Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at du hadde det fint i Oslo! :)

Og ikke ille med et bra møte i banken! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det ble bedre enn dere hadde håpet på da!! :)

Fint med litt opptur for dere!! :klemmer:

Så deilig med husmorferie! Håper jeg får oppleve det en gang.. :sjenert:

Her i huset er det husfarferie, jeg må ha H med når jeg skal bort... Men hun er jo et koselig selskap :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Så bra med bedre betingelser enn forventet, det er en ekstra liten bonus! :jepp: Og det blir spennende å følge med ettersom huset tar form, tenker det går opp mer og mer for deg jeg! :nigo:

Skrevet

Månedsskiftet august/september :hoppe:

Skrevet

Har jeg gratulert med hus?

Gratulerer med hus :hoppe:

Jeg er litt lysegrønn altså, for jeg vil også ha hus :nigo:

Skrevet

Oi! Allerede da! Kjempespennende dette her :hoppe:

Skrevet

Har jeg gratulert med hus?

Gratulerer med hus :hoppe:

Jeg er litt lysegrønn altså, for jeg vil også ha hus :nigo:

:nigo: Takk! :hoppe:

Oi! Allerede da! Kjempespennende dette her :hoppe:

Ja, allerede da :nigo: Eller, det er jo egentlig en liten evighet til, føler jeg. Heldigvis er det den beste årstida som ligger foran oss. Nå er det vår, så kommer sommeren, og på slutten av sommeren flytter vi! :hoppendeglad:

Skrevet

Da blir vi to som skal flytte i august ;) eier dere nå (slik at dere har noe å selge)?

Skrevet

Nei, heldigvis leier vi bare, så vi slipper det styret :jepp: I dag har vi sett på hvitevarer og fått noen pristilbud. Skal ikke bestille ennå, men det er kjekt å vite cirka hvor mye vi må regne med til alt mulig :Nikke: Foreløpig er vi oppe i rundt 150000 på endringer/oppgraderinger. Puh.... ;)

Skrevet

Spiste kladdkake igår og tenkte på deg....

:fnise:

Skrevet

Ja, det koster å få det som en vil! Er vel bare det heeeelt basic, og ofte kjipeste, som følger med...

Håper dere har en flott helg! :sol:

Skrevet

Spiste kladdkake igår og tenkte på deg....

:fnise:

Flaks for deg at jeg er syk og ikke har lyst på noen ting! :fnise:

Ja, det koster å få det som en vil! Er vel bare det heeeelt basic, og ofte kjipeste, som følger med...

Håper dere har en flott helg! :sol:

Ja, det er mye som koster.. Men det følger i det minste med parkett/fliser i alle rom og litt forskjellig sånn, og det er da noe. Helga var fin den! :jepp:

:vinke::sol::klemmer:

:hallo::klemmer:

-----------------------------

Småkjip start på påska for min del. I går ble jeg gradvis slakkere utover dagen. Uvel og frysen i kroppen og veldig kvalm. La meg kl 21, da hadde jeg strevd med å holde meg våken gjennom MasterChef. Ikke så mye bedre i dag. Føler meg egentlig skikkelig fyllesyk.. :sukk: Heldigvis har han godeste påskeferie, så han kan ta seg av S. Tror hun sliter litt med samme greia som meg. Jeg trodde rosene i kinna, dårlig mage og sutringa skyldtes tenner, men når jeg føler meg på samme måte spørs det om ikke det er noe annet. Såvidt jeg vet har jeg alle tennene jeg skal ha, og tannfrembrudd er vel heller ikke smittsomt.. :ler:

Skrevet

God bedring! :klem: fra en annen sjuking.

Skrevet

Kan visst trenge de bedringshilsenene jeg kan få, for jeg har ikke akkurat blitt bedre.. I stad fikk jeg magesmerter som var så sterke at jeg trodde jeg enten skulle besvime eller føde, så nå har jeg lagt meg, i håp om at en god natts søvn vil gjøre susen. :sukk:

Gjest Neferet
Skrevet

Huff, høres ikke bra ut! Masse god bedring! :klemmer:

Skrevet

Huffda! :(

Masse god bedring!!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...