Gå til innhold

Tiny og underfabrikken


Rannva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff da, dette var ikke noe hyggelig. Men du skal se at det går helt fint og at resultatene gir deg smilet tilbake. Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en trøsteklem, du må prøve å ta det med ro. Det er det beste for babyen din også. Det er nok ingen måter å forberede seg på å få dårlige nyheter, man må ta det som det kommer. Jeg er sikker på at det går bra Tiny! Slapp av mest mulig, selv om jeg vet at det ikke er lett. Prøv i alle fall, og ta støtte i de du er glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig da Tiny!

:klem:

Kan bare trøste deg med at jeg vet av noen andre som har fått påvist toxoplasmose, og at det for alle var gamle infeksjoner som ble oppdaget. Men jeg skjønner godt at du er veldig bekymret før du får svar på prøven.

Vi har katt, så jeg var veldig obs på dette da jeg var gravid.

Du må oppdatere oss så fort du har fått svar!

Stor klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er bekymret Tiny, men dette går nok helt sikkert bra! Siden dere ikke har katt og du har vært påpasselig med å ikke spise rått kjøtt, så har du sikkert fått denne bakterien i utlandet. Og da er det jo ingen fare. Krysser fingrene for at alt går bra!

Hilsen Eliza som har katt og som av og til må ta ut av kattedoen når mannen ikke er hjemme, og som ble litt bekymret nå... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sjokkerende beskjed å få, skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon for dere å være i! Uvissheten har ofte så mange vanskelige tanker med seg. Håper at det går bra med dere, Tiny! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo ikke hyggelige nyheter, håper alt står bra til med den lille, og at det er gamle bakterier du har fått påvist da..

Lykke til.. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får svar på prøvene raskt og at de viser at det ikke er noe galt! Jeg spurte på første min legetime om de kunne sjekke om jeg hadde antistoffer mot Toxoplasmose og det hadde jeg så jeg slipper å bekymre meg for å bli smittet nå ihvertfall. Jeg anbefaler alle å gjøre dette slik at man kan slappe litt mer av spesielt hvis man drar utenlands eller er i kontakt med katter under graviditeten. Vi hadde katt tidligere og det var min jobb å tømme bæsjekassen så jeg ble sikkert smittet den gang.

Lykke til :trøste:

Hapy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten, jenter!!

Ikke mye nytt å fortelle.

Mikrobiologene på St. Olav klarte ikke å finne et svar, så nå er prøvene send til Oslo. Håper de klarer det. Vi skulle få svar i løpet av uken. I mellomtiden fortsetter jeg på antibiotika.

12+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiny!

Hvordan går det med dere? Håper alt ordner seg til det beste, at dere får gode nyheter og bare kan slappe av og nyte resten av svangerskapet.

Må si jeg tenker mye på dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Havsulen, Bergenspike og Rioja.

Oslo hadde gode nyheter. :hoppe: Infeksjonen er ca 5-7 mnd gammel, stammer sikkert fra en Paristur i sommer. Den holdt seg visst uvanlig godt i blodet mitt, det var derfor mikrobiologene stusset. Men nå er alt i orden, og jeg har sluttet på antibiotika. Det er grusomt å leve i et "uvitenhetsvakum", men alt som betyr noe nå er at fosteret er ok.

Som plaster på såret siden de skremte vannet av oss, skal vi få en ekstra ultralyd i morgen. Selv om vi nå vet at alt er greit, er det deilig å få se den lille. Kanskje de setter ny termin?

På mandag reiser sambo bort. To ukers øvelse. Tirsdag tar jeg en tur hjem til familien, og blir til torsdagen uka etter. Det er kjedelig å sitte her alene nå som jeg ikke har jobb. Og så blir det godt å komme "hjem" en tur etter en slitsom periode. :Nikke:

Skulle egentlig på kontroll hos legen fredag 13, men den er flyttet til førstkommende mandag. Alt ordner seg.

12+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Godt med gode nyheter, ikke sant!! :lol: Håper resten svangerskapet ditt blir en positiv tid som du kan glede deg over!

Tusen takk for gratulasjoner da Lukas kom til verden! :blomst_opp:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...