Diddles Skrevet 11. februar 2012 #1741 Skrevet 11. februar 2012 Jeg vet det finnes Pinex i både flytende form og som stikkpiller, er ikke det det samme som Ibux? Ikke skjønner jeg at de sover bedre når vaskemaskin, tørketrommel o.l durer i vei, men det funker som bare det her også! Hvit støy kalles det, tror det er noe med den monotone duringen som virker beroligende...jeg hadde ikke fått sove Krysser fingrene for at du får mannen med deg til sengs ikveld
Mazilla Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #1742 Skrevet 11. februar 2012 Jeg vet det finnes Pinex i både flytende form og som stikkpiller, er ikke det det samme som Ibux? Ikke skjønner jeg at de sover bedre når vaskemaskin, tørketrommel o.l durer i vei, men det funker som bare det her også! Hvit støy kalles det, tror det er noe med den monotone duringen som virker beroligende...jeg hadde ikke fått sove Krysser fingrene for at du får mannen med deg til sengs ikveld Jeg mener å huske at i Pinex er det paracetamol som er virkestoffet, akkurat som i Paracet. I Ibux er det ibuprofen e.l. Men det kan godt være jeg tar feil Jeg husker jeg prøvde å støvsuge en gang S var helt utrøstelig da hun bare var noen uker gammel. Det funka dårlig som søvndysser den gangen, men vi fikk i det minste støvsugd...
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2012 #1743 Skrevet 12. februar 2012 Vi har kjøpt flytende Ibux på apoteket. Til babyer over 10 kg da, men de hadde også noen til de under 10 kg. Leste nemlig et råd her inne et sted om å smøre flytende ibux rett på tannkjøttet. Støvsuger funker ikke her heller. I begynnelsen var A livredd støvsugeren og alt annet som lagde høy lyd. Husker en gang jeg skulle knuse noe i food processoren. A:
Lilywhite Skrevet 12. februar 2012 #1744 Skrevet 12. februar 2012 Stakkars S som har så vondt i munnen sin! Sikkert ikke så godt for mammahjertet heller Håper det verste er over nå Gratulerer med morsdag!
Mazilla Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #1745 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har visst vært litt lite aktiv her i det siste... Morsdagen ble glemt ( ), og det samme ligger denne dagen an til å bli. Han godeste er på jobb i en times tid til, og jeg blir veldig overraska hvis han har gjort noe. Vi har forsåvidt aldri feira valentines day, men han fikk ganske dårlig samvittighet for å glemme morsdagen, så han kunne godt ha huska meg i dag! Nå ser det heldigvis ut til at bilen blir solgt, så da blir han kanskje litt mer seg selv igjen S har fått en tann til, så nå har hun fem. I natt sov hun inntil meg fra klokka 3... Koselig det, men hun kan gjerne sove hele natta i egen seng i natt! So far, so good. Hun sovna omtrent idet jeg la henne ned i senga, og jeg har ikke hørt et pip siden.
Mazilla Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1746 Skrevet 15. februar 2012 S ser Drømmehagen for første gang. Det falt visst i smak, for hun står og gynger ved TV-bordet mens hun peker og snakker med TVen. Søtingen! Ellers er Fantorangen en stor hit før leggetid for tida. Jeg blir passe gal av musikken, men hva gjør man vel ikke for sine søte små..
Spatula Skrevet 15. februar 2012 #1747 Skrevet 15. februar 2012 Vil du bli snibel snabel snubel glad, snibel snabel snubel bra, bli med fantorangen i dag og bli snibelsnabelsnubelgglad..
Mazilla Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1748 Skrevet 15. februar 2012 Oh yes... Synes egentlig "vil du være vennen min, så kom og gi meg snabelen din" er litt på kanten..
Spatula Skrevet 15. februar 2012 #1749 Skrevet 15. februar 2012 Hehehe, bra det ikke bare er jeg som symes det
Tusle Skrevet 15. februar 2012 #1750 Skrevet 15. februar 2012 Haha, og jeg som trodde han sang "snadden din" For det er hvertfall på kanten Skal si S er plaget med tennene, håper dere får en rolig stund framover, T fikk sine på rappen hun også, 8 stykker, alle kom innen hun var 7 måneder, men det ble liksom med de 8 da, hvertfall foreløpig
MarianneE Skrevet 16. februar 2012 #1753 Skrevet 16. februar 2012 Oh yes... Synes egentlig "vil du være vennen min, så kom og gi meg snabelen din" er litt på kanten.. Sønnen til søstra mi (han er 5) gikk rundt og sang; "Vil du være vennen min, så kom og gi meg tissen din" HØYT! Da snakker vi litt på kanten da.
Tusle Skrevet 16. februar 2012 #1754 Skrevet 16. februar 2012 Han pakka det hvertfall ikke inn (sangen altså)
Diddles Skrevet 16. februar 2012 #1755 Skrevet 16. februar 2012 Sønnen til søstra mi (han er 5) gikk rundt og sang; "Vil du være vennen min, så kom og gi meg tissen din" HØYT! Altså, jeg er overbevist om at Fantorangen er en liten grisegutt og egentlig mener akkurat det du sier her Har du sett når han driver og vifter med snabelen sin oppi ansiktet på hun jenta i videoen?? OMG sier bare jeg Heldigvis har ikke min lille mulighet til å assosiere snabelen til Fantorangen med noe annet, men jeg synes altså den ligner mistenkelig mye på en.....penis
TuttaV Skrevet 16. februar 2012 #1756 Skrevet 16. februar 2012 For et tema dagboken har blitt kuppet med!
Mazilla Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #1757 Skrevet 17. februar 2012 Jada, her går det i snabler og det som verre er! Hos oss er alt fortsatt det samme gamle. Ingen aktuelle hus til salgs, ingen aktuelle jobber jeg kan søke på, og ingen som vil ha bilen. Det var en som egentlig skulle kjøpe den nå i helga, men så ombestemte han seg plutselig. Nå begynner jeg å bli alvorlig lei! Meeeen, det er jo endel som er positivt også: -Det er VÅR! I hvert fall midlertidig.. De siste dagene har det vært og en haug med varmegrader, så jeg har måttet kaste jakka og brette opp ermene på genseren på flere trilleturer -S er jo selvfølgelig et stort lyspunkt i tilværelsen! Jeg har riktignok måttet sove sammen med henne i flere netter nå, men det er jo egentlig koselig... Bare så synd hun blir så fort vant til det! Jeg vil jo aller helst at hun skal sove hele nettene i sin egen seng, sånn som hun jo egentlig kan. Forhåpentligvis er det forbigående at hun trenger litt ekstra nærhet om nettene, og det er jo som sagt egentlig koselig..
MarianneE Skrevet 18. februar 2012 #1758 Skrevet 18. februar 2012 Altså, jeg er overbevist om at Fantorangen er en liten grisegutt og egentlig mener akkurat det du sier her Har du sett når han driver og vifter med snabelen sin oppi ansiktet på hun jenta i videoen?? OMG sier bare jeg Heldigvis har ikke min lille mulighet til å assosiere snabelen til Fantorangen med noe annet, men jeg synes altså den ligner mistenkelig mye på en.....penis Jeg vet det! Og jeg er SÅ glad for det bare ikke er meg som har hatt de tankene....
Mazilla Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #1759 Skrevet 18. februar 2012 I det siste har S vist seg mer og mer som en liten tøffing. Når vi er på babytreff, er det full fart i henne hele tida, og hvis noen bråker med noe er det rett bort for å se hva som skjer. Når hun ser noen hun ikke har truffet før, er det rett bort for å bli løfta opp. Redd for fremmede er hun i hvert fall ikke! Hun elsker å følge etter eldre barn, og stikker gjerne av fra meg. Viljen er fremdeles litt større enn evnen når det kommer til enkelte fysiske utfordringer, men hun står på og får stadig bedre balanse. Innimellom går det fortsatt galt, men stort sett går hun rett videre selv om hun slår seg og dunker litt. Nå skulle hun nettopp ha noe i bunnen av lekekassa, så hun stod dobbelt over den for å få tak i det, men så mista hun litt fotfeste og forsvant nedi kassa..
Diddles Skrevet 18. februar 2012 #1760 Skrevet 18. februar 2012 -S er jo selvfølgelig et stort lyspunkt i tilværelsen! Jeg har riktignok måttet sove sammen med henne i flere netter nå, men det er jo egentlig koselig... Bare så synd hun blir så fort vant til det! Jeg vil jo aller helst at hun skal sove hele nettene i sin egen seng, sånn som hun jo egentlig kan. Forhåpentligvis er det forbigående at hun trenger litt ekstra nærhet om nettene, og det er jo som sagt egentlig koselig.. Skjønner godt hva du mener, og jeg tar meg i å tenke det samme; kan hun ikke bare sove i sin egen seng/ sove hele natten...Så snubler jeg over artikler som denne og sitater som dette og blir litt sånn satt ut av hvor takknemlig jeg faktisk er for de stundene som er bare min og Liten sine Selv om det er slitsomt og ikke ideelt, så går det over og vi kommer til å lengte tilbake til det.........derfor er det så godt å lese at du egentlig koser deg med det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå