Aramee Skrevet 28. november 2011 Forfatter #181 Del Skrevet 28. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 28. november 2011 #182 Del Skrevet 28. november 2011 Sprekt mål! :D Hvordan trener du for å få til det? Jeg tror aldri jeg har klart å komme ned i noen som helst spagat, jeg... Surriball er stiv som en stokk. Jeg gikk på hele TRE rytmisk sportsgymnastikktimer som barn, og slutta med en gang de begynte å presse meg ned i spagaten. Det gjorde jo vondt... Men jeg tror fortsatt jeg kan å slå hjul! Så langt strekker min akrobatikk seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 28. november 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 28. november 2011 Sprekt mål! :D Hvordan trener du for å få til det? Jeg tror aldri jeg har klart å komme ned i noen som helst spagat, jeg... Surriball er stiv som en stokk. Jeg gikk på hele TRE rytmisk sportsgymnastikktimer som barn, og slutta med en gang de begynte å presse meg ned i spagaten. Det gjorde jo vondt... Men jeg tror fortsatt jeg kan å slå hjul! Så langt strekker min akrobatikk seg Jeg planlegger yoga, pilates og stretching - MYE stretching! Heldigvis er jeg relativt tøyelig fra naturens side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. november 2011 #184 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg klarte begge når jeg var liten jeg også, helt til jeg var ca 10 tenker jeg Er ganske myk, så burde også klare det... Kanskje neste års mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. november 2011 Forfatter #185 Del Skrevet 30. november 2011 Vi kan klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. november 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 30. november 2011 80.8 i dag Starta på p-piller på mandag, så jeg må si at jeg er veldig nysgjerrig på innvirkningen de kan ha på vekta Sist jeg brukte hormonprevansjon (sprøyte, så piller) FØYK vekta i været, såklart kombinert med dårlig livsstil og matvaner. Håper det går bedre og at jeg har mer kontroll denne gangen - bare 11.4 kg til målet! Treningen går det så-som-så med, men jeg er i alle fall igang med lette tøyeøvelser. Tøyer over alt hvor jeg har litt tid til overs og mulighet uten at folk ser dumt på meg, så her strekkes alt fra legger og lår til skuldre og bryst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #187 Del Skrevet 1. desember 2011 Det varierer vel litt fra person til person det med vektøkning, og hvilke piller du har starta på, noen er mer kjent enn andre for vektøkning. Tror ikke jeg gikk opp i vekt, men fikk vel en cup-størrelse større pupper Glemte forresten å gi deg en her om dagen, satt på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #188 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Åh, større pupper vil jeg IKKE ha! Bruker 75H nå, så jeg trenger ikke mer Når jeg er nede de siste ti kiloene skal jeg søke om reduksjon Begynte på Cerazette, aldri brukt dem før - brukte Loette sist... Vet ikke om det er forskjell jeg? (Det er jo egentlig jobben min å vite det, men... ) Edit: En rask tur innom Felleskatalogen forteller meg at det er STOR forskjell! Endret 1. desember 2011 av Aramee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. desember 2011 #189 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg fikk KJEMPEpupper av p-pillene! Dvs., jeg gikk fra å være en liten A til en grei B og syns det er fantastisk! Det var jo ikke sånn at jeg ikke følte meg kvinnelig før p-pillene heller, neida, stort sett fornøyd. Men så fikk jeg mye større pupper og nå er jeg så fornøyd som jeg aldri har vært! Kom nok med en liten vektøkning også, men det er jo sånn som skjer... Tror det er ganske stor forskjell fra pille til pille og person til person, ja. Alle reagerer jo ulikt! Fins det en side med god oversikt over tøyeøvelser eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #190 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja, er ikke cerazette minipiller da?? Hehe, skjønner godt du ikke vil ha større Ikke noe fett som vil forsvinne derfra altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #191 Del Skrevet 1. desember 2011 Joda, har forsvunnet en del - var 85J/JJ FØR jeg begynte å gå ned i vekt Men det hadde virkelig ikke gjort noe å bli kvitt enda mer altså! Også den forbanna bilringen jeg plutselig har fått rundt magen - cupcake/muffintop liksom Har aldri hatt det SÅ tydelig før, så jeg merker godt at fettet redistribuerer seg Og de siste ti kiloene sitter jo som LIMT fast! Så jeg tror det mykhets-målet mitt er bedre, mer oppnåelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #192 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror jeg har hørt at de siste kiloene er verst, du er nok kommet dit nå Du har jo vært utrolig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalisa Skrevet 1. desember 2011 #193 Del Skrevet 1. desember 2011 Spagaten, den dagen jeg kommer dit ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #194 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror jeg har hørt at de siste kiloene er verst, du er nok kommet dit nå Du har jo vært utrolig flink! Takk Jeg tror på at de siste kiloene er verst altså! Det er bare så himla irriterende å faktisk oppleve det selv Spagaten, den dagen jeg kommer dit ;P Jeg er der ikke helt selv enda heller da, men jeg skal klare det innen 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 2. desember 2011 Tror jeg har blitt syk... Jeg rydder og vasker PÅ EGET INITIATIV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #196 Del Skrevet 3. desember 2011 Åh, brrrr - 16.3 grader i leiligheten da jeg våkna, og jeg er tom for ved! Ikke frister været til å reise ut og kjøpe mer heller, men jeg trenger både ved, brus, stearinlys (og telys) og muligens også litt mat Men det er så kjipt vær at alt jeg har lyst til er å være inne under dyna. Regner med det blir en tur ut snart - må bare mote meg opp først. Når åpner egentlig IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. desember 2011 #197 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg ble gjennomvåt på de 6 minuttene jeg bruker til t-banen. Jakke, bukse, sko. Håper det tørker mens jeg er på jobb. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #198 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg ble gjennomvåt på de 6 minuttene jeg bruker til t-banen. Jakke, bukse, sko. Håper det tørker mens jeg er på jobb. God tur Håper du tørker snart Jeg har vært effektiv i morgentimene, rakk både IKEA, Plantasjen og matbutikken før klokka 10:30! Så nå har jeg ved, telys, gløgg, pepperkaker og litt mat til de neste dagene Planen for resten av helgen er ganske klar: Ikke gå utenfor døra, annet enn for røyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 3. desember 2011 #199 Del Skrevet 3. desember 2011 Spagaten du... det er sprekt Hvordan er utgangspunktet? Jeg hadde nemlig hatt enn god vei å gå. Husker jeg veldig gjerne ville lære meg det da jeg var yngre. Brukte å stupe kråke i gresset og "lande" med bena rett ut i håp om å komme ut i spagaten.. Det gikk en gang. Så en eneste gang har jeg klart spagaten i mitt liv.. og det får holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. desember 2011 #200 Del Skrevet 3. desember 2011 Innom og sniker litt hos deg bare Lykke til med spagat-mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå