Gå til innhold

Min sin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så var jeg ferdig med HP boken da... trist i grunn!

men nå får jeg vel sove litt mer om natten :-)

Jeg hadde tippet hvem som skulle dø lenge før, og det var kjempe trist! Dumt at det er så lenge til neste bok kommer ut....

I dag er det skikkelig ruskevær her på sunnmøre, så i dag kunne vi ikke gå ut, så nå er både jeg og min datter kjempe lei av hverandre. Heldigvis kom pappsen hjem nå så vi kan få litt ny underholdnig :-)

Nå skal vi ut å handle inn til taco, det er nok det beste jeg vet :hjerter: - så denne kvelden blir fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp forferdelig tidelig! Det hater jeg.... Det er mye morsommere å sove leeenge :-)

Nå har jeg vært på behandling hos fysioterapaut(ultra-elektro-sjokk-behandling) , det var j*vlig vondt. Tror nesten jeg nå har fysioterapaut-skrekk. Tannlegen er ingen ting i forhold! (Men jeg kommer ikke til å begynne å gå dit heller frivillig!)

I dag skal jeg i grunn rydde og vaske... men det er så kjedelig! Noen som vil hjelpe? Siden vi skal på hotell i helgen må vi ha rene klær også.... Så jeg får vel vaske og stryke litt (Dvs. jeg stryker ikke - det får mannen min gjøre) Gleder meg til helgen, da skal jeg bruke de ny innkjøpte klærne mine.... spørs om jeg ikke bør kjøpe noen nye sko også... He, he alltid en god grunn til å kjøpe sko. JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i helgen? Et eller annet festlig, hørtes det ut som!

Du har jaggu gjort deg ferdig med HP fort! Jeg brukte kjempelang tid, litt fordi jeg alltid sovner når jeg leser, og litt fordi den ikke var så spennende som jeg hadde trodd. Sånn blir det når man går og bygger opp forventninger over år...

Jeg gjettet også hvem som skulle dø, forresten. Men vi to er jo litt over gjennomsnitts intelligente, så... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i helgen? Et eller annet festlig, hørtes det ut som!

He, he... skal på Union :-) Uten Niko (blir sikkert kjempe rart og trist.... Men jeg GLEDER meg!!!!)

Du har jaggu gjort deg ferdig med HP fort! Jeg brukte kjempelang tid, litt fordi jeg alltid sovner når jeg leser, og litt fordi den ikke var så spennende som jeg hadde trodd. Sånn blir det når man går og bygger opp forventninger over år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så må jeg vel prøve å skrive litt da....

I helgen var vi på hotell og det var så utrolig koselig! Deilig å få reise bort i lag i en hektisk hverdag! Vår datter ble plassert hos mine foreldre.... Jeg gruet meg fælt til dette, men det gikk så utrolig bra. Når vi kom tilbake for å hente henne, var moren min kjempe trist over at hun skulle reise. Så dette må vi gjenta en annen gang! :D

Ellers så er det vel ikke så mye nytt på denne fronten.....

Kiipt at jeg har så lite besøk forresten, må vel begynne å skrive litt mere interessant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var helgen over oss igjen.... Denne uken har gått sinnsykt fort!

I natt gjenopptok jeg mine morsomme aktiviteter med å lese ut en bok.... Det er ikke så lurt når jeg har ei lita tulle som våkner få timer etter :oops:

Men en god bok var det i alle fall! Odel av Anne K. Elstad. Den er å annbefale for alle som er fan av forfatteren!

Denne helgen skal vi ha jente julebord. Vi er nå nede i 3 personer som skal være med. Men vi får det nok gøy for det!!!!! Dessuten kjøpte jeg nye sko denne uken så da blir det gøy samme hva :-) (He, he.... JA jeg trenger virkelig et par sko til)

Nå skal jeg lage mini-pizzaer igjen. Har helt dilla på de! Det er så utrolig godt med "ekte italienske" små pizza.... gleder meg til kvelden når min kjære kommer hjem og vi kan kose oss med det og rødvin!

Åhhhh kan livet bli bedre????

God helg til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når jeg startet denne trodde jeg at jeg skulle være flink å skrive i dagboken min....

MEN NEI - DET ER JEG ALTSÅ IKKE!

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Heisann: Kommer innom for å gi deg inspirasjon til å bli flinkere til å skrive i dagboken. :D

Stå på! moro å lese vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg startet denne trodde jeg at jeg skulle være flink å skrive i dagboken min....

:oops:

Du er i alle fall flinkere enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaså, er du kommet dit?

Jeg ble nektet å kjøpe øl uten legitimasjon her om dagen (ikke til meg :wink: ). Svevde på en sky resten av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... det er så gøy!!! Jeg ble spurt om bevis helt fram til jeg hadde fått kjempe gravid mage, siden det har jeg ikke blitt spurt. Kanskje de ser på meg hvor "voksen" jeg har blitt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm jeg er ikke spesielt flink å skrive her, så da får jeg gjøre det i dag :-)

I dag skal jeg ut på handletur med min mor og kjøpe de siste julegavene. Heldigvis begynte jeg tidelig, så jeg har bare små gaver igjen. (Skal kjøpe til VELDIG mange)

Skal også finne den siste gaven til mannen min, slik at resten av uken kan brukes på å tenke på alt jeg må gjøre klart i leiligheten vår før jul. Så kanskje jeg får begynt i helgen :o

Skal også kjøpe inn all pynten vi trenger til juletreet, siden vi skal ha det for første gang i år. Blir nok litt pengebruk i dag :-)

På julaften i år skal vi være hos svigerfamilen min, det skal bli rart å feire jul borte fra mine for første gang... gruer meg i grunn litt.... men en gang må jo være den første så det går nok bra. Dessuten skal vi tilbake til oss selv å åpne pakker og drikke kaffe i lag med mine foreldre, så da blir det i grunn bare selve julemiddagen jeg ikke feirer i lag med de. Så jeg bør ikke klage :oops:

Vel, vel da har jeg i alle fall skrevet litt i dagboken min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så var julen over og alle juleting ryddet bort...

Litt trist i grunn, siden det er et helt år til neste gang :-)

Fikk kjempe mange flotte gaver og det er jo alltid gøy. Ellers så er jeg litt i mot at det skal kalles "juleferie" for er det virkelig ferie når man må i familetragedier i 2 uker sammenhengende? Er så lei av familie nå at jeg nesten spyr.... Huff det var ikke pent sagt, men man blir litt lei :oops:

Startet året med null nyttårsforsetter og det tenker jeg å fortsette med! Jeg bryter de bare alikevel!

Den 19 januar skal jeg opereres i hoften jeg gruer meg som bare det, men siden jeg har ventet på denne operasjonen i mange år skal jeg vel være glad....

Det som er kjempe positivt med dette er at min kjære skal være hjemme en stund med vår datter, til jeg kommer meg altså, og det trenger han. Han har godt av å slippe mas og tull på kontoret litt :-) Dessuten tror jeg både far og datter vil ha godt av mere tid i lag, dessuten er det ikke til å gjemme under en stol at jeg gleder meg til å se mere av han jeg også :hjerter:

Vel, vel det var alt for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Huff jeg hadde aldri trodd det skulle være så slitsomt å sitte i ro i minst 2 uker....

Er nå ny-operert og hater at mannen min må gjøre alt. Ja selvfølgelig er han snill som tar alt annsvaret, men det er slitsomt å sitte som ei prinsesse og få alt i hendene.... Men bortsett fra dette har jeg det over all forventing mye bedre enn jeg trodde jeg skulle ha det etter operasjonen!

Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til å få ta tak i husarbeid igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff så lite flink jeg er til å skrive her da....

Vel, vel siden sist har jeg da lært meg å gå igjen - og da dessverre måtte begynne med husarbeid igjen! (Pokker at jeg ikke nøyt tiden jeg slapp, det er da ikke ofte jeg bare kan sitte stille og bli oppvartet...)

Har også hatt bryllupsdag siden sist, tenk at jeg har vært gift i over et år... Vi gikk ut å spiste dagen før pga det passet best med barnevakt, da kunne vi jo også ta oss et glass eller ti. (Privatsjåfør fikk vi også:-))

Vi koset oss skikkelig, spiste god mat og var som ny forelsket igjen. Etterpå dro vi hjem og koste oss med å spille og drikke litt mer vin.... Ja det var riktig hyggelig med bryllupsdag!

Men med brylluspdagen kom tankene om at jeg har da lyst på bryllup en gang til jeg..... Ny ring har jeg også lyst på...

He, he det er gøy å ha masse å drømme om :-)

Ja, ja over og ut for denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kjenner igjen den lysten til å gifte seg en gang til. Jeg var trist for at det var over i laaaang tid etter bryllupet. Men sånn er det bare, ikke noe å gjøre med det. Men nye ringer kan man vel alltids få! Menn burde vært flinkere til å kjøpe diamanter, egentlig.

Hørtes ut som en koselig bryllupsdag, da. Jeg er litt misunnelig på vinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...