Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er det altså. Og i dag kom Becoen også, jeg tror jeg liker den bedre enn Ergo. Panelet er høyere, så jeg føler det er tryggere. Murmel har begynt å strekke seg veldig for å kunne se over skulderen min, og da kjenner jeg det veldig godt når panelet bare rekker til midt på ryggen hans. Med Beco var ikke det noe problem. Lettere å få ham både opp og ned på ryggen også, så jeg er neeesten frelst...

I dag tok jeg vogna med hjem fra barnehagen også, og da merket jeg at jeg er egentlig veldig, veldig glad i Go'en min! :hjerte: Den er veldig fin altså, og helt super å trille. Kunne egentlig klart meg med bare den, men så er jeg veldig glad i Happyen på de verste snødagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becoen er jo noe jeg kunne tenke meg, samme konsept som mei tai bare at den er formsydd :) Jeg er jo superglad i mei tai, får ikke lov å bære neste 4-6 ukene da, men da er det vel blitt litt mer vår og litt mer morsomt å bære igjen :) Får jeg noen gang et barn til skal jeg DEFINITIVT kjøpe bærejakke, angrer stoooort da jeg har bært så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha et treff, så kan du få prøve min Beco. Jeg er lykkelig. Eneste problemet jeg har med den er at Murmel sitter lavere, så kan får ikke sett over skulderen min. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an, men... Den er mye mer behagelig enn Ergo for meg, mest fordi skulderstroppene er smalere.

Vi har vært ute på tur med Becoen i dag, i strålende sol og plussgrader. Til og med litt slaps på bakken, jeg fikk skikkelig vårfølelse! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsdag! :rodmer:

Murmel sov til 8.40, og vi var hos søsteren min og spiste middag og kake. Hun hadde ordnet morsdagsgave fra Murmel til meg. Hun er så fin altså! <3

På tirsdag skal vi i svømmehallen, med bare hennes yngste. Det blir bra! I morgen skal jeg lete frem baderingen hans mens han er i barnehagen.

Vi har gode dager for tiden, altså. Virkelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ha et treff, så kan du få prøve min Beco. Jeg er lykkelig. Eneste problemet jeg har med den er at Murmel sitter lavere, så kan får ikke sett over skulderen min. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an, men... Den er mye mer behagelig enn Ergo for meg, mest fordi skulderstroppene er smalere.

Vi har vært ute på tur med Becoen i dag, i strålende sol og plussgrader. Til og med litt slaps på bakken, jeg fikk skikkelig vårfølelse! :nigo:

På en mei tai må jeg bare binde midjemålet rett under brystene for å få henne høyt opp og over skuldra, ville tro becoen er like eller??

ja den kunne jeg tenke meg å få prøvd, kanskje vi skal komme titte på deg en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg fester den i livet, men det hjelper ikke. Men det går helt fint i grunnen, han får bare holde ut til han har vokst noen cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må knyte rundt midjen, og så når jeg har fått henne in i så må jeg bøye meg frem og hoppe mens jeg skyver henne lenger opp, så knyter jeg. Ikke sikkert det funker likt på becoen men tenkte om du ikke gjør det og det skulle funke. Ellers blir han nok fort stor og ser over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ja trikset med å få ungen opp uten masse gråt er å ta knebøy, dype knebøy mens man holder på. Vet det er vanskelig, men da får man litt oppvarming/trening i samma sleng :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ja trikset med å få ungen opp uten masse gråt er å ta knebøy, dype knebøy mens man holder på. Vet det er vanskelig, men da får man litt oppvarming/trening i samma sleng :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er enkelt. Man bare tar tak i armene hennes mens hun står forran deg mens dere ser i samme retning, også kaster du henne forsiktig rundt. Om du ikke kan feste henne i bæreselen først, fester du den rundt livet og så drar du den opp mens hun henger på ryggen din. Hold henne fast med den ene hånden og len deg litt fremover. :nigo:

Jeg er nesten litt stolt av meg selv. I dag tok Murmel og jeg bussen til barnehagen, også gikk jeg hjem. Da jeg skulle hente, tok jeg bussen opp, også gikk jeg hjem med ham i Beco. Det er 3 km hver vei, ikke veldig langt, men nok til at jeg kjenner det i leddene og bekkenet nå. På vei hjem var det såååå koselig, og Murmel sa hus for første gang. Vi så mange fine hus på veien, og Murmel satt på ryggen min og sa: "Ooooooj! Se!" Og jeg svarte: "Ja! Se hus!" Plutselig kom det: "Se! Hus!" :hjerte:

Det var nydelig sol. Jeg elsker virkelig denne årstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det er samme vogna som City Elite, bare uten regulert fotbrett og håndbrems. Men jeg er ikke heeeeelt sikker. :fnise:

Jeg hadde kjøpt den om jeg hadde likt fargene. Men jeg er så sær. Har funnet ut at jeg får kjøpt bare sittedelen til Go, så da skal jeg kjøpe meg ny, blå sittedel når jeg får penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt. Man bare tar tak i armene hennes mens hun står forran deg mens dere ser i samme retning, også kaster du henne forsiktig rundt. Om du ikke kan feste henne i bæreselen først, fester du den rundt livet og så drar du den opp mens hun henger på ryggen din. Hold henne fast med den ene hånden og len deg litt fremover. :nigo:

Jeg er nesten litt stolt av meg selv. I dag tok Murmel og jeg bussen til barnehagen, også gikk jeg hjem. Da jeg skulle hente, tok jeg bussen opp, også gikk jeg hjem med ham i Beco. Det er 3 km hver vei, ikke veldig langt, men nok til at jeg kjenner det i leddene og bekkenet nå. På vei hjem var det såååå koselig, og Murmel sa hus for første gang. Vi så mange fine hus på veien, og Murmel satt på ryggen min og sa: "Ooooooj! Se!" Og jeg svarte: "Ja! Se hus!" Plutselig kom det: "Se! Hus!" :hjerte:

Det var nydelig sol. Jeg elsker virkelig denne årstiden!

Det hørtes jo lett ut, så det skal jeg virkelig prøve på imorgen! (Så gjenstår det å se om det er like lett som det høres ut som :ler:)

Det høres ut som at du og Murmel koser dere skikkelig om dagen og jeg blir glad av å lese det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker supermannslengen å få henne på rygg, MEN når jeg var helt ny å få henne på rygg gjorde jeg hoftedytt, du finner bra instruksjoner på tettinntil Jesse. JEg orker nesten aldri magebæring lenger, ryggbæring er bare digg! Gleder meg til snøen er borte så blir det tur i skogen ut mot stranda, det er den mest koseligste turen vi tar rundt påsketider her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...