Zia Skrevet 31. mai 2011 #121 Del Skrevet 31. mai 2011 Håper det går bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. mai 2011 #122 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. mai 2011 #123 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. mai 2011 #124 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 31. mai 2011 #125 Del Skrevet 31. mai 2011 Er bare så sliten og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. mai 2011 #126 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skjønner hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. mai 2011 #127 Del Skrevet 31. mai 2011 Tenker så mye på deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. mai 2011 #128 Del Skrevet 31. mai 2011 Er dere på hytta nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. mai 2011 #129 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2011 #130 Del Skrevet 31. mai 2011 Har tråla meg gjennom alt, men nå kom mannen hjem så da må jeg være litt sosial med han. Skriver tilbake litt seinere! Sender masse klemmer nå ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 31. mai 2011 #131 Del Skrevet 31. mai 2011 Er dere på hytta nå? Nei, vi reiser i morgen. Gruer meg, det blir stress det også. Turen ned tar vanligvis 4 timer, men regner vel med å bruke 6-7 nå som Murmel er med. Vet ikke hvordan han vil reagere på å kjøre så langt.. Og der er ikke internett, så da forsvinner jeg helt til søndag. I kveld har han vært helt hysterisk. Aner ikke hva det er, ga ham smertestillende til slutt, og da sovnet han etterhvert, men vet ikke om det var pga. det eller at han var utmattet. Har aldri hørt maken til hyling. Han som sov så godt når det var bare ham og meg her, nå har han begynt å tulle og hyle om kveldene igjen. Nå sover han bare om jeg legger meg på siden og har hodet hans på armen min og holder ham godt fast. Da roer han seg ganske fort, men våkner etter kort tid hver gang.. Jeg er helt utslitt. Har verdens verste hodepine og intense smerter i skuldre, nakke og rygg. Til og med i tærne har jeg vondt, og i kjeven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 31. mai 2011 #132 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. mai 2011 #133 Del Skrevet 31. mai 2011 Huff Høres ut som dere begge trenger smertestillende.. Det er ikke en tann som sprenger seg igjennom da? Det er jo ofte verst på kvelden/natta. Mammakos hjelper jo ofte på det meste Vi tydde til dentinox og paracet da det var på det verste.. Ta et par ibux selv du.. Høres ut som du trenger det Skulle ønske du slapp å reise.. Tips til kjøreturen; heng opp en leke i bøylen på stolen og sitt gjerne bak om han ikke liker seg der alene. Håper han sovner greit der for da kan dere gjøre unna mye kjøring Bolla HaTET å kjøre før, men nå sovner han bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 31. mai 2011 #134 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan ikke kjenne noen tann, så jeg vet ikke. Kan være det, men jeg tror det er mer at han merker at jeg er sliten og lei meg, kanskje han er redd for noe? Synes det er så vondt når han gråter sånn, lille Murmelen min. Om jeg ikke rekker innom her i morgen før vi drar, ønsker jeg dere en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. mai 2011 #135 Del Skrevet 31. mai 2011 Håper det blir en grei tur, og at du klarer å kose deg på tross av at ting er vanskelig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juni 2011 #136 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper turen ikke blir så aller verst, og ar Murmel er i bedre form i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juni 2011 #137 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper turen blir bedre enn du frykter, og at du får slappet av litt! Mange til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. juni 2011 #138 Del Skrevet 1. juni 2011 God tur, håper den blir bedre enn du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. juni 2011 #139 Del Skrevet 1. juni 2011 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. juni 2011 #140 Del Skrevet 1. juni 2011 God tur! Håper som de andre at det blir bedre enn du frykter.. Jeg tenkte egentlig også at Murmel reagerte litt på at du er i ulage men ville ikke si det.. Tenker på deg og håper du får en ok helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg