Gå til innhold

K(a)os


Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marmot

Vi lærer jo av å se på andre, så hvorfor skulle ikke disse små også gjøre det? :klo:

Ja, det er jo ganske selvsagt egentlig. Men artig å observere hvordan det fungerer i praksis.

Innom og legger igjen et lite spor :klemmer:

:klemmer:

Jeg har feber og føler meg temmelig dårlig, har så vondt i leddene at jeg omtrent gråter bare av å gå opp trappa. Vet ikke om det bare er en reaksjon på stress eller hva det er, men håper jeg er frisk igjen i morgen. Hadde helt glemt hvor ufattelig vondt det er å amme når jeg har feber..

Mannen fant svenske riskaker på Kiwi i dag. De heter til og med Riskakor og er fra Småfolk. Med eplesmak. Håper Murmel liker dem, så vi slipper å kjøre helt til Sverige for å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Murmel er da, morro det :)

kjipt med feber da, god bedring :klem:

Så flink han er som snur seg :rodmer: Goffel snur seg enda ikke fra mage til rygg :fnise: Men hender at han tipper over når han skal ta noe som er høyt oppe, og da blir han veldig forskrekket og redd.

Vettu det er sjeldent jeg ser Bumba snu seg lenger, hun kan det men hun skal krabbe eller opp og stå, så Gofflus har nok pent bare hoppet over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært sikker på at jeg er døden nær nå. :fnise: Har fremdeles feber, og hele kroppen verker. Vi skulle egentlig spise middag hos mannens søster i dag, men det måtte vi avlyse. Spurte om mannen ville ta med seg babyen alene da, men han hadde ikke så veldig lyst å kjøre helt til Oslo med ham alene, og det skjønner jeg i grunnen godt.

I natt våknet han 4 og mente det var på tide å stå opp. Jeg var så dårlig at jeg ikke engang orket å prøve å få ham til å sove igjen, så for første gang i sitt liv fikk han leke i senge. :fnise: Tok vel en time eller så før han var soveklar igjen, men etter det fikk ikke jeg sove noe særlig.

Synes så synd på babyen min når jeg bare ligger her og ikke orker noenting, men heldigvis har mannen blitt veldig mye bedre, så han lider ingen nød egentlig. Nå sover han ute i vogna si, og det håper jeg han gjør en stund så mannen får slappet av litt. Han ligger nemlig og snorker på sofaen her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann, hadde jeg vært sikker på at jeg er døden nær nå. :fnise:

:skratte: Herlig kommentar :skratte: Men stakkars deg som er så syk :kose: Deilig med menn som hjelper mer til. Her har mannen fått skikkelig dreisen og har M alene i flere timer. De ble skikkelig kompiser da jeg hadde kink i ryggen, så da fikk mannen mer selvtillitt og nå føler han seg som den eksperten her. Nå gjør han ikke ting fordi jeg ber han om det, men fordi han ser behovet selv. Er nok lurt å bli syke innimellom. Da MÅ de bare. Nå har mannen gjort en god del her altså, men han har vært veldig flink til å levere henne tilbake når han ikke klarer å roe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Ja, jeg virkelig hater å være syk. Fikser virkelig ikke å bare ligge på sofaen og være unyttig, men orker ikke noe annet.. Nå fikk jeg ikke sove mer klokken halv fem, så da babyen våknet tok jeg ham opp, så få mannen sove litt. Men jeg tror jeg snart må legge meg igjen, synes dette burde gått over nå. Har hatt over 40 i feber, og er så utrolig kvalm. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg er forferdelig å være sånn da, men er Murmel blitt noe syk da? du vet at nå som du ble syk først så lager du nok antistoffer til å beskytte han mest mulig ;) Men å amme mens man er syk er grusomt ja uff........

Husk MASSE vann, man blir så uttørket når man har feber og da i tillegg ammer.....blaaaa jeg føler med deg altså :troest:

Masse god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Takk! :klemmer:

Nei, han er heldigvis frisk. Han var litt sutrete i går kveld, men jeg tror det var fordi jeg hadde så mye feber at han ikke fikk ut melka mi. Har opplevd det før, men da var vi innlagt på sykehus og han fikk sondemat, så da gikk det jo greit. Prøvde å gi ham flaske i går, men det han nekter, så det ga vi opp. Akkurat da skulle jeg ønske han spiste grøt så han kunne fått det, men han nektet det også. Fikk ned feberen min til slutt, og da fikk han heldigvis i seg masse melk, og sov godt resten av kvelden.

Nå har jeg sovet mange timer, føler meg litt bedre, men orker ikke spise noe annet enn suppe. Håper jeg blir frisk snart, for mannen får besøk av kompisen sin på torsdag og jeg vil ikke "ødelegge" det for ham. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Takk! :klemmer:

Følte meg litt bedre i formiddag, men nå er det kveld og jeg føler meg like dårlig igjen. Feberen har gått opp igjen også. Pleier aldri være syk så lenge, så jeg synes det er utrolig kjipt. Og husarbeidet hoper seg opp, men jeg føler ikke jeg kan be mannen om å gjøre det også, noe som sikkert bare er tullete. Føler meg så udugelig og teit som bare ligger her hele dagen, og jeg savner babyen min. Selv om jeg ser ham hele tiden omtrent, orker jeg nesten ikke leke med ham eller noenting.. :tristbla:

På onsdag skal Murmel på besøksdag i barnehagen sin, så da jeg være frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du..det kan ikke være at du har fått i deg noe av vannet hos dere da? I og med at du er kvalm også.. siden dere måtte koke det tenkte jeg på..Håper virkelig du blir frisk snart ihvertfall, er slitsomt å være syk :(

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jo, man vet jo aldri hvor lenge det har vært e.coli i det før vi fikk beskjed, og jeg drakk masse vann den morgenen. Men det gjorde Murmel også, så flaks i så fall om han ikke blir syk og jeg er syk pga. det. Mannen begynne å bli bekymret, men jeg tror ikke det er noen fare så lenge jeg ikke har blodig diaré, og det har jeg ikke. Er bare helt sykt stiv i nakken, klarer ikke vri hodet mitt i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man vet jo aldri hvor lenge det har vært e.coli i det før vi fikk beskjed, og jeg drakk masse vann den morgenen. Men det gjorde Murmel også, så flaks i så fall om han ikke blir syk og jeg er syk pga. det. Mannen begynne å bli bekymret, men jeg tror ikke det er noen fare så lenge jeg ikke har blodig diaré, og det har jeg ikke. Er bare helt sykt stiv i nakken, klarer ikke vri hodet mitt i det hele tatt..

Jeg tror uansett jeg ville ha tatt en telefon til legen og hørt om han/hun mener at det er noe som burde sjekkes opp i jeg.. E.coli kan være skumle greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du! Tenkte akkurat det samme, ikke bra! Stiv nakke er pyton!!!

God bedring, og ta en uriprøve å få den avgårde til legen! Streng her nå :kjefte: , men man vet jo aldri :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg vet liksom ikke hva legen skal kunne gjøre, og jeg virkelig hater å gå til legen.. :sjenert:

Har litt feber ennå, men ikke så mye lenger. Får ikke sove, så jeg sitter her og synes litt synd på meg selv. Har drukket litt eplejuice, får ikke i meg så mye mat nå om dagene, så jeg er litt redd for å bli dehydrert. Med unntak av feberen, minner dette mistenkelig om svangerskapet, så nå tenker jeg at Murmel sikkert må bli enebarn.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Når nakken din er så stiv syns jeg absolutt du skal ringe legen.

Bedre med en telefon for mye og føle seg litt dum, enn å evt bli sykere fordi man ikke sjekket det opp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...