Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville nesten heller vært syk selv enn å ha en syk mann... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener.... :fnise:

Skrevet

Han godeste ligger på sofaen, som han har gjort i hele dag. S har reist på overnattingsbesøk. Trening og husvask er unnagjort. Bakte poteter står i ovnen, mens biffen ligger til lufting på benken.

Skulle jeg ha tatt meg et glass :vin: mens jeg venter, tro..? :sjenert:

Skrevet

Hvitløksmarinert parmesan og et glass kald hvitvin :hjerte:

(Og en mann som har funnet ut at han enten har en kvise på vei ut, eller så har han bihulebetennelse. Øverst på nesa, i overgangen til øyet. Holder en knapp på kvise... :rolleyes: )

Skrevet

(Og en mann som har funnet ut at han enten har en kvise på vei ut, eller så har han bihulebetennelse. Øverst på nesa, i overgangen til øyet. Holder en knapp på kvise... :rolleyes: )

:skratte: :skratte: :skratte: det var dagens!!!!

Skrevet
:fnise: Ingen som er så syke som menn nei... :daane: Hørtes deilig ut med vin! :vin:
Skrevet
:ler: Håper han overlevde kvisekrisa og at det ikke er bihulebetennelse!! Og at dere hadde en fin kveld :)
Gjest Neferet
Skrevet

Bare innom med en :klemmer: jeg, da det ser ut til at du kan trenge en... :ler:

Skrevet

Takk, Neferet! :fnise:

Bilen er heldigvis solgt, men jobb og hus gjenstår. Skal se på et byggeprosjekt/en tomt sammen med en utbygger i morra. Det blir spennende. Huset er nok i minste laget for oss, men det er plass til garasje, og hvis vi kan få endel ekstra lagringsplass der, kan vi nok leve med litt færre kvadrat enn "planlagt" :Nikke:

Skrevet

Mazzi: Kan du si mamma?

S: Pappa.

Mazzi: Neeei, mamma...

S: Pappa

Mazzi: Mamma!

S: Pappa!

Og sånn går no dagan.... :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

:ler: Har dere fått ei lita pappajente? ;)

Skrevet

:fnise:

Hva ER den greia med å si pappa lizzm?? Her har vi gått gravide og FØDT disse små trollene, er hjemme med de i X antall mnd - og så er det første de sier PAPPA??? :klo::kjefte::regler::roll::klaske:

*misunnelig* :sjenert::ler:

Skrevet

:fnise: herlig!

Skrevet

hehe :fnise:

søte lille S!

så spennende med nybygg da!!! :hoppe: Blir spennende å se hva og hvor!!! :popcorn:

Skrevet (endret)

Vi likte huset og tomta kjempegodt. Selv om det solgt et par hus der, er den beste tomta av en eller annen grunn igjen. Dessuten er det i akkurat det området vi har lyst til å bo, så nå venter vi egentlig bare på tilbakemelding angående hvor stor garasje vi kan sette opp. Vi vil helst ha en dobbelgarasje med endel lagringsplass, siden vi må gjøre den innvendige boden i huset om til soverom. Tomta er holdt av til oss frem til midten av neste uke. Det skumle er at nå blir det jo ingen budrunde sånn som vi er vant til. Nå er det jo bare å ringe vår nye venn Lise, så får vi oss et hus! :bond::hoppe::daane::redd::bolledeig:

Endret av Mazilla
Gjest Neferet
Skrevet

Ojojoj, så spennende!! :hoppe:

Vet dere noe om når dere kan vente tilbakemelding på garasjespørsmålet?

Skrevet

Ojojoj, så spennende!! :hoppe:

Vet dere noe om når dere kan vente tilbakemelding på garasjespørsmålet?

Nei, Lise ( :fnise: ) skulle snakke med han som har hovedansvar for prosjektet så fort som mulig, og så gi oss tilbakemelding. Forhåpentligvis blir det i løpet av dagen :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...