Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Så spennende med jobbintervju! :jepp: Og satser på at den er enda litt mer relevant enn du tror, så du får noe spennende å gjøre! Når skal du på intervju?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste torsdag :Nikke: Må bare finne ut hva jeg gjør med S imens. Neppe noe sjakktrekk å ha med seg baby! :fnise:

Skrevet (endret)

Spennende!!! :hoppe:

Håper det virker interessant for deg! Du må jo ha en jobb uansett,kanskje begynne der og finne noe annet senere?

Dere har jo kjempemange velvillige barnevakter,så det ordner seg nok! :)

edit: smileys-leif... :sjenert:

Endret av Mokkon83
Skrevet

Spennende med jobbintervju da! Høres ut på Mokkon som det ikke skulle være noe problem å få noen til å passe S så lenge, for er vel ikke så lurt med baby allerede "første dag" nei :fnise:

Skrevet

Problemet er bare at alle barnevaktene våre jobber på dagtid ;) Men det ser ut til å ordne seg, for mamma kan bytte litt vakter med noen på jobben :Nikke:

I natt sov S hele natta :bolledeig: Dvs, hun våkna med bæsjebleie rundt 2230, men sovna greit og sov til 0650 :hoppe:

Skrevet

Noe sier meg at du føler deg utvilt idag?

:)

Skrevet

Godt det ordnet seg! :klemmer:

Så deilig å sove ei hel natt! Virker som de kjører mange netter med mål å vekke oss, for så å "gi" oss ei hel natts søvn :fnise:

Skrevet

Hvem er det som går og går og aldri kommer til døra?

:opplyser: Mazzi på trilletur med baby som bare sover og sover og sover og sover.

Skrevet

:kose:

Du har ikke et sted å parkere vogna ute, eller våkner hun da?

Skrevet

Hun våkner med en gang vogna stopper.. :roll:

I dag var vi på helsestasjonen. 74,5 cm og 9,6 kilo. Akkurat passe til seg selv :jepp:

I morra drar vi til østlandet en tur. Skal i barnedåp på søndag. Han godeste har hatt dressbuksa si liggende i en krøll siden vi var i bryllup i august ( :kjefte: ). Etter noen måneder med masing ga jeg opp å få han til å gjøre noe med den. Den mangler en knapp og kunne hatt godt av en rens. I dag fant han ut (etter endel masing :sjenert: ) at han måtte gjøre noe med det. Det viser seg at buksa ikke passer. Vi drar før kl 7 i morra tidlig, og i morgen har vi egentlig et ganske tett program. Nå må vi få tid til shopping også inni der... Jeg vet ikke om jeg skal :grine: , :ler: eller :rasende: . Tulling altså! :sukk: Han har ingenting annet han kan gå med heller, for for øyeblikket har han bare EN bukse, til tross for at jeg har prøvd å få han med på både nyttårssalg og det som verre er.. :klaske::trist:

Skrevet

Menn altså :fnise:, :kjefte:, :filer:, :daane:

Håper ting på mystisk vis ordner seg i en fei for dere i morgen :klem:

Skrevet

Ja, det er jo lov å håpe.. :roll:

Vi skal treffe ei venninne på kafé, så det spørs om ikke det utgår for hans del. Jeg og S kan treffe henne, og han shoppe alene imens. Det er vel passende "straff"? :fnise:

Skrevet
:fnise: og jeg har en mann som elsker å shoppe, hans største problem på klesfronten er at han har for lite skap :hoho:
Skrevet

Kan vi legge dem sammen og dele på to? En mellomting hadde nemlig vært greit! :ler:

Skrevet

Han godeste får muligens solgt bilen sin! :bond: Han la den ut på Finn for en stund siden, og nå ringte det en som muligens er interessert.. :nigo: Krysser fingrene! Selv om han nå sitter og forteller om alt som er galt med den.. :rolleyes::ler:

Skrevet

:hoho: Jeg måtte le da jeg så videoen av S som gjorde fra seg i stolen sin. A ser akkurat lik ut mens hun holder på. Rød i ansiktet og skikkelig trykketryne. :ler:

Krysser fingrene for bilsalg! :hoppe:

Skrevet

Du har så koselig blogg :rodmer:

og så kjempe flott jente :rodmer:

Skrevet

Jeg syntes den straffen virket som den optimale løsningen! :tommelopp:

Skrevet

Hun våkner med en gang vogna stopper.. :roll:

I dag var vi på helsestasjonen. 74,5 cm og 9,6 kilo. Akkurat passe til seg selv :jepp:

I morra drar vi til østlandet en tur. Skal i barnedåp på søndag. Han godeste har hatt dressbuksa si liggende i en krøll siden vi var i bryllup i august ( :kjefte: ). Etter noen måneder med masing ga jeg opp å få han til å gjøre noe med den. Den mangler en knapp og kunne hatt godt av en rens. I dag fant han ut (etter endel masing :sjenert: ) at han måtte gjøre noe med det. Det viser seg at buksa ikke passer. Vi drar før kl 7 i morra tidlig, og i morgen har vi egentlig et ganske tett program. Nå må vi få tid til shopping også inni der... Jeg vet ikke om jeg skal :grine: , :ler: eller :rasende: . Tulling altså! :sukk: Han har ingenting annet han kan gå med heller, for for øyeblikket har han bare EN bukse, til tross for at jeg har prøvd å få han med på både nyttårssalg og det som verre er.. :klaske::trist:

Mannfolk! :roll:

Dåp på Østlandet?

Kjører forbi oss dere da, regner jeg med...

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...