Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Huff, huff, huff.... jeg er ikke så veldig flink til å skrive i dagboken min :roll:

Nå er klokken alt for mye og jeg burde være i seng, men det er mye gøyere å være våken om natten :-)

Stille og rolig i huset og på veien utenfor.... Da er det deilig å sitte å se en film eller sitter forran PC'n. Dette er nok det jeg kommer til å savne mest når jeg begynner å jobbe. For jeg klarer ikke å være våken langt på natt og stå opp tidelig dagen etter. I alle fall fungerer jeg ikke.

Ja, ja da må jeg få en jobb først da, så det blir vel rangling noen uker til!

Nå har vi bestilt vår neste ferie. Vi skal til Danmark første uken i august. Gleder meg masse! :sjarmor:

Ja så var det kanskje sengen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine2.

Danmark er fint.. :-) Vi har enda ikke bestemt oss for noe ferie, men har tenkt på Sverige i år.

Du får ha en god helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i hvert fall hva jeg skal første uken i august - ligge på sykehuset og trykke! Blir fint det også, da, men litt annerledes enn Danmarksferie, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Selve trykkingen blir kanskje ikke det alle morsomste du gjør :sjarmor:

Men øyeblikket etterpå slår virkelig en Danmarkstur!!

Er glad det ikke er jeg som skal trykke denne sommeren, tror jeg venter et år til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Huff for en uke jeg har hatt.....

Forrige søndag, altså 20/06-2004, tok jeg min siste røyk sånn rundt kl 23.

Og jeg har vært et krapyl siden, greit nok at jeg gleder meg over å være røykfri, men det føles som jeg har graviditetshormoner * 100 slik som jeg har vært denne uken. Gleder meg til det er helt over.

Begynner å merke fordelene nå + at humøret er litt bedre. Men jeg gleder meg mest til det er gått en mnd, da har jeg nok glemt at jeg i det hele tatt har drevet på med dritten :sjarmor:

Livet uten røyk kan jo bare bli bedre enn med. Ikke sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Hold ut, det er verdt det, jeg lover deg at du kommer til å være glad for det senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Så flink du er da!!!! :klappe:

Hvordan har du gjort det da? Har du trappet ned eller sluttet du brått?

Sender over en :klem: Jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja er jeg ikke flink vel Alovera???

Jeg trappet ikke ned, men leste Allen Carr's bok "endelig ikke røyker"

Jeg har brukt ca 4 mnd på den, siden bestefarem min døde når jeg hadde igjen ca 30 sider...... Da tok jeg og la den bort leeeeenge.

Men så bare bestemte vi oss at NÅ skulle det skje. Så leste vi ut boka og har ikke tatt et trekk siden :-)

Heldigvis er vi to som sluttet i lag, så kan vi kjefte litt på hverandre når suget melder seg :evil:

Nå skal jeg se TV :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka tror jeg er bra! Kjenner to kollegaer som har sluttet på den også!

Ja du er superflink!

Ha en god lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God kveld i stuen. :-)

Hvordan går det med deg da? Regner det hos deg også? :-? Nå er jeg så lei av dette kalde været... jeg vil ha sommer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Ine2.

Hvordan går det med røykeslutten da?

Bare innom en snartur før jeg reiser på ferie.

Du får ha en god sommer da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

AU! AU! AU! :evil:

Jeg har trukket en visdomstann i dag og det er det verste jeg har opplevd! Jeg tar gjerne en fødsel i måneden enn å gjøre dette igjen.(Blir bare kanskje litt trangt hos oss da med alle barna...)

I dag når jeg sto opp ante jeg fred og nesten ingen fare, hadde time hos tannlegen kl 0730 for at han skulle se litt på visdomstanna mi som er på vei opp, dvs VAR på vei opp.

Når jeg åpner munnen sier han at nei her kunne han ikke gjøre noe. Han sa så at han måtte sende meg til sykehuset som "hastesak" slik at de kunne operere ut tanna mi. Men han ville ta en bilde av den for å være sikker.

I mitt stille sinn tenkte jeg "Jippi, jeg slipper å gjøre noe i dag"

Men nei da, han fant ut at rota på tanna var så liten at dette kunne han bare gjøre selv.

15 min etter angret han på avgjørelsen, men var nødt å gjennomføre det siden han nå hadde åpnet opp.

Han brukte 45 min på å få ut tanna :(

Det var helt grusomt og sentningen "blodet sprutet" fikk en helt ny mening....

En time etter jeg gikk inn kom jeg ut igjen ganske grå i ansiktet med 10 smertestillende tabletter i hånda, to sting i munnen og en resept på pencilin(slik at jeg ikke skal få unødige infeksjoner)

JEG VIL ALDRI MER TIL TANNLEGEN!!!!!

Heldigvis er det en god venn av familen min, så underveis sa han at jeg skulle ikke betale noe for dette helvete(hans ord) Jeg skulle få dekt dette på trygdekontoret. Tror i grunn jeg skulle betalt en egenandel, men den slippe jeg også. Ganske snilt av han ikke sant?

Nå er det nesten 7 timer siden og jeg har det grusomt! Gleder meg til i morgen - da må det bli bedre!!!!

_______________________________________________

Streken over er for at jeg nå har sluttet å syte :-)

Jeg fikk jobb på mandag så det er i grunn en ganske god uke dette, bare så dumt at jeg ikke kan jobbe fult denne uken pga dritten jeg omtalte over!!! :tunge1:

Det var i grunn ganske godt å få klaget litt her.... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...