Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Huff ja.... som du vet så bor jo vi litt nært der alle er i natt her i byen. Søren det der hadde jeg ikke tenkt på....

Ja, ja - Vi skal kose oss tross alt bråket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere gjøre da? Romantisk middag for to? Viktig med litt alenetid selv om man får barn, jeg er veldig spent på den overgangen selv. Bra dere har besteforeldre i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine2.

Gratulerer med 4 års dagen da. Dere får kose dere masse i kveld. :hjerter2: ......sukk.

Så får du ha en god helg..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så var denne helgen snart over også....

Fredagen leverte vi Snuppeline til farmor i 5 tiden. Så dro vi hjem og spiste jordbær dyppet i smeltet sjokolade(fikk tips her inne, men som ei som ikke er så glad i sjokolade så ble det mest jordbær på meg...)

Sprettet en flaske hver og satt og koste oss i sofaen - pratet og masserte bena til hverandre(finnes det noe bedre?)

Sånn rundt kl 21(måtte se ferdig Idol først! Endelig gikk Sandra ut, hun har vært det svakeste leddet lenge!) gikk jeg på kjøkkenet og begynte på middagen. Kvelden før hadde jeg lagt kjøttet til marinering, så nå var det mørt og deilig.

Måltidet ble en suksess!

Etter måltidet satt vi fortsatt på sofaen og pratet og koset oss, men ble så trøtte at vi ikke holdt ut lenger enn til kl 0030. Da måtte vi gi tapt. Litt irriterende når vi endelig hadde fri og skulle sove lenge dagen etter. Men, men vi var alt for slitne!

Jeg sov i 12 timer uten å våkne - det var deilig det!!!

Jepp slik var vår romantiske kveld, vi ladet opp og nøyt å være i lag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine2..

Hørtes ut som dere hadde en fantastisk kveld. Det er så deilig å bare ha tid til hverandre, og gi hverandre oppmerksomhet og omsorg!!

Takk for gode tips til bøker. Det blir biblioteket til helgen!! Gleder meg!

Du får ha en god helg!

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ine2...

Du får ha en fantastisk ferie til spania... :briller:(litt missunnelig nå) Kos dere masse.

God helg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

TUSEN TAKK MARIGULL! :klem:

Foreløbig er det like varmt her i Ålesund som vi kan forvente oss i Spania. Får håpe det blir drittvær her :-)

Gleder meg som en unge nå og er snart ferdig å pakke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: Jeg synes pakkingen er litt av det å glede seg til turen... da er liksom ferien såå nærme...!!! Pleier å sjekke over pakningen an drøss av ganger, og tar alltid med for masse... jeg er håpløs på det!!

Men jeg gleder meg til å høre hvordan du har hatt det!! :kul:

Fortsatt god helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjære Tuji!

Er forskjell på her og her vet du..... Der du bor er der jo generelt nydelig vær på denne tiden av året - det er det ikke her jeg bor. Så jeg mente her i Ålesund.(gjerne en lokal byge, rett over blokka vår) Jeg mente ikke hele landet..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tenkte jeg skulle skrive litt før jeg drar på ferie.

Gleder meg som et barn på julaften(eller bare meg selv på julaften) til å reise til Spania. Skal bli deilig å komme seg bort litt. Selv med avslappende helger, der mannen min er hjemme, blir man liksom ikke helt oppladet. Defor skal det bli deilig å komme seg bort fra alle telefonene og alt stresset i hverdagen i hele 15 dager :-)

På lørdag fikk jeg besøk av bestevenninen min, vi ser litt lite til hverandre for tiden så det var koselig å få tid til hverandre igjen. Og hun hadde store nyheter hun er gravid :-) Hun er ca 8 uker på vei, så jeg må dessverre holde det hemmelig en stund til.... MEN HELDIGVIS HAR JEG KG!

Hadde bare lyst å sladre som fy til familien min i går, men klarte å holde kjeft. De vil nok bli like glad som meg :-)

Foreløbig har hun termin på julaften, så vi får håpe det blir en annen temin på UL. Vi vet begge hvor kiipt det er å ha bursdagi desember! Så vi håper hun kan knipe igjen til januar!

Vel, vel det var deilig å kunne skryte litt av at hun skal ha barn! Bra jeg reiser snart, slik at jeg ikke avslører det til andre :-)

Nå hører jeg at snuppa mi våkner fra middagsluren, så jeg må stikke å ta henne opp!

Hilser til alle som er innom :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at nå er du i spania og koser deg!!! :kul: Jeg sitter her hjemme og titter ut av vinduet... og ja det regner...Litt missunnelig nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i dine trakter her om dagen, og kan trøste deg med at regnbygen du ønsket deg, kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

*TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP, TRAMP*

I'm Back!

Jepp da er jeg tilbake fra det stor utland, ikke spes brun, men deilig uthvilt :-)

Jeg fant akkurat dette:

I dag vil jeg dele ut mange roser :dagensrose:

Ine2:

Jeg ble slik :hakeslepp: Tusen takk!!!!!! Du er en engel Marigull!! :klem:

Men hvor er dagboken din blitt av? Leter og leter.... men kan ikke finne. Har jeg blitt dum i Spania??? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine2. :rosasmil:

Ja dagboken min forsvant visst den.... sendt deg en PM.

Hvordan var turen da? (stedet, maten, folkene osv) Spent :)

Du får ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

MARIGULL: Har ikke fått noen PM jeg...

Jo stedet var(med tanke på prisen) kjempebra! Nydelig uteplass, deilig kjølig rom i varmen. Ja det meste vi kunne forvente når vi ikke betalte så veldig mye penger. Vi var veldig fornøyd.

Vi leide bil hele perioden, for å slippe å være så bundet. Det var nok det beste vi har gjort. For med ei lita tulle på 10 mnd er du ikke på bade og sol ferie. Vi reiste mye rundt.(faktisk over 200 mil på 15 dager)

Vi var i Gibraltar og kjøpte masse taxfree varer, en tur i den historiske fjellbyen Ronda, Sevilla var vi innom osv. Vi stor koste oss! Det var den beste ferien vi var vært på! Deilig å være kjærester igjen og slippe en hektisk hverdag!

Vi spiste god mat hele tiden, det beste hadde vi på min manns bursdag, da vi var på et typisk biff-hus. Der var det utrolig god mat, vi spiste i flere timer :-)

Det er bare et måltid jeg husker som middelmådig, ellers så var det meste godt. Men jeg var ikke tøff nok til å prøve meg på Paella(takler ikke helt blåskjell)

Jepp det var våre dager i solen, de var kjempe deilige! Nå vil jeg på en ferie til! Den som hadde kunnet være på ferie hele tiden :sjarmor:

Men nå når dagboken din er borte Marigull, hvordan skal jeg vite hvordan du har det da???? Håper alt er bra i alle fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine2

Det var rart at du ikke har fått noen PM?? Sender en til jeg...!

Hørtes ut som en fantastisk tur! Fikk helt stjerner i øynene jeg... :)

Jeg skal holde deg oppdatert om hvordan jeg har det her inne hos deg, og på PM jeg :wink:

Du får ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...