Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er nesten så jeg vurderer å teste det ut selv (fordetom flere har anbefalt meg å holde meg laaaaangt unna :fnise: Helvete på jord sa venninna mi som testet programmet på cruise i Karibien :ler:)

Gjør det! Gjør det! :duskedame: Er det noen som kan klare det, så er det deg (du? Er litt dialektforvirra når det kommer til du/deg...) ! :jepp:

Endret av Mazilla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får jeg tak i programmet da?

Skrevet

Du får enten kjøpe den (sikkert på cdon), Diddles eller så får du laste den ned ;)

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så glad i å laste ned ting, men det havna på magisk vis på pcen min :sjenert:

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så glad i å laste ned ting, men det havna på magisk vis på pcen min :sjenert:

Merkelig, det var jo det som skjedde her også :erter:

Skrevet

Noen mobba meg litt her om dagen fordi jeg var så støl etter shreden. Jeg sa han fikk prøve selv, og det gjorde han nå i stad. Nå er han på badet og spyr! :hoho:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:skratte:

Husker tydeligvis ikke smileykoder så godt som jeg tror jeg gjør :gjeiper:

Endret av TuttaV
Skrevet

:skratte: Disse mennene altså! Er ikke alltid så tøffe som de gir uttrykk for ;) Har det mest i kjeften tror jeg! Husker da vi konfirmerte oss, og en av guttene besvimte når han skulle sitere den lille katekismen :fnise: (forøvrig var vi de eneste konfirmantene i hele byen som måtte gjøre det!) Presten sa at i løpet av 30 års karriere hadde hun bare sett gutter besvime ;) Jeg har også bare sett gutter :kvalm: pga trening...

Håper mannen din har kommet seg og at dere har en fin helg! :klemmer:

Jeg er forresten litt støl i rumpen selv etter spinning i går :fnise:

Skrevet

Én dag igjen på nivå 1. Spent på hva frøken Michaels har på lager på nivå 2 :sjenert: Han godeste har faktisk trent hver dag han og, dog ikke uten ekstremt mye klaging :fnise:

Nå er jeg ute på laaang trilletur. S sover søtt, på første tur i dunposen sin. Jeg kjøpte den i fjor vinter, men har aldri fått surra meg til å skjære hull til selene før igår. :rolleyes:

Nå er det forresten ikke lenge til min lille husmorferie på spahotell :bolledeig:

Skrevet
:ler: Det var litt hardere enn han hadde sett for seg? ;)
Skrevet

En smule hardere ja.. I går tok han seg en hviledag. Jeg har nå fullført level 1, uten hviledager :nigo:

I tillegg har jeg nettopp tatt ut et sukkerbrød med kakao fra ovnen. Det skal fylles med fløte- og sjokoladekrem og så tenkte jeg jeg skulle prøve meg på MMF på toppen. Broren min skal feire bursdagen sin hos oss i morgen, fordi det var mest praktisk i forhold til S og legging. Vi blir ikke så mange, men 7 stk inkl S er sannelig nok i vår lille leilighet! :fnise:

Det er vel best å lage ferdig kaka i dag, er det ikke det tro? Sånn at den får "satt seg" med kremen inni.. :vetikke:

Skrevet

Jo, kaka blir best om den står en dag :jepp: Men lurer på om jeg hadde ventet med å trekke mmf på til imorgen :klo:

Skrevet

Ok. Jeg trenger alle tips jeg kan få i forhold til mmf, for å si det sånn! :fnise: Skal jeg lage den også i morgen, eller kan den lages i dag og kjevles i morgen?

Skrevet

Ja, den kan lages i dag og kjevles i morgen :) Legger du den kaldt må du kna den litt før du kjevler den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...