Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Vel da var tiden inne for min dagbok også..... Har lenge tenkt at dette var noe jeg også ville gjøre! Men det ble aldri - ja før nå da.....

Dessuten vil denne dagboken bli skrevet under "når alle andre kan" prinsippet.....

Hvem er jeg til dere som gidder lese:

Kvinne 26 år(eller 22 alt etter som :-)), gift med verdens flotteste mann, mor til verdens skjønneste datter.... (Hmmmm ble litt mye skryt det der)

Jeg er hjemmeværende med min datter og trives faktisk overraskende godt med det.

FERDIG MED DEN DELEN!

Jeg sitter nå her litt sent og liksom skal åpne dagboken min... det er ikke så lett det...... Så vi får ta det som det kommer! Nå skal jeg ta en kopp te og kose meg med PlayStation2 noen minutter før jeg legger meg (noen minutter....LIKSOM!)

*natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen som dagbokskriver! :kghjerte:

P.S. Den letteste måten å få signaturen slik du vil ha den er å skrive teksten inn som et innlegg først, og så kopiere den inn i signaturen din. Da kan du bruke både farger og andre effekter for å få signaturen slik du vil ha den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Labella for hilsen!

Men den som trenger en honør er Tex, hun har nemlig vært så snill å lage linken til dagboken min. :blomst:

Slik at jeg som ikke fikk det til, kunne lure folk til å tro at jeg vet hva jeg gjør.... :-)

Nå sover min lille prinsesse, så jeg må forte meg å dusje før hun våkner. Kommer heller sterkere tilbake senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... i dag hadde jeg tidenes beste plan: Begynne å lese den nye Harry Potter boka(Har holdt meg selv i øret siden i sommer for ikke kjøpe den på engelsk) MEN kom den i posten som MAO lovet??? NEI! Er i grunn dritt sur for at den ikke kom, hva er vitsen med å forhåndsbestille en bok for å få den på utgivelses datoen uten at den kommer..... JA, ja den kommer vel i morgen(hvis ikke skal hoder rulle)

Det å lage dagbok her var i grunn en god ide, for da kan jeg late som dette er viktigere enn å legge sammen en drøss med klær slik jeg burde :oops: Det er mye gøyere å kunne sette seg ned her og spre min edder og galle over at HP boken ikke kom i dag...

Nå har min kjære mann begynt på et PS2 spill for tredje gang, tror jeg må kjøpe et nytt et til han til jul. Det eneste dumme er at vi da blir så hektet at vi sitter mange netter våken for å spille (Kan jo ikke bruke dagen siden han jobber og jeg tar meg av vår datter)

Jeg sitter forresten å surfer nettet etter gaver jeg skal ønske meg til jul og bursdag(De er med 14 dagers mellomrom) For jeg har gitt opp å håpe på at min kjære skal finne på noe selv, da han får nervøst sammenbrudd dagen før og jeg må finne på noe selv allikevel 8)

Noen som har noen gode gave tips til meg? Etter at vi giftet oss har jeg i grunn ikke mer å ønske meg, vi fikk jo alt vi kunne drømme om... dessuten er jeg lei av å ønske meg sko hver gang.(Selv om et par litt kule vinter sko ikke er å forakte i samlingen min)

Nei jeg får vel prøve å gjøre noe fornuftig før ungkaren Norge begynner... :erter: (Hater meg selv for å bli hektet på den serien...)

So long! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR VIL IKKE MIN DATTER SOVE NÅR JEG VIL? :murvegg:

Ja, ja jeg får endelig luske meg ut i senga jeg da..... tror jeg må ta en liten alvorsprat med min datter ang leggetid! (hun er 4 mnd så det blir kanskje litt vanskelig?)

Men i morgen, eller jeg mener senere i dag skal jeg dra henne ut av sengen så tidelig at hun slukkner tidelig i kveld. (Tro det den som vil)

*natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Boken er kommet! Gleder meg til min datter tar kvelden så jeg kan bruke natten på HP's verden.... DETTE har jeg sett fram til!!!!

Får bare håpe min datter velger å sove i natt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du jeg lå å leste i HP boka til kl 6 i dag tidelig da? JEPP! :lol:

Takk og pris at min kjære lille skatt sover lenge om morgenen.... lurer på hvem hun er lik da...?? De som kjenner meg sier at jeg har fått akkurat en slik datter som meg selv(ang soving altså) Når hun først sovner om natta sover hun i alle fall i 12 timer(sammenhengende) samma om hun sovner kl 12 eller 3 på natta. Så det var ikke den største overgangen å bli mor akkurat..... Bortsett fra all gleden med henne da.....

Nei nå må jeg nesten tilbake til HP boka mi :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben av slappe dagbokskrivere!

Har lest HP for lengst, og den som dør er ...... næææda, skal ikke si det.

Lykke til med nattesøvnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest HP for lengst, og den som dør er ...... næææda, skal ikke si det.

Har nesten lyst å slå opp senere i boken for å finne det ut jeg.... for jeg ER SÅ NYSGJERRIG! Men jeg skal ikke gjøre det, for da har jeg noe som gjør at jeg MÅ lese og ikke rydde! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh jeg elsker Harry Potter boken! Har lest 300 sider nå, og gleder meg til å bruke neste natt på lesing også, bare så dumt at jeg blir så trøtt :-)

Dessuten er jeg litt sint på helsesøstre generelt i dag.... men som alt annet, går det nok over :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du HP-boka? Jeg ble skuffet over den, jeg! Likte mye bedre de andre. Men du har jo alltid vært fan av slikt, da...

Tihi, jeg skal bli tante...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen som dagbokskriver... :D

Jasså så du leser Harry Potter du 8) Jeg har nettopp startet på nr 5 selv, og sliter med å legge den fra meg...

Startet med nr 1 for eldstemann også, og vi er like frelst begge to.

Gleder meg bare til å komme hjem for å se hvordan det går, syns hver av de fem bøkene har bare hevet seg i kvalitet fra 1 - 5...

Ja, ja...hyggelig at det er fler enn meg i HP verdenen, de andre gompene vet ikke hva de går glipp av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja...hyggelig at det er fler enn meg i HP verdenen, de andre gompene vet ikke hva de går glipp av :ler:

Du mener vel muggles? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker du HP-boka? Jeg ble skuffet over den, jeg! Likte mye bedre de andre. Men du har jo alltid vært fan av slikt, da...

Jeg elsker den! Leste til kl 6 i natt, og Niko våknet kl 9... HARDT!

Har nå lest litt over 500 sider og jeg digger den! Synes den er nesten bedre enn de andre fordi det blir skrevet litt mer voksent nå....

Hei :vinke: ville bare inn å gratulere deg med dagboken din :P

Tusen takk for besøk i dagboken min! Kjempekoselig!!!!

Ja' date=' ja...hyggelig at det er fler enn meg i HP verdenen, de andre gompene vet ikke hva de går glipp av :ler:[/quote']

Takk for hilsen! Når jeg leser disse bøkene så er jeg virkelig i HP's verden! Drømmer om det osv. :-)

Nesten litt flaut :oops:

Det mener hun sikkert.... har ikke lest noen på engelsk jeg, siden jeg begynte å kjøpe de på norsk ville jeg fortsett med det. Gleder meg til å begynne å lese av de med Niko :-)

Nå skal jeg være flink å lage små pizza med Barmen's oppskrift. Gleder meg, bare ikke min kjære datter slår seg vrang da.... hun har det med å ville ha oppmerksom het når jeg står med mel til albuene... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Fin dagbok du har :)

Jeg hadde også oppskrift på Barmens småpizzaer, men har mistet dem.

(dvs jeg overførte dem ikke fra lurvete notatlapper til min skjønne egenhendige skrevet kokebok.) Kanskje du kunne være så søt og snill og gitt meg oppskrift? Da hadde jeg blitt hoppende glad.

:hoppe: (her ser du meg som får oppskrifter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være flink å lage små pizza med Barmen's oppskrift. Gleder meg, bare ikke min kjære datter slår seg vrang da.... hun har det med å ville ha oppmerksom het når jeg står med mel til albuene...

Tror dere hun ville opp i armene og ha kos akkurat når jeg skulle begynne? Ja da, så jeg måtte ta henne med på kjøkkene å la henne "være med å bake" Siden hun faktisk bare er 4 mnd ble det litt styr.... Men deilig pizza ble det likevel.

Så en rapport om HP-boka. Jeg har nå lest 700 sider og jeg begynner å få innblikk i ganske mye... så nå tar jeg litt pause for jeg synes det er så trist at jeg snart er ferdig.... Men det spørs om jeg klarer å holde meg.... (Lå våken til kl 6 i natt - og måtte opp 3 timer etter :grine: )

I dag har jeg vært på lunch hos svigerinnen min, det er alltid koselig. Men hun hadde en lekegrind til sin sønn(som er 10 dager yngre enn min datter) og den var så grei å praktisk, så nå er jeg på utkikk på nettet etter en lekegrind som er stor, kan legges sammen og som er fin å se på. Har søkt litt på nettet i dag, men ikke funnet noen jeg vil ha... Så jeg får vel bare lete videre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...