Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

Måtte jo ha ny dagbok!

Litt trist at jeg "måtte" slette den gamle, men jeg passet i hvert fall på å få lagret den først. Vet ikke om denne også kommer til å bli funnet, siden jeg ikke orket å begynne å styre med å registrere meg på nytt, men vi får se. Vet ikke om jeg orker å bry meg heller.. :sjenert:

Håper flest mulig henger med videre! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Morsom tittel! :fnise:

Tror det blir vanskligere å finne deg nå, om man ikke virkelig leter! Mannen her digger nok nicket ditt - samme som et friluftsmerke han liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Hei Hei!

Fin tittel ja! ;)

Har ikke fått med meg hvorfor du byttet bok..?

Jeg orker ikke si noe om det her, om du er veldig nysgjerrig kan du sende en pm. Jeg husker jo ikke om du fikk med deg dramaet på slutten eller noe, det har gått litt i surr for meg.. :fnise:

Nå er lillemann i seng og jeg er sliten. Vi har hatt en fin dag, med lite innhold. Var på butikken og på apoteket for å kjøpe jerntabletter til meg, utover det orket jeg ikke gå ut, fordi det blåser sånn. Jeg er sliten og kjenner meg skikkelig "tung" i kroppen, vet ikke hvorfor. Har også dårlig samvittighet fordi han må ligge så mye alene, men jeg må jo få gjort ting og jeg orker ikke gjøre alt mens han sover. I dag har han hatt tre lurer på en time ca hver, og da var det så vidt jeg klarte å holde ham våken til 17.30..

Føles litt som om det er kaos her for tiden, men det er likevel mest kos! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, du jeg ble forvirra og ja måtte lete etter deg!

Jeg er jo alene ofte, og da får ikke min like mye tid... Sånn er det bare... Slår hun seg helt bærer jeg henne på rygg og da er hun fornøyd med en biteleke oppi der :)

Ellers synes jeg du trenger en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Ja.. :sukk: Egentlig er det nok husarbeidet som "lider" mest, har ikke orket å vaske gulvet etter han la seg. Det blir jo litt gris når han spiser, og jeg pleier å vaske under/rundt stolen hans hver kveld, men har ikke orket ennå.. Burde støvsugd også.. I tillegg orket jeg ikke bære klesvasken opp i 2. etasje, så det henger klær til tørke i stua, det orker jeg egentlig ikke, for det gjør at det ser mer rotete ut enn det er, men.. Hvor er motivasjonen min blitt av i dag? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bare slapp av i kveld du, innimellom må man bare la det ligge og nyte tiden når barna er i seng :) Ta frem en god bok, se noe på tv, eller noe du synes er kos og avslappende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Ble ikke noe mer husarbeid, nei..

Har innsett den store fordelen ved å være "alenemamma" da; jeg blir alltid godtesyk på kvelden, men da sover jo babyen. Kan ikke gå fra ham, så om jeg lar være å kjøpe godteri på dagen, må jeg bare overleve uten.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...