Mazilla Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #1581 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Det er nesten så jeg vurderer å teste det ut selv (fordetom flere har anbefalt meg å holde meg laaaaangt unna Helvete på jord sa venninna mi som testet programmet på cruise i Karibien ) Gjør det! Gjør det! Er det noen som kan klare det, så er det deg (du? Er litt dialektforvirra når det kommer til du/deg...) ! Endret 13. januar 2012 av Mazilla
Neala Skrevet 13. januar 2012 #1583 Skrevet 13. januar 2012 Du får enten kjøpe den (sikkert på cdon), Diddles eller så får du laste den ned
Mazilla Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #1584 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er egentlig ikke så glad i å laste ned ting, men det havna på magisk vis på pcen min
Neala Skrevet 13. januar 2012 #1588 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er egentlig ikke så glad i å laste ned ting, men det havna på magisk vis på pcen min Merkelig, det var jo det som skjedde her også
Mazilla Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #1589 Skrevet 13. januar 2012 Noen mobba meg litt her om dagen fordi jeg var så støl etter shreden. Jeg sa han fikk prøve selv, og det gjorde han nå i stad. Nå er han på badet og spyr! 1
TuttaV Skrevet 14. januar 2012 #1592 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Husker tydeligvis ikke smileykoder så godt som jeg tror jeg gjør :gjeiper: Endret 14. januar 2012 av TuttaV
Lilywhite Skrevet 14. januar 2012 #1593 Skrevet 14. januar 2012 Disse mennene altså! Er ikke alltid så tøffe som de gir uttrykk for Har det mest i kjeften tror jeg! Husker da vi konfirmerte oss, og en av guttene besvimte når han skulle sitere den lille katekismen (forøvrig var vi de eneste konfirmantene i hele byen som måtte gjøre det!) Presten sa at i løpet av 30 års karriere hadde hun bare sett gutter besvime Jeg har også bare sett gutter pga trening... Håper mannen din har kommet seg og at dere har en fin helg! Jeg er forresten litt støl i rumpen selv etter spinning i går
Mazilla Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #1595 Skrevet 17. januar 2012 Én dag igjen på nivå 1. Spent på hva frøken Michaels har på lager på nivå 2 Han godeste har faktisk trent hver dag han og, dog ikke uten ekstremt mye klaging Nå er jeg ute på laaang trilletur. S sover søtt, på første tur i dunposen sin. Jeg kjøpte den i fjor vinter, men har aldri fått surra meg til å skjære hull til selene før igår. Nå er det forresten ikke lenge til min lille husmorferie på spahotell
Androide Skrevet 17. januar 2012 #1596 Skrevet 17. januar 2012 Det var litt hardere enn han hadde sett for seg?
Mazilla Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #1597 Skrevet 18. januar 2012 En smule hardere ja.. I går tok han seg en hviledag. Jeg har nå fullført level 1, uten hviledager I tillegg har jeg nettopp tatt ut et sukkerbrød med kakao fra ovnen. Det skal fylles med fløte- og sjokoladekrem og så tenkte jeg jeg skulle prøve meg på MMF på toppen. Broren min skal feire bursdagen sin hos oss i morgen, fordi det var mest praktisk i forhold til S og legging. Vi blir ikke så mange, men 7 stk inkl S er sannelig nok i vår lille leilighet! Det er vel best å lage ferdig kaka i dag, er det ikke det tro? Sånn at den får "satt seg" med kremen inni..
Diddles Skrevet 18. januar 2012 #1598 Skrevet 18. januar 2012 Jo, kaka blir best om den står en dag Men lurer på om jeg hadde ventet med å trekke mmf på til imorgen
Mazilla Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #1599 Skrevet 18. januar 2012 Ok. Jeg trenger alle tips jeg kan få i forhold til mmf, for å si det sånn! Skal jeg lage den også i morgen, eller kan den lages i dag og kjevles i morgen?
Spatula Skrevet 18. januar 2012 #1600 Skrevet 18. januar 2012 Ja, den kan lages i dag og kjevles i morgen Legger du den kaldt må du kna den litt før du kjevler den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå