Mazilla Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1621 Skrevet 19. januar 2012 Kos dere masse med bursdagsselskap! Koselig at dere har det hjemme hos dere er jo praktisk og greit mtp på S Håper vi ser dere snart, føles som det er veldig lenge siden nå! og hva er egentlig MMF? jeg som ikke er sånn bakekone :geipe: Kjipern med menssmerter... Fikk uka mi igjen forrige uke, såvidt jeg merket den. men det er takket være hormonspiralen! veldig fornøyd! bruker du p-piller som kanskje forverrer? Det var veldig koselig Gjestene gikk for en halvtimes tid siden, og da hadde S sovet en time allerede. Hun la seg heldigvis veldig greit i dag. Deilig at vi var her, så vi slapp å stresse hjem til legging MMF = marshmallowfondant. I grove trekk smelta marshmallows blanda med melis, kan brukes oppå kake istedetfor marsipan. Søtt og godt Jeg har alltid hatt sterke menssmerter, men da jeg gikk på p-piller var de litt mindre ille. Nå går jeg ikke på noenting, har ikke fått surra meg til det enda Kanskje vi kan treffes en dag i neste uke? Konsertbilletter eller noe sånt, kanskje? Det ble drill!
Mokkon83 Skrevet 19. januar 2012 #1622 Skrevet 19. januar 2012 koselig med familiebesøk Ihvertfall når det er ens egen familie... Jeg føler meg iallefall avslappet med mine egne. Ikke varm i ansiktet, stresset, ber til Gud om styrke, ut på trappa for å trekke luft osv.... Kikket litt på den 30days shred greia... Virker innmari interessant! Hvordan "gjør" du det sånn i praksis... Setter du pc foran deg og trener sammen med dem eller har du skrevet ned hvor mange/hvor lenge du gjør de forskjellige tingene? Har du på deg sko inne,bruker du matte og manualer? rene kryssforhøret dette! Så de hadde tilbud på europris på sånne ting, håper de har det enda.. Gjør du det på kvelden eller formiddagen? Tenker formiddagen er greiest ettersom en er alene og hos dere er vel naboen vekke En dag til uka hadde vært knall! passer det tirsdag?
Mazilla Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1624 Skrevet 19. januar 2012 Ja, det er noe med det med sin egen vs hans familie altså! I dag var det bare mamma, broren min og besteforeldrene mine, og det var kjempekoselig Shreden går kjempefint for min del! Jeg trener om morgenen, for ellers blir jeg bare gående og grue meg og utsette det.. Dessuten er det gjerne da S har mest tålmodighet til å holde på med noe for seg selv. Jeg tror naboene er hjemme omtrent døgnet rundt her, men det driter jeg i! Jeg setter pcen på bordet og trener "sammen med" Jillian og gjengen. Har ikke på meg sko, trener mest på teppet, bruker 1,5 liters flasker med vann som manualer. De er litt lette til noen av øvelsene, men utrolig tunge til andre Burde sikkert skaffe meg noe som er litt bedre å holde i! Forresten så har jeg et skjema på kjøleskapet hvor jeg setter kryss for hver gang jeg har trent, så jeg ser at det går fremover. Nå har jeg fullført 11 av 30 økter Tirsdag passer fint! Vil dere komme hit?
Mokkon83 Skrevet 19. januar 2012 #1626 Skrevet 19. januar 2012 ok! jeg må se hvordan det skjemaet ditt ser ut trener du hver dag? hvordan blir det hvis dere skal bort ei helg før mnd er omme? reiser bort 2-5 feb... får ta med pc... Når passer det best for dere at vi kommer? jeg prøver å få H til å sove sånn i halv elleve tida, men er jo sjeldent det går... hvis vi sier kl tolv? så kan vi jo trille litt også? men du... ingen kaker altså!!!
Mazilla Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1627 Skrevet 19. januar 2012 Har trent hver dag hittil. Jeg skal bort nå i helga, men tar med meg pcen. Neste helg får jeg se hva jeg gjør, for da skal vi bort hele gjengen. Må muligens ta en pause da, er bare litt redd jeg ikke skal komme i gang igjen. Dessuten hadde det vært litt moro å klare det på 30 dager! Vi kan godt si 12. Her er det bare noe tust med dagsoving for tida, så litt trilling høres bra ut! Ingen kaker skal bli! Hva med litt lunsj?
Androide Skrevet 19. januar 2012 #1628 Skrevet 19. januar 2012 Det ble drill! Jeg kom ikke på noen drillvits! Maybe I don't know the drill anymore?
Minttu Skrevet 19. januar 2012 #1629 Skrevet 19. januar 2012 Jeg kom ikke på noen drillvits! Maybe I don't know the drill anymore?
Mokkon83 Skrevet 19. januar 2012 #1630 Skrevet 19. januar 2012 Har trent hver dag hittil. Jeg skal bort nå i helga, men tar med meg pcen. Neste helg får jeg se hva jeg gjør, for da skal vi bort hele gjengen. Må muligens ta en pause da, er bare litt redd jeg ikke skal komme i gang igjen. Dessuten hadde det vært litt moro å klare det på 30 dager! Vi kan godt si 12. Her er det bare noe tust med dagsoving for tida, så litt trilling høres bra ut! Ingen kaker skal bli! Hva med litt lunsj? OK! Jeg blir inspirert av deg her! kanskje jeg skal høre med C om hun vil begynne samtidig, motiverende når en har noen å trene med kan iallefall ta ei eller to økter med shred sammen på spenst eller hos hverandre.. Du er jo på et heeeelt annet nivå! merker du noe forskjell? Vi kan jo spise litt salat feks? skal jeg ta med noe? har åpnet et glass med soltørkede tomater... er det godt i salat? har en isberg som bør spises snart... ta med halve?
Mazilla Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1631 Skrevet 19. januar 2012 Jeg synes det gikk litt lettere mot slutten av de ti første dagene enn i begynnelsen. Jeg ble utrolig støl etter de første par øktene, men heldigvis gikk det over! Så, fremgang.. Ja, kanskje, tror det. Vanskelig å si egentlig, for det varierer veldig hvor mye jeg må jakte på S samtidig osv.. Salat it is! Jeg har aldri spist soltørka tomater faktisk, men det kan godt være det er godt..
Mazilla Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #1634 Skrevet 20. januar 2012 Vær du sikker!! Synes litt synd på han som skal være hjemme med tustejenta som helst ikke vil sove i egen seng for tida, men det får jeg bare legge fra meg.. Jeg skal nyte spahotell, gode venner, god mat og drikke, og ikke minst tid for meg selv. Jeg skal lese bok, drikke kaffe mens den er varm, kjøpe meg en avis og faktisk få lest den, gå i butikker OG prøverom og sove hele natta!
Mazilla Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #1636 Skrevet 20. januar 2012 (endret) -Vel fremme på hotellet - check! -Kjøpt frukt og en flaske vin - check! -Gjennomført dagens shred - check! -Tatt en lang varm dusj uten tilskuere - check! -Skifta til hotellets badekåpe og tøfler - check! -Et liiiite glass vin for å kvinne meg opp til å vise meg i bikini i spa-avdelinga - pågår Livet er herlig!! Endret 20. januar 2012 av Mazilla
Mokkon83 Skrevet 20. januar 2012 #1638 Skrevet 20. januar 2012 aaaaah,så herlig! vit at det ligger et slakt på sofaen i hjembyen og misunner deg! men dette har du jaggu meg fortjent!
Neala Skrevet 20. januar 2012 #1639 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Og jeg som er ooooverlykkelig fordi jeg skal ut et par timer og ta noen pils Endret 20. januar 2012 av Neala
Diddles Skrevet 20. januar 2012 #1640 Skrevet 20. januar 2012 Mmmmm, hørtes wonderful ut Nyt det herlige livet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå