Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Det er så godt å høre at du har det bedre nå :klemmer:

Leser stadig her men er litt for dårlig til å skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var en koselig kommentar fra naboen din :)

Det der med raserianfall kjenner jeg igjen gitt, og ja det hjelper helt sykt å si ifra hva vi skal gjøre. Nå sier jeg 5min før vi skal noe ofte, da er hun klar når jeg sier nå går vi eller noe sånt. Utrolig hva disse små skjønner altså! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Det er det jeg har begynt med også, Neytiri, og da blir alt bedre. Jeg glemmer lett at han skjønner så mye, men når jeg snakker mer, forteller ham hva som skal skje og sånn, blir han ikke sint. Og når jeg spør, så får han bestemme selv de tingene han kan bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilgang ;) Men kan du sende pm med link? Finner den ikke... :sjenert:

Flinke og flotte Murmel!! Han er så skjønn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Nå går han 3-4 skritt innimellom, han er så søt! :rodmer:

Da vi stilte klokka forrige søndag, sov han til 8.45 dagen etterpå, og jeg benyttet anledningen til å kutte ut den ene lure på dagtid, sånn at han sover etter lunsj i barnehagen. Det går veldig fint der, for det skjer jo masse der og er sikkert spennende, pluss at de er ute og leker hele dagen. Her hjemme ble det derimot hyl og skrik og fullstendig kaos klokken 11, så da måtte jeg bare få i ham noe mat og få lagt ham nå. Da sovnet han før jeg i det hele tatt hadde fått på ham lua. :fnise:

Vi hadde sånn skikkelig sommer, men den forsvant. Nå er det kaldt igjen, og både Murmel og jeg hoster og er forkjøla. Håper det går fort over, for jeg orker ikke denne hosten. Natt til i går hostet han til han kastet opp også. :tristbla:

Nå har han påskeferie fra barnehagen frem til tirsdag etter påske, så det hadde jo vært fint om det ble litt fint vær igjen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med overgangen til en lur var litt sånn lang prosess her også, selvom de fikk det til i barnehagen. Tulla var vel iallefall 16 mnd før vi fikk til en lur her hjemme. Og da spiser hun kl 11, så vi får lagt henne rundt 11.30. Det er skikkelig digg da når det sitter, for da kan man planlegge dagene litt bedre.

Fra 3-4 skritt til å gå skikkelig kan gå fort da, så snart løper du etter han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Det gikk bedre med bare én lur på lørdag, og i natt har han sovet hos pappaen så det blir spennende å se om det gikk bra da også. Tviler litt på det, men... :sjenert:

Endret av Marmot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Nå går han mer og mer, og blir så stolt når han får det til at han må stoppe for å klappe for seg selv! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg stenger denne dagboken, dersom det er noen av dere som leser den som ikke har tilgang på bloggen, så si i fra. Fortsetter der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...