Minttu Skrevet 29. mars 2012 #1901 Skrevet 29. mars 2012 Så bra at du hadde det fint i Oslo! Og ikke ille med et bra møte i banken!
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2012 #1902 Skrevet 29. mars 2012 Så flott at det ble bedre enn dere hadde håpet på da!! Fint med litt opptur for dere!! Så deilig med husmorferie! Håper jeg får oppleve det en gang.. Her i huset er det husfarferie, jeg må ha H med når jeg skal bort... Men hun er jo et koselig selskap
Gjest Neferet Skrevet 30. mars 2012 #1903 Skrevet 30. mars 2012 Så bra med bedre betingelser enn forventet, det er en ekstra liten bonus! Og det blir spennende å følge med ettersom huset tar form, tenker det går opp mer og mer for deg jeg!
Tusle Skrevet 30. mars 2012 #1906 Skrevet 30. mars 2012 Har jeg gratulert med hus? Gratulerer med hus Jeg er litt lysegrønn altså, for jeg vil også ha hus
Mazilla Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #1908 Skrevet 30. mars 2012 Har jeg gratulert med hus? Gratulerer med hus Jeg er litt lysegrønn altså, for jeg vil også ha hus Takk! Oi! Allerede da! Kjempespennende dette her Ja, allerede da Eller, det er jo egentlig en liten evighet til, føler jeg. Heldigvis er det den beste årstida som ligger foran oss. Nå er det vår, så kommer sommeren, og på slutten av sommeren flytter vi!
TuttaV Skrevet 31. mars 2012 #1909 Skrevet 31. mars 2012 Da blir vi to som skal flytte i august eier dere nå (slik at dere har noe å selge)?
Mazilla Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #1910 Skrevet 31. mars 2012 Nei, heldigvis leier vi bare, så vi slipper det styret I dag har vi sett på hvitevarer og fått noen pristilbud. Skal ikke bestille ennå, men det er kjekt å vite cirka hvor mye vi må regne med til alt mulig Foreløpig er vi oppe i rundt 150000 på endringer/oppgraderinger. Puh....
MarianneE Skrevet 1. april 2012 #1911 Skrevet 1. april 2012 Spiste kladdkake igår og tenkte på deg....
TuttaV Skrevet 1. april 2012 #1912 Skrevet 1. april 2012 Ja, det koster å få det som en vil! Er vel bare det heeeelt basic, og ofte kjipeste, som følger med... Håper dere har en flott helg!
Mazilla Skrevet 3. april 2012 Forfatter #1914 Skrevet 3. april 2012 Spiste kladdkake igår og tenkte på deg.... Flaks for deg at jeg er syk og ikke har lyst på noen ting! Ja, det koster å få det som en vil! Er vel bare det heeeelt basic, og ofte kjipeste, som følger med... Håper dere har en flott helg! Ja, det er mye som koster.. Men det følger i det minste med parkett/fliser i alle rom og litt forskjellig sånn, og det er da noe. Helga var fin den! ----------------------------- Småkjip start på påska for min del. I går ble jeg gradvis slakkere utover dagen. Uvel og frysen i kroppen og veldig kvalm. La meg kl 21, da hadde jeg strevd med å holde meg våken gjennom MasterChef. Ikke så mye bedre i dag. Føler meg egentlig skikkelig fyllesyk.. Heldigvis har han godeste påskeferie, så han kan ta seg av S. Tror hun sliter litt med samme greia som meg. Jeg trodde rosene i kinna, dårlig mage og sutringa skyldtes tenner, men når jeg føler meg på samme måte spørs det om ikke det er noe annet. Såvidt jeg vet har jeg alle tennene jeg skal ha, og tannfrembrudd er vel heller ikke smittsomt..
Mazilla Skrevet 3. april 2012 Forfatter #1917 Skrevet 3. april 2012 Kan visst trenge de bedringshilsenene jeg kan få, for jeg har ikke akkurat blitt bedre.. I stad fikk jeg magesmerter som var så sterke at jeg trodde jeg enten skulle besvime eller føde, så nå har jeg lagt meg, i håp om at en god natts søvn vil gjøre susen.
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2012 #1918 Skrevet 4. april 2012 Huff, høres ikke bra ut! Masse god bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå