Aramee Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 18. juli 2011 Ryggsmertene er nesten borte, så jeg satser på at de er helt vekk i løpet av i morgen eller onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 #62 Del Skrevet 19. juli 2011 Her tikker det stadig nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. juli 2011 #63 Del Skrevet 19. juli 2011 Ryggsmerter må være noe som går for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 21. juli 2011 Her tikker det stadig nedover.. Jeg har ikke oppdatert siden forrige fredag, for i dag dukka opp, og jeg har samla vann som en svamp de siste dagene Men jeg ligger på ca 4.5-5 kg i nedgang Ryggsmerter må være noe som går for tiden Uff, det er forferdelige greier! Mine smerter har gått over til å stråle framover over hoftekammen og ned på framsiden av låret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. juli 2011 #66 Del Skrevet 24. juli 2011 Tror det må ha vært muskler som ikke har blitt brukt på lenge hos meg. Er heldigvis borte nå, og det håper jeg det er hos deg også. Ord blir fattige etter en sånn forferdelig situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. juli 2011 #67 Del Skrevet 29. juli 2011 Er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 29. juli 2011 Er du her? Jeg er her, men jeg har ikke ork eller overskudd til å trene eller skravle eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. juli 2011 #69 Del Skrevet 29. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 30. juli 2011 Ny minstenotering - 81.6 kg. Etter å ha levd på lite annet enn sjokolade og Pepsi Max den siste uka er jeg igrunnen ganske overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. juli 2011 #71 Del Skrevet 30. juli 2011 Kanskje kroppen din hadde godt av litt "variasjon"? Gratulerer uansett Ikke lenge til 7-tallet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 30. juli 2011 Kanskje kroppen din hadde godt av litt "variasjon"? Gratulerer uansett Ikke lenge til 7-tallet nå. Har større tro på at det er all energien jeg har brukt den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 6. august 2011 #73 Del Skrevet 6. august 2011 Titter innom her jeg! Tror det vil være spennende å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. august 2011 #74 Del Skrevet 6. august 2011 Hei! Jeg er ny på treningsdagbokforumet og skal jammen begynne å følge deg! Du føler lavkarbo? Det ser jo ut som det funker, du har hatt kjempebra nedgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. august 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 9. august 2011 Titter innom her jeg! Tror det vil være spennende å følge med her Nåvel, vet ikke om det er så veldig spennende men... Hei! Jeg er ny på treningsdagbokforumet og skal jammen begynne å følge deg! Du føler lavkarbo? Det ser jo ut som det funker, du har hatt kjempebra nedgang! Jeg fulgte lavkarbo i sommer ja. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor lavt jeg skal ligge på karbohydratene utover høsten, har havnet litt tilbake i gamle spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. august 2011 #76 Del Skrevet 9. august 2011 Du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. august 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 9. august 2011 Du er tilbake! Jepp Nå er jeg her for å bli :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. august 2011 #78 Del Skrevet 9. august 2011 Bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. august 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 9. august 2011 Uff, var litt mareritt å gå på vekta i dag - samler alltid masse vann av varme strøk og flyturer Men jeg satser på at jeg mister vannet i løpet av en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. august 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 10. august 2011 I dag var planen å trene, men isteden har jeg sovet, sett film, vært med en kompis og bestemt meg for å bite i det sure eplet og gå til legen i morgen Trenger en sykemelding jeg igrunnen ikke har så veldig lyst på, men jeg innser veldig behovet for den Kanskje jeg får trent i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå