Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Huff det hørtes ikke noe godt ut...sender over en trøsteklem jeg :klem:

TUSEN TAKK :klem:

Det var ikke noe godt, men som med det meste gikk det over :-)

Har ikke hatt så god tid til å skrive her i det siste for siden jeg begynte å jobbe igjen har i grunn dagene gått i et. Litt slitsomt å jobbe fullt og samtidig skulle ta seg av barn, hus og alt det andre :tunge1:

Bra vi er to om jobben!

Nå ser min kjære på fotballkamp, min datter, som er syk, sover så da sto valget mellom å være fornuftig og rydde litt eller å sitte på KG. Ja dere ser vel resultatet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

Tusen takk! Det var da kjempe koselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I dag er fruen 28 år gammel, ja gammel ja :-)

Hos oss er er det derfor kjempe feiring med vannkopper, halsbetennelse og ørebetennelse.

Hadde kanskje heller foretrukket kake, men slik gikk det ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er gravid!

Siden det er fryktelig tidelig enda, så kan jeg ikke dele det med andre enn KG.

Vi er helt tullerusk både mannen min og jeg....

trallala :digge:

Til dere som kjenner meg i virkeligheten, ikke begynn å sladre nå da..... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg er verdens dårligste sjåfør......

Driver å tar lappen og er kanskje den dårligste kjøre-eleven i hele Ålesund.

Dessuten betaler jeg 450 kr timen og det blir DYRT når man ikke er spesielt god...

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest gjest1

OJ! Lenge siden jeg var her sist nå.... De siste ukene har gått med på å spy, jeg har vært så dårlig at jeg har vært sikker på at døden var nær. OK, så er jeg litt dramatisk, men når du spyr hele natten i flere uker så blir du det. Ca samtidig som du begynner å synes at å være gravid er oppskrytt.

MEN i dag har jeg en topp dag! Fikk vite av kjørelæreren min at jeg er klar for å ta lappen, så nå må jeg stormlese litt teori og og ta den testen over helgen, så kanskje det bli lappen på meg snart :-)

Jippi, jippi, jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest gjest1

Jeg er nok verdens verste dagbok skriver.... dessuten er nok denne dagboken minst besøkt av alle på KG.

Tror jeg må legge en slagplan for å gjøre dagboken min litt mere gøy :-)

*tenker noen uker på det jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest gjest1

He, he... takk for besøk lillesky :-)

OK en oppdatering; Jeg er nå *tenke* 21 uker og 3 dager inn i mitt andre svangerskap. Jeg har hatt en deilig(særlig) bekkenløsning siden midten av mars og er derfor sykemeldt. Jeg driver også å svimer av i de mest pinlige sammenhenger. Dessuten har jeg hvilepuls på ca 110-120, så da puster og peser jeg fælt :-) - Så for å si det slik; dette er virkelig verdens beste svangerskap. :evil:

Ja jeg skulle ikke trodd det bare var 2 år siden jeg danset gjennom mitt første svangerskap og ikke skjønte alt dette sytet om bekkenløsning og slitsom hverdag.... Sukk... Hovmod står for fall!!!

Dagene går med til soving, surfing, små rydding og 2 dager i uka har jeg snuppa mi hjemme hos meg(ellers er hun hos dagmamma) og da er jeg bare MAMMA.

(En ganske handicappet sådan)

For 2 uker siden tok jeg lappen og som de fleste sjåfører sikkert skjønner: Da fant jeg en ny verden. Nå kan jeg ta med meg snuppa mi på en lekeplass i stedenfor å måtte lage til en uten for hos oss - midt på hovedveien :-)

Jeg kan også dra på shopping uten å være dø før jeg kommer til butikksenteret. Så dere skjønner - livet er deilig.

OK, nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke skriver i denne hersens dagboken; jeg har da absolutt ingenting uten om syt å skrive... Så jeg tror jeg holder meg til å være en passiv dagbok skriver fram til jeg faktisk har noe annet å skrive om :-)

SEE YAH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er nå heldig som er gravid da! Bare synd du har fått sånne plager... Men det er vel verdt det! Jeg har aldri født jeg... Men håper det blir min tur en dag. :Nikke:

Grattis med lappen! :klappe: Åja, å ta lappen er det lureste jeg noen gang har gjort! Så fint at du greide det. Jeg tok lappen da jeg var over 18, og angret som en hund at jeg ikke begynte før. Jo eldre man blir, jo verre virker det til å være... Men nå har vi den iallefall! :danse:

Jeg synes ikke du syter! Synes du er flink dagbokskriver. :Nikke:

Ha en fin kveld!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Når man får slike meldinger, Lillesky - da ønsker man faktisk å skrive mer. :-) Tusen takk for besøket!

I dag skal jeg være gartner, eller dvs. jeg har leid inn min mor til å være det for meg :sjarmor:

Har lenge tenkt at som den eneste i blokka som ikke har plantet noe utenfor - så begynner jeg å bli litt upopulær.(merklige folk i denne blokka)

Men jeg har ikke grønne fingrer, så jeg måtte vente til mamma gikk ut i ferie, slik at jeg kunne bestikke henne med barnebarn tid. Da kom hun mer enn gjerne :-)

(Hun er så snill at hun sikkert hadde kommet uten også, men da kunne jeg i alle fall "gi" noe tilbake)

Så nå sitter jeg å venter på å bli hentet og kjørt til Plantasjen eller noe for innkjøp av planter og jord og slike dill dall ting man trenger :-)

Ang. at jeg faktisk er så heldig at jeg er gravid Lillesky: Ja jeg vet det, var bare i et sytete humør i går. Men jeg vet at alt er verdt det når barnet kommer, måtte bare klage litt.... :oops:

Skal bli litt mer ydmyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grattis!! Så gøy da :wink:

Jeg gleeeder meg til å begynne prøvinga neste vår

:hoppe:

Prøvde dere lenge? Eller var det ikke planlagt?

Jeg blir 29 til høsten.. Klar for barn nå ja :-D

Håper å slippe å prøve for lenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann Dark Angel og takk for besøket :-)

Nei vi prøvde ikke lenge vi bestemte at vi skulle begynne å prøve i februar og i januar ble jeg gravid :wink:

Så du skjønner at det ikke skulle så mye prøving til. Vi har også ei datter fra før som er 2 år nå i juli - så vi visste jo at det kunne gå lett hvis det klaffet.

Skjønner godt at man ønsker seg barn når man begynnet å føle på alderen, men 29 år er jo bare barnet :-) (Blir det selv i år)

Så om det ikke klaffer med en gang så trenger du ikke å få panikk! Lykke til med prøvingen 8) (Den er jo skikkelig gøy :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med prøvingen 8) (Den er jo skikkelig gøy :-D )

:ler: Det synes samboeren min og! Eller da, øvinga, for vi prøver jo ikke å bli gravid (enda!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:ler: Det synes samboeren min og! Eller da' date= øvinga, for vi prøver jo ikke å bli gravid (enda!).

Men ikke du altså?? :hoho:

Det som er gøy er når prøvinga er over og bare øvinga er tilbake :sjarmor:

Ups... litt på kanten? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til prøvinga jeg! Du var 26 når du fikk din første?

Jeg er 25 år nå, og har satt som mål at jeg skal ha barn senest ved 30. Men nå er det jo så mange som får barn over 30 også!

Må si jeg misunner deg litt, med et lite nurk i magen. :) Hvor langt er du på vei nå? Har du kul?

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja jeg var 26 år når jenta vår kom, min mann var 28 . Jeg vil fortsatt være 28 når nr 2 kommer.

Vi skulle IKKE ha barn før vi ble 30, men naturen ønsket det annerledes. Så da framskyndet vi bryllupet også. :ler:

Om jeg har kul? Tja vil kalle det en sakkosekk i stedet jeg :-) Fikk mage veldig tidelig, når jeg var rundt 2 mnd på vei, slik er det gjerne når det er kort mellom svangerskapene. Jeg er nesten 22 uker, så jeg har mindre uker igjen enn jeg allerede har gått :-)

Dette er et planlagt svangerskap og vi var så heldige at det klaffet når vi ville, så det blir ca 2 år og 3 mnd mellom barna. Vi ønsket ikke så stor aldersforskjell mellom de. Dessuten ønsker vi oss kun 2 barn (tror vi helt til det motsatte er bevist :sjarmor: )

Vi venter forresten mest sannsynelig ei jente denne gangen også 8)

Natta klem til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...