Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Marmot

den linken likte jeg ;)

Ja, veldig fint å endelig ha en link å støtte meg til hver gang jeg diskuterer dette. Ei på babysangen min har en baby som knapt er fire måneder og sitter vendt fra moren sin i sportsvogn, og hun blir alltid sur på meg når jeg sier at det ville jeg aldri gjort. Men i følge henne er jo alt for ung til å ha barn, så... :fnise:

Hvis du syns det er skummelt å gå alene i byen, kan jeg jo bli med deg bort på Oslo S hvis vi drar samtidig :) jeg må innom byen uansett :jepp: Men det kan vi jo bare ta som det kommer!

Ja, får satse på det. Jeg må ta toget senest 15:49, da er vi hjemme 17:15. Bruker et kvarter på å gå hjem fra togstasjonen også, og det er greit om Murmel får litt tid hjemme før han må legges. Men fra 12 til 15 er det jo mange timer, tipper siebaeo ikke vil ha besøk så lenge. :fnise:

Gleder meg jeg altså! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Vi har bestillt oss Teutonia Prestige med vendbart håndak, og kommer nok mest til å bruke den med bagen mot oss ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare sportsdelen, har ikke behov for bag, tror uansett hun er vokst ut fra den, hehe.

Enig med deg i at den er fin med hvitt understell, men de hadde visst ikke det på lager. Nå valgte jeg noe de hadde inne, og dermed får jeg vogna levert på torsdag! :nigo:

Håper bare vi får brukt den i ett par år...

Har Murmelen fått noen tenner?

Her slet jeg stort med leggingen i går, hun smågråter mye og jeg tror det muligens er noen tenner. Hun kommer med et og annet skrik mens hun sover, så det er noe som plager henne hvertfall.

Vurderer å kjøpe Dentinox, men vet ikke om det egentlig har noen virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Ja, tror ikke det hadde vært vits med bag. Den er lang nok, men de er veldig smal. Og så lenge dere bruker sportsdel uansett er det i hvert fall ingen vits.

Nei, ingen tenner ennå, heldigvis i grunnen. Men han klør veldig i kjeven nede, så tipper det er noe på vei. Her smøres han med Dentinox når han våkner og gråter om kveldene, og det hjelper i hvert fall for han. Så det er verdt et forsøk, tenker jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Tidligere i dag, så jeg at Murmel hadde en rød prikk under øyet og tenkte kanskje det var et lite myggstikk, men i løpet av ettermiddagen har han fått flere i ansiktet og rundt på hodet. Og nå i kveld; på overkroppen. Lurer på om han kanskje har fått vannkopper. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da.. :( Det er jo bra at han får det tidlig, men så ubeleilig med treffet :(

Håper han er i fin form hvertfall! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Har fortsatt et håp om at alle prikkene forsvinner til i morgen tidlig og han er frisk som ingenting. Men det er vel neppe særlig sannsynlig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, har han ikke feber? Trodde utsletet kom etter feber og etter blemmene sprekker er man ikke smitsom lenger?

God bedring ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Nei, det stemmer ikke med den 4. barnesykdomen, for han har ikke feber. Man kan derimot ha vannkopper uten å ha feber. I tillegg traff han en baby med vannkopper for bare 15 dager siden, og det passer veldig med inkubasjonstiden, men moren trodde jo hun ikke var smittefarlig lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Krysser fingrene for at det er borte i morgen!

Samtidig, sikkert greit å få vannkopper når han er såpass liten? Eller?

Sånn ellers..

Har du (eller noen andre her) noen tips til en reisetrille? Vi skal farte i en måned, fly og tog, og vil ikke ta med meg den nye Go'en.. :sjenert:

Jeg har sett på:

Chicco Liteway - 1299,-

Zero2Four Breeze - 1499,-

4ME Fushion - 1699,-

Quinny Zapp Extra - 2695,-

Vet vel at du vil si Quinny'en... Samtidig, dette er bare en reisevogn og ikke en man bruker konstant.. Jeg vet ikke, og jo mer jeg leser jo mer i tvil blir jeg... HYYYYL!! :forvirret:

...beklager kuppinga forresten.. :sjenert:

:klemmer:

Nå må jeg inn til frøken hylebærte...

:sukk:

Hun ble lagt for 3 timer siden og jeg har til nå vært inne hos henne 6 ganger.... Ikke søren om hun vil slå seg til ro.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Jeg ville faktisk prøvd å få tak i en gammel Zapp, den var nemlig så liten at man kan ta den med som håndbagasje på flyet, og det må da være en fordel. :jepp: Men jeg tenker at ute på reise er det enda viktigere enn normalt at barnet får mulighet til å søke trygghet hos mor/far når man triller. Jeg er kjedelig, jeg vet. :fnise:

Håper hun roer seg, har hatt noen sånne kvelder vi også, og de er slitsomme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, stakkars Murmel :( Håper han ikke blir så altfor plaget da! :klemmer: Jeg som hadde gledet meg sånn til å treffe dere begge :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt Zapp er ikke å få tak i. Tror xtra er like liten.

Takk.

Da tror jeg jeg flesker til med en slik. Måtte bare ha støtte for at jeg ikke er helt på trynet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, så dumt at Murmel er syk og at dere ikke kan komme.. :( Kjempesynd! Og selvfølgelig veldig synd på lille Murmelgutten.. :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh... Zapp kan ikke snus...

:grine:

Ikke har den liggestilling heller.

Blæh! Ikke lett dette altså.

Håper Murmelen har det bra.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Kan den ikke legges ned? Da er det jo bare tøys, ikke kjøp en sånn da. Regner med Bugaboo Bee er uaktuelt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...