Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2012 #1641 Skrevet 20. januar 2012 Håper hele helga blir akkurat like bra!!
Disco Biscuit Skrevet 20. januar 2012 #1642 Skrevet 20. januar 2012 Høres herlig ut! kos deg masse med husmorferien
Mazilla Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #1643 Skrevet 21. januar 2012 Jeg koooooser meg! I går kveld traff jeg noen venninner og tok et par øl, men var tilbake på hotellet i god tid før midnatt. Ble sittende en stund og prate med hun ene som bor på samme hotell som meg, og så leste jeg en stund på senga, så det ble ikke supertidlig i seng likevel Nå har vi spist en lang og god frokost. Jeg har ingen konkrete planer før kl 18, men jeg skal nok klare meg Skal få trent nå, tenker jeg. Etterpå får jeg se om jeg tar en tur ned i spa-avdelingen og svømmer litt, eller om jeg setter meg på kafé med boka mi (eller begge deler ). De har tross alt Norges beste kaffe her i byen Kanskje det kan bli litt shopping også..
Mazilla Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #1644 Skrevet 21. januar 2012 Jeg tror jeg må kle meg godt når jeg skal hjem!
Mazilla Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #1645 Skrevet 22. januar 2012 Kjempefin dag og kveld i går. Nå er frokosten inntatt, og jeg er klar for dag 14 av shreden. Etterpå skal jeg belønne meg selv med en siste tur i spa-avdelingen. Har ordna meg sen utsjekking for å rekke det Kjenner at det skal bli godt å komme meg hjem etterhvert. Veldig deilig å være på tur, men det holder nå, på en måte S var visst våken i halvannen time i natt og bare ropte etter mamma. Søteste jenta (Og stakkars pappaen... )
MarianneE Skrevet 22. januar 2012 #1646 Skrevet 22. januar 2012 en deilig helg høres det ut som! God tur hjem!
Mazilla Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1648 Skrevet 23. januar 2012 Halvveis med shreden! I dag var det plutselig veldig tungt, men jeg tror det er fordi jeg ga alt og prøvde å gjøre alle de tyngste øvelsene. Puh..!
TuttaV Skrevet 23. januar 2012 #1651 Skrevet 23. januar 2012 Den husmorferien hørtes fantastisk ut! Vel fortjent kan tenke meg at det blir godt å komme hjem allikevel, det kan jo bli for mye kos og avslapning! jeg er hvertfall sånn som blir rastløs av å ha for lite å gjøre...
Mazilla Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1652 Skrevet 23. januar 2012 Jeg kom hjem i går kveld. Deilig å komme hjem, selv om det var utrolig godt med litt tid som bare Mazilla, ikke "mamma".. Nå venter noen tøffe netter, for vi (jeg) må venne S av med å sove i vår seng fra midt på natta til morgenen...
Mazilla Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1654 Skrevet 23. januar 2012 Nei, det er det vel heller jeg som har Hun fikk litt fine vaner da hun var som verst plaga med tennene, og nå forventer hun å få ligge kliss oppi oss. Koselig for en periode, men det er ikke en løsning som funker i lengda!
Muffin! Skrevet 23. januar 2012 #1655 Skrevet 23. januar 2012 Høres ut som du hadde en deilig helg. Så flink du er med trening. Heier på deg videre.
Mazilla Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #1656 Skrevet 24. januar 2012 Så koselig å se deg innom, Muffin! Nå har S holdt det gående i over en time. Orker snart ikke mer, men kan/vil ikke gi meg nå. Det gjør vondt i mammahjertet når hun roper på pappa fordi jeg ikke er snill nok med henne..
Mazilla Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #1658 Skrevet 24. januar 2012 Hun sovna etter drøye to timer. Jeg... Er... Trøtt ja...
Lilywhite Skrevet 24. januar 2012 #1659 Skrevet 24. januar 2012 Så bra at du har kost deg på ferie Bare synd at det har blitt lite søvn etter du kom hjem Håper denne natten blir bedre
Mazilla Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1660 Skrevet 25. januar 2012 Natta ja. Den prøver jeg å glemme. Heldigvis begynte han godeste sent i dag, så han tok henne fra 6 til 10, så jeg fikk sove litt Ble innkalt til jobbintervju i dag. Er egentlig litt overkvalifisert tror jeg, men de ville veldig gjerne ha en prat med meg, så det er jo gøy Det var 69 søkere, og de skulle ha 3 til intervju. Blir spennende å høre hva jobben egentlig går ut på Det kan jo være den er mer relevant enn jeg får inntrykk av ut fra utlysningsteksten S nekter å sove inne, så jeg får vel snart putte henne i vogna og ta en tur ut i snøværet. Oppholdsvær akkurat nå, så jeg burde vel benytte sjansen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå