiding Vurderer en tur på treningssenteret i løpet av dagen, kanskje jeg tilogmed klarer å komme meg over min (urasjonelle) frykt for solariumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. august 2011 #88 Del Skrevet 11. august 2011 Solarium er helt ok, bare ikke vær der for mange minutter de første gangene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 11. august 2011 #89 Del Skrevet 11. august 2011 Da er sykemeldingen levert, skolen ringt ang. eksamen, og jeg har tre dager foran meg hvor det eneste som står på tapetet er avslapping og bearbeiding Vurderer en tur på treningssenteret i løpet av dagen, kanskje jeg tilogmed klarer å komme meg over min (urasjonelle) frykt for solariumet? Det hørtes ikke så aller verst ut! Håper du får noen fine og avslappende dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. august 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 11. august 2011 Solarium er helt ok, bare ikke vær der for mange minutter de første gangene Jeg har jo litt grunnlag da Bittelittegranne Det hørtes ikke så aller verst ut! Håper du får noen fine og avslappende dager! Legen mente på at jeg hadde behov for "norsk natur og fint vær", så da følger vi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 14. august 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 14. august 2011 Her er det igrunnen ganske stille og rolig for tiden. Veide meg på fredag, og da stoppa vekta på 84.0, så jeg regner det som starten på høstens vektmåling Start (12.08) - 84.0 Mål 1 (30.09) - 80.0 - 7 uker Mål 2 (04.11) - 77.5 - 12 uker Mål 3 (09.12) - 75.0 - 17 uker Sluttmål - 70.0 Jeg gir opp alt som heter ekstremlavkarbo for en viss periode, de neste syv ukene er planen å holde et så intenst aktivitetnivå at jeg trenger litt karbohydrater Med intenst mener jeg 1 mil sykling om dagen og svømming et par dager i uka - det er et høyere aktivitetsnivå enn jeg har hatt på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. august 2011 #92 Del Skrevet 14. august 2011 Oi, 1 mil om dagen høres intensivt ut ja! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 15. august 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 15. august 2011 Da var treningsuka igang Mandagen startet med en time spinning, med maxpuls på 192... Men det var bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. august 2011 #94 Del Skrevet 16. august 2011 Bra start på treningsuka, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. august 2011 #95 Del Skrevet 16. august 2011 Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. august 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 16. august 2011 Takk for støtten jenter Jeg forstår igrunnen hvorfor vekta gjør som den gjør, for jeg ser etter to dagers kalorilogging at jeg ligger litt høyt i inntak 2500 i går, og 715 forbrent på trening, mens i dag ligger jeg rett rundt 2100 uten trening Men men, i morgen er jeg igang med syklinga, 5 km på morgenen og 5 på ettermiddagen Apropos sykling, jeg er altså så støl i lårene etter spinningtimen i går at jeg nesten bare ønsker å ligge i senga hele tiden Da jeg gikk av sykkelen etter timen holdt beina på å gi etter (typ gele ) og utover ettermiddagen ble jeg mer og mer "gåen" i framsiden av lårene. Det ble særdeles ubehagelig å sette seg og å reise seg, så det ble mer til "velting" ned i sofaen Men i dag! :dåne: I dag har det vært helt forferdelig! Alt fra å gå nedoverbakken til bussen, gå opp og ned trapper på skolen, sette seg på stoler osv, og tilogmed det å sette seg på do Jeg er helt ødelagt i lårene, og selv det å gå bortover gir meget sære smerter Satser på at jeg klarer å sykle i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 16. august 2011 #97 Del Skrevet 16. august 2011 Innom sier og natta før jeg stuuuper i senga! Godt du gikk og fikk sykemelding selv om det var litt vanskelig. Slapp av, lad kroppen og fyll på med ny energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. august 2011 #98 Del Skrevet 17. august 2011 Hater å være så støl, andre dagen er jo verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 17. august 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 17. august 2011 Innom sier og natta før jeg stuuuper i senga! Godt du gikk og fikk sykemelding selv om det var litt vanskelig. Slapp av, lad kroppen og fyll på med ny energi! Hater å være så støl, andre dagen er jo verst Uff, ja, det er grusomt Dagen i dag startet med at jeg skulle sykle 5 km, men da jeg satte meg på sykkelen oppdaget jeg at fordekket var helt tomt for luft Og jeg eier jo ikke sykkelpumpe Så det ble bil til jobb gitt Men jeg fikk gått en fin tur i ettermiddag da, med en kamerat og hunden hans Veldig koselig, om ikke så langt så med gode oppoverbakker i alle fall Så jeg føler liksom at jeg har fått beveget meg litt allikevel, selv om jeg ikke hadde pulsbeltet på Dessuten begynner stølheten å gi seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. august 2011 #100 Del Skrevet 17. august 2011 jippi! Det viktigste er at man er litt i bevegelse hver dag, og man kan ikke trene vilt alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå