Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Vi har fått ny barnehageplass fra 1. mars! Jeg er både :hoppendeglad: og :trist:

Men mest av alt tenker jeg at det skal bli deilig å ha barnehagen 400 meter unna i stedet for 3 km. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enkelt. Man bare tar tak i armene hennes mens hun står forran deg mens dere ser i samme retning, også kaster du henne forsiktig rundt.

Jo takk du, synes jeg ser at jeg bare enkelt og elegant slenger tulla over på ryggen :fnise:

Grattis med barnehagebytte! Deilig med kortere vei da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for barnehageplass :hoppe:

Kast er enkelt syns jeg, men jeg får ikke T skikkelig på plass i MT når jeg bærer på rygg, derfor skal jeg investere i en formsydd, om det gjør saken enklere vet jeg ikke, men da har jeg en unnskyldning for ny bæredings :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får heller ikke til MT, lurer på om det er fordi panelet er for mykt. Jeg får ikke til å dra det skikkelig over rumpa/ryggen. Hadde du bodd i nærheten kunne du fått prøve både Beco og Ergo av meg. Jeg er blitt veldig glad i formsydd altså. :jepp:

Og :hoppendeglad: for ny barnehageplass en gang til!

Først ble jeg veldig lei meg, for det er jo litt skummelt å skulle sende ungen min til en ny bhg. der han ikke kjenner noen. Men nå har sjokket lagt seg, og jeg bare gleder meg til kort vei til barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal anskaffe meg en Boba 3G, har falt pladask for den med lilla mønster :ler: Men takk for tilbudet, litt langt å reise bare ;)

Sånne småtasser finner seg så fort til rette, så bare juble over kortkort vei du :hoppendeglad:

Det er vårfølelse her også, og ja, støvete gulv? Det har vi ikke sett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murmel har endelig skjønt hvordan man går med gåvogna, han setter seg ned på rumpa og snur den når han stanger i noe. I noen uker nå har han brukt spisestolen til holde seg i når han går, men den klarer han jo ikke snu. Han var superlykkelig og lo verdens herligste latter mens han gikk i dag!

:rodmer:

Også sto han noen sekunder helt uten støtte også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flinke gutten :klappe:

Du, vi snakket jo i Dines bok om å treffes tirsdag (imorgen), men nå ble det feriedag på onsdag på meg istedet siden jeg fikk time hos optiker den dagen. Ville bare si det her, så ikke noe ble hengende i lufta :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...