Mazilla Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1702 Skrevet 3. februar 2012 Godt å se deg, Muffin! Og dere andre;takk for lykkeønskninger! Dagen igår gikk omtrent som forventet. Vi ble med andre ord ikke særlig mye klokere Intervjuet gikk fint, men det gjorde det sikkert for de to andre også. Huset var fint, men vi venter med å legge inn bud til over helga, med mindre noen andre gjør det idag. Han som prøvde bilen likte den, men skulle tenke til idag. Blir vel et spørsmål om pris tenker jeg. Alt i alt en dag det er godt å være ferdig med, men gleder meg til utfallet av alle tre er klart. Det er ganske utmattende! For de av dere som leser bloggen min; senere kommer et innlegg om hvorfor jeg er våken nå
TuttaV Skrevet 3. februar 2012 #1704 Skrevet 3. februar 2012 Kan skjønne at det er deilig å ha en sånn dag overstått! Visste ikke at alle tre var på samme dag men entusiasmen virket ikke å være i taket..? Men det har også kanskje noe med tid på døgnet for når du skriver innlegget elsker bloggen din altså...
Mazilla Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1705 Skrevet 3. februar 2012 Blogg? Har du det altså? Det har jeg! Jeg syntes liksom ikke jeg delte nok av livet mitt her! Neida, den var opprinnelig for familien da vi bodde langt borte. Hvis du vil lese, kan du sende meg mailadressen din, så gir jeg deg tillatelse Kan skjønne at det er deilig å ha en sånn dag overstått! Visste ikke at alle tre var på samme dag men entusiasmen virket ikke å være i taket..? Men det har også kanskje noe med tid på døgnet for når du skriver innlegget elsker bloggen din altså... Entusiasmenivået kan ha sammenheng med at klokka var altfor tidlig ja.. Og at jeg helst ikke vil ha for høye forhåpninger. Tar gjerne både hus, jobb og bilsalg jeg, bare så det er sagt!
Mazilla Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1706 Skrevet 3. februar 2012 Plutselig ble det budrunde, og vi har det ledende budet. Det står til 1530. Spent ja! :bond:
Mazilla Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1708 Skrevet 3. februar 2012 Takk for det, men nå har noen bydd over, så da gir vi oss. Bedre lykke neste gang, og alt det der..
Mazilla Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #1711 Skrevet 6. februar 2012 S har sovet 12 timer i strekk i tre netter på rad nå. Deilig! (Men nå jinxer jeg det sikkert ) I tillegg har hun vært bare blid og fornøyd i dagevis, inkludert da vi var i stort familieselskap med masse "fremmede". Hun storkoste seg som midtpunkt, og ble ikke sur eller sinna da de eldre barna herja rundt med henne, snarere tvert imot. I dag har vi kosedag hjemme, og hun er på perlehumør. Herlig! Jeg har ikke hørt noe fra jobben jeg var på intervju til, men det er nesten så jeg håper jeg ikke får den, så jeg kan kose meg hjemme med jenta mi i laaaange tider!
Lilywhite Skrevet 6. februar 2012 #1712 Skrevet 6. februar 2012 Synd det ikke gikk deres vei med budrunden, men det kommer nok flere sjanser Når det gjelder det med jobben så har jeg erfart at de ofte er treigere med å gi tilbakemelding enn det de sier, så er ikke sikkert toget er gått enda Men skjønner at du trives hjemme med gullet ditt også da! Ha en fin kveld!
MarianneE Skrevet 6. februar 2012 #1713 Skrevet 6. februar 2012 Som du selv sier: Bedre lykke neste gang og alt det der..
Mazilla Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1714 Skrevet 7. februar 2012 Jobben gikk til en annen, og bilen er fortsatt ikke solgt. Nå vil jeg snart ha litt medgang her!!
Diddles Skrevet 7. februar 2012 #1715 Skrevet 7. februar 2012 Shitty Men, look on the bright side; nå kan du være hjemme med go`jenta di i laaaaaang tid fremover :happy:
Mazilla Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #1717 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Det har snødd endel i det siste, og i dag da sola stod på kom det store ras med isblokker fra flere bygninger i byen. Kjempeskummelt! Det verste var at det stod to barnevogner med sovende babyer parkert utenfor en kafé, under et tak med istapper hengende ned og is som smalt i bakken bare noen meter unna. Bruke hodet litte granne, nei det har vi visst ikke hørt om! Han godeste gikk inn og sa ifra til mødrene (tenkte kanskje de ikke hadde tenkt på det), men de ble bare sure! Hun ene gikk ut og flytta vogna si en halv meter vekk fra veggen (som om det hjalp noe som helst...). Er det mulig å være så hjernedød?! Greit nok at man ikke skal blande seg i hva andre gjør med ungene sine, men når det kan gå på liv og helse løs må det da være lov... Endret 8. februar 2012 av Mazilla
Diddles Skrevet 8. februar 2012 #1718 Skrevet 8. februar 2012 det er da jeg sier det er ikke alle som burde ha barn Så bra dere sa ifra!!! Rimelig hjerneløse de da som ble sure - ble de forstyrra i skravlinga og kaffedrikkinga si da stakkars?! Bank skulle de hatt
Mazilla Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #1719 Skrevet 8. februar 2012 Glemte visst å nevne at bygningen er 4-5 etasjer høy, så isen får ganske god fart før den treffer bakken... Men ja, tydelig at man ikke skal forstyrre i kaffedrikkinga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå