Gå til innhold

Tiny og underfabrikken


Rannva

Anbefalte innlegg

Hei Kiri.

Hyggelig å få besøk i dagboken!

Ang. arbeidsmarkedet er jeg ikke sikker, men det er nok vanskelig i likhet med resten av landet. Skal på Aetat en tur i dag. Er blitt permittert og har bare jobb en uke til.. :-?

Jobber i reiselivsbransjen, men er villig til å ta hva som helst bare det er lønnet. Uansett må vi flytte til de blaude konsonanters hovedstad i juni, så det er bare snakk om noen måneder.

Fint om du sender pm om den julegaven. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbintervju i dag, kl 10:30.

Grotesk tidspunkt siden jeg jobber nattevakt nå og pleier være i seng 08:00.

Hvordan holde seg våken til "nattintervju"?? :klø:

Det er bare snakk om butikkjobb frem til jul, men bedre en ingenting. Kanskje bra med litt action på jobbfronten, så jeg/vi tenker litt mindre på prøveprosjektet. Kjipt at det er mulig å ikke bli gravid nettopp fordi du så gjerne vil. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i natten!

Synes veldig synd på deg som skal på intervju etter nattvakt!

Blir det noe problem for dere om du blir gravid uten fast jobb? Jeg tenker økonomisk i forhold til evt svangerskapspermisjon.

Innbiller meg at jeg sitter her og kjenner EL :ler:

Det er vel bare innbilling nå, men jeg brukte å kjenne det sist vi var prøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i natten Murmel.

Regner med vi klarer oss økonomisk, hadde ikke tatt sjansen på å prøve nå ellers. :P

Men jobb skal jeg ha! Og som nevnt tidligere er jeg ikke kresen, i og med at vi flytter igjen i juni. Et halvår i kassa på super`n har aldri noen hatt vondt av.

Dessuten ville jeg garantert gått på veggene etter en uke om jeg ikke fant jobb. Merker bare hvor sløv jeg har blitt etter å ha jobbet 60% en stund. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har den instillingen! Da ordner det seg sikkert :D

Nå kjeder jeg meg veldig (på jobb). Kaldt er det også :-?

Da blir det også litt for mye tid til å gruble, og kjenne etter symptomer :erter:

Vi møtes vel igjen til natta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jobben i boks. Men det er kun frem til jul, så snart må jeg lete videre.

Har håpet på el snart, men ingen utslag på testene enda. Vi får bare satse på at den snart kommer, og gjøre så godt vi kan mens vi venter. :kul:

Det er kjedelig å ikke vite hvordan syklusen min er. Den bør se å bli stabil ganske raskt, så jeg vet når jeg har el og ikm.

Har sovet fryktelig dårlig de siste par ukene, og hatt null matlyst. Men nå merker jeg at ting faller på plass, og jeg slapper mer av. Sikkert mye pga at jeg snart er ferdig i denne jobben. Er i krig med sjefen, og det er veldig slitsomt.

2,5 timer til jeg skal tusle hjem og legge meg. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Vil nå bare ønske deg til lykke med den nye jobben. Har forstått de slik at du ikke blir å savne den du har nå. Misunner deg ikke som må holde deg så lenge våken i dag :Gjesp:

Det er en stund til jeg skal på nattvakt igjen. Men jeg skal prøve å oppdatere meg jevnlig på KG likevel. Inne minst når vi nærmer oss IKM :D

:ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, Murmel. Skal følge med i dagboken din fremover også. Regner med at du løper inn på kg så snart du får positiv test!

Jeg kommer nok ikke til å savne jobben. Men den nye er ikke særlig spennende, så kanskje jeg kommer til å savne arbeidsoppgavene og kollegene etterhvert. Men definitivt ikke ledelsen!

Siden el er i dag, er vil ikm ca 7/8 desember? Spennende. Dersom jeg ikke ser tegn til tante 8/12, skal der testes. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tiny

Hvordan går det med julegaven? Du fikk vite navnet mitt i en pm, kjenner du meg?? Neste onsdag skal jeg i ilden...

Ha en fin dag og lykke til med jakten på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kiri.

Takk for hilsen! Med mindre du faktisk heter Kiri, vet jeg ikke hva navnet ditt er, for du skrev Kiri i pm`em også. Men det er tvilsomt at vi kjenner hverandre, jeg er ganske ny i byen.

Ang julepresangen blir jeg mer og mer sikker på at jeg skal våge, men sitter nå og prøver å skrive denne mailen. Det er virkelig vanskelig. Klarer ikke helt å få fram hva jeg er ute etter.. Er redd det skal misforstås. :-? :oops:

Lykke til på onsdag!! Husk å fortelle hvordan det gikk.

Har en ganske dårlig dag i dag. Dette er siste dag i jobben, og jeg sitter og kjeder meg. Sov altfor lenge og har ikke fått gjort noe fornuftig før jeg gikk på jobb. Har bare lyst på frikveld i armkroken til sambo, med en flaske rødvin (som jeg ikke drikker siden vi er prøvere men det er lov å ønske) og en god film.

Sutre sutre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiny! :D

Er bare innom en snartur igjen før jeg skal legge meg.

Formen er ikke helt topp i dag heller, men inbiller meg at det er litt bedre. Skal legge meg med hodepine snart, for jolie har skremt livskiten av meg (se i dagboka mi) :o

Lillepia mi har visst fått urinveisinfeksjon, så det blir å ringe legen så snart vi står opp. Noe skal det visst være :wink:

Jeg har ikke kjent festesmerter i dag, så jeg antar "festen" var unnagjort i går. Og neste uke blir garantert en av de lengste dette året :Nikke:

Jeg blir borte fra forumet til mandag. Ha ei riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hjelp med linken til dagboka mi. Det funka :D

Veit du hvordan jeg skifter farge på bokstavene i linken?

Sikker på at jeg ikke ga deg mitt fulle (og riktige) navn? Det var i hvert fall meningen at jeg gjorde det så du kunne "henvise" til mail fra meg.

Vi er tøffere enn toget som gir så spreke gaver :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Kiri.

Nå har jeg lest gjennom pm`ene fra deg enda en gang, og du heter bare Kiri..

For å endre farge må du skreiv [ color=red ] forran linken (ta bort mellomrommene) og [ /color ] etter linken. Da blir den rød. Bytt ut "red" med den fargen du ønsker.

Tror forresten ikke jeg skal kalle meg tøffere en tøffere en tåget enda. Jeg er kun på planleggingsstadiet ang presangen, og kan trekke meg. :wink:

God tur til Murmel, snakkes over helga. Jeg har en liten sultfølelse i magen som godt kan tolkes som festesmerter. Håper de egentlige kommer i morgen eller søndag.

Leste om Ibux-saken i dagboken din. Skummle saker. Har kun paracet i huset. :Nikke:

Ellers er jeg igang med julegavehendelen. Er ferdig med min familie. Sambo har lurt på meg ansvaret for noen av hans også, så litt shopping gjenstår. Men å tusle rundt i julepynta gater og butikker er bare koselig.

I dag er det 3 uker til vi reiser sørover. Jeg gleder meg til å se igjen familien. Ikke minst gamle bestemor.

Far havnet på sykehuset i går. Har tatt masse prøver, men de finner tydeligvis ikke ut hva som er galt. Han er visst veldig svak, og vil ikke ha besøk av noen. Krysser fingrene for at han snart er på beina igjen.

Nå lager sambo wok til meg. Snille sambo! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiny! :D

Nå kjeder jeg meg veldig her. Synes du burde finne deg en jobb med nattvakter. Tida gikk liksom litt fortere de 5 nettene vi var på jobb samtidig. :wink:

Håper det går bedre med faren din (?). Eller sier du far til bestefar (det gjorde jeg)? Uansett... :-?

Ser du har vært lite her inne du også i løpet av helga.

Tenk nå er det ikke mange dagene igjen til vi får positiv test :wink:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei gjen Murmel.

Har ikke skrevet noe på nesten en uke nå. Har ikke vært på nettet så mye, og ikke hatt noe særlig å fortelle. Men snart blir det to blå på oss begge. Du tester vel to dager før meg, ettersom du ligger litt forran i syklusen.

På mandag fikk jeg pluttselig en haug kviser. Har ikke hørt at det skal være et symptom på graviditet, men lever i håpet. Det er lenge siden jeg regnet meg som ferdig med kviser, og har aldri fått mens-kviser.

Nå kjenner jeg at brystvortene mine er blitt litt overfølsomme. Vil ikke kalle dem ømme. Dessuten trodde jeg at det var litt tidlig for det.

Forresten kan det jo være at jeg kjenner det jeg vil kjenne... :oops:

Far (pappa, ikke bestefar) er fremdeles på sykehuset. Men han er litt bedre, og får kanskje komme hjem på "perm" i helga. Da blir nok mor glad. :Nikke:

Idag har jeg kjøpt to av tre gaver til sambo, og er storfornøyd. Synd vi ikke skal være sammen på julekvelden. Han kommer nok til å bli kjempeglad. Nå venter jeg å høre fra Kiri snart, så jeg vet om den tredje gaven kan bli bra.

*Gruer seg litt, men gleder seg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er brystvortene definitivt ømme! Det går greit så lenge de får være i fred, men er vondt om noe eller noen kommer borti. Og dum som jeg er, kjenner jeg på dem støtt og stadig for å forsikre meg om at det ikke bare er noe jeg innbiller meg. :roll:

Før jobb i dag skal jeg kjøpe test. Skal ikke teste før mandag, men det er jo greit å ha den i hus..

Må nok innrømme at jeg blir litt lei om tante kommer på søndag, selv om jeg vet at det ikke er vanlig å lykkes på første forsøk. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser kan utmerket godt være et graviditetstegn! Det var det iallfall for meg! Og ømme bryster som bare gjør vondt når du tar på dem høres også kjent ut! Jeg har tro på dette altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første ikm i morgen :o

Kjenner ikke noe av de vanlige mesnsmertene jeg pleier få i forkant. Fremdeles ømme brystvorter og kviser. Men kvisene er på retretten tror jeg.

Har testen i skapet, lurer på om jeg klarer vente til mandag, eller om jeg "sprekker" i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...