Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg søkt på en jobb som hadde vært helt perfekt for meg! :bolledeig: Jeg ble så entusiastisk av å lese stillingsannonsen at jeg tror det skinner litt gjennom i søknadsteksten... Forhåpentligvis er det bare positivt :fnise:

Det som er litt dumt, er at stillingen ble registrert på Nav i dag, og søknadsfristen er ikke før 29., så nå blir det noen lange uker! Det er vel best å bare glemme den så lenge.. :bond:

Jobben er forresten en 50% stilling, noe som passer meg perfekt. Jeg har tross alt ikke særlig lyst til å sende avgårde godjenta mi i barnehagen 100% helt fra starten! :riste::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg søkt på en jobb som hadde vært helt perfekt for meg! :bolledeig: Jeg ble så entusiastisk av å lese stillingsannonsen at jeg tror det skinner litt gjennom i søknadsteksten... Forhåpentligvis er det bare positivt :fnise:

Det som er litt dumt, er at stillingen ble registrert på Nav i dag, og søknadsfristen er ikke før 29., så nå blir det noen lange uker! Det er vel best å bare glemme den så lenge.. :bond:

Jobben er forresten en 50% stilling, noe som passer meg perfekt. Jeg har tross alt ikke særlig lyst til å sende avgårde godjenta mi i barnehagen 100% helt fra starten! :riste::sjenert:

Så bra! :) Krysser alt jeg har for deg :klemmer: Jeg kunne godt tenke meg å jobbe redusert når vi får barn også, men med boligprisene her i byen spørs det om det lar seg gjøre :sjenert: men 80% bør vi jo kunne få til i allefall.

Lykke, lykke til med jobben i allefall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at 50% er greit i begynnelsen, men at 80% egentlig er ideelt etter en stund.. Men men, først må jeg jo få meg en jobb da! ;)

Mye styr for tida, og jeg er så lei av det! Nå er det det dumme bilsalget som tar all oppmerksomhet. Merker at alt som skjer for tida går utover forholdet, og det er veldig skummelt.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Sender over positive tanker! Snart snur hellet skal du se!

Merkelig dette med at en "ulykke" sjelden kommer alene.. :(

Ikke så lett å pleie kjærlighetsforholdet når en har så mye annet som tar energien :klemmer:

Har forsåvidt vært gjennom noe liknende selv som du vet...Si fra om jeg kan hjelpe med noe! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! :klemmer: Det er ikke sånn fryktelig ille altså, jeg bare merker at vi glefser litt til hverandre og at det skal mindre til enn til vanlig før det blir litt småkrangling. Trasig, for ingen av oss liker jo å ha det sånn! :sukk:

Forhåpentligvis blir bilen snart solgt, og da blir nok han godeste litt mer seg selv igjen. Det sliter fryktelig på han, stakkar! :(

Av mer positive ting kan jeg nevne at jeg er ferdig med shreden! :hoppe::trene: 30 treningsøkter, gjennomført på 32 dager. Har mista endel cm her og der. Mest rundt navlen, der er hele 6 cm borte vekk! :daane: Magen har dessuten fått definerte muskler! :bolledeig:

Nå gjelder det jo bare å stå på videre da... :sjenert: Tenker jeg tar treningsfri en dag eller to, og så setter jeg i gang med Ripped in 30. :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!! Du er sporty du Mazzi!!! :hoppe:

Godt å høre om så gode resultater, skal absolutt prøve shredden etter at frøkna er kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: for alt styret om dagen... Håper det ordner seg snart!

:pls: for gjennomført "kur". Slik nedgang vil jeg også ha rundt livet! Får få kjære til å skaffe meg den når jeg er lei av Zumba ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du er kjempeflink som har gjennomført shred! :klappe: Og 6 cm er jo en hel masse!! :daane:

Håper dere snart får litt medgang, både med bil, jobb og husjakt. Det er utrolig kjedelig når hverdagsbekymringene går ut over forholdet, har prøvd det hos oss også. Sender masse :klemmer: din vei og håper dere får en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:pls: :pls: :pls:

Kjære det som måtte finnes av høyere makter.

La S våkne i morgen med fullt tannsett, så vi og den stakkars utrøstelige jenta vår blir ferdige med dette marerittet en gang for alle.

Amen

:pls: :pls: :pls:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi har paracet liggende, men tenkte vi skulle se det an litt, siden det er litt omdiskutert. Har lest at det kan forsinke tannfrembruddet, men husker ikke hvor. Han godeste skulle google det i stad, men da sovna hun i mellomtida ;) Men så våkna hun igjen... :sjenert:

Men det er klart, hvis det kan gjøre at hun har mindre vondt er det helt klart noe vi vil vurdere om natta skulle bli riktig grusom! :Nikke: Vil jo ikke at jenta mi skal ha så vondt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan paracet forsinke tennene?? :klo: Det hørtes rart ut! Stakkar lita, håper tennene spretter frem iløpet av natta, dere trenger en pause nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan paracet forsinke tennene?? :klo: Det hørtes rart ut! Stakkar lita, håper tennene spretter frem iløpet av natta, dere trenger en pause nå ;)

Ja, jeg vet, jeg synes også det høres rart ut.. Var noe med at feberen (som hun forsåvidt ikke har) hjalp til med å få ut tennene e.l. Husker som sagt ikke hvor jeg leste det, det var derfor han godeste skulle google det, for å finne ut om det var på et eller annet forum eller om det var helsepersonell som sa det.

Jeg hadde blitt en smule sjokkert om hun hadde fullt tannsett i morra tidlig, så det er kanskje like greit om de kommer en etter en, men den/de som plager henne nå må mer enn gjerne være gjennom! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla det nå og fant ingenting...på alle apotekene sine sider står det at det skal unngås så langt det går, men at det fint kan brukes ved stort ubehag! Jeg har hørt at kombinasjonen ibux og paracet hjelper mer enn om du gir en av typene :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ibux og paracet funker jo best sammen for voksne ihvertfall :jepp: Finnes det baby-ibux? :klo: Vi har bare paracet vi, men det funker nok det og.

Nå sover hun, og jeg håper det varer. Vi har satt på oppvaskmaskinen vegg-i-vegg med sprinkelsenga, og den pleier å virke ganske beroligende på henne, så hun sover nok ihvertfall så lenge den går.. :ler: Jeg har ihvertfall lyst til å sove sammen med mannen min i natt... :lur: I natt hadde jeg nemlig dobbelsenga for meg selv mens de to andre sov i gjestesenga, og det var tomt og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...