Minttu Skrevet 24. april 2012 #1981 Skrevet 24. april 2012 :blåse: Gratulerer så mye med ei stor, (men fortsatt liten ) frøken!
Mazilla Skrevet 24. april 2012 Forfatter #1983 Skrevet 24. april 2012 Takk, alle sammen! S sovna momentant etter dagens oldeforeldreselskap. Hun var i skikkelig skøyerhumør, og jeg tror alle de gamle fikk en ordentlig vitamininnsprøyting. Skal ikke se helt bort ifra at de sovner fort i kveld, de og, for det er sannelig slitsomt nok bare å se på energinivået til lille frøken! I tillegg fikk hun Duplo, og det innbød ikke akkurat til rolig lek...
Minttu Skrevet 24. april 2012 #1985 Skrevet 24. april 2012 Ååh duplo Husker da jeg lekte med det som lita, moro Husker jeg fikk støvsuger en gang Så bra at dere har hatt en flott dag, kan tro at vesla kosa seg!
TuttaV Skrevet 25. april 2012 #1986 Skrevet 25. april 2012 Gratulerer så mye med dagen på etterskudd til ettåringen!! Godt å høre det ble en artig dag for dere alle
Mazilla Skrevet 26. april 2012 Forfatter #1988 Skrevet 26. april 2012 S sover formiddagslur i senga si (!!), mens jeg koser meg med Top Chef og en vaniljelatte Lille klatremus er høyt og lavt for tida (mest høyt..), så nå var det godt med en liten pause. Siden jeg som regel er på trilletur når hun sover om dagen, er det i grunnen sjelden jeg har alenetid hjemme. Kan ikke si annet enn at det er deeeeeeeilig!
Disco Biscuit Skrevet 26. april 2012 #1989 Skrevet 26. april 2012 Kos deg masse med alenetiden! Og gratulere så masse med ettåringen!
Mazilla Skrevet 26. april 2012 Forfatter #1991 Skrevet 26. april 2012 Regner med du så på MasterChef?? Gjorde det, og tenkte på deg, for jeg var jo selvfølgelig sikker på at Aaron skulle ryke! Synd Marion er ute, hun var jo den klart beste.. Lurer på hvem som vinner nå jeg. Adam kanskje? Håper ihvertfall nykommerne ryker snart. Hva gjør han som bare kan lage indisk mat der liksom? Marion fortjener den plassen mye mer! Engasjert, jeg? Det er sånn det blir når det er så utrolig mange episoder. Blir jo skikkelig godt kjent med alle!
Minttu Skrevet 26. april 2012 #1992 Skrevet 26. april 2012 Alt jeg har å si omtrent er; Jeg begynte å le da de sa at Aaron var trygg, men det var skikkelig sjokkert latter Er jo glad for det da men Det er synd hun er ute ja, hun var jo virkelig en av de beste! Da Jonathan sa at han hadde 1 feil, da visste jeg jo at han var trygg, for en overraskelse liksom Kanskje Adam vinner, han er jo utrolig flink Men ja, hva heter'n a.. Han som bare lager indisk.. Føler ikke han trenger være der, ingen av nykommerne egentlig. Og jeg er litt usikkert på Callum, han er jo flink, men nå i det siste har han virkelig ikke vært bra.. Jeg er akkurat som deg, blir jo så kjent med dem! Blir skikkelig engasjert
Mazilla Skrevet 27. april 2012 Forfatter #1993 Skrevet 27. april 2012 Hmm, er det Jimmy han heter tro? Callum er flink, og jeg tror det er noe morsinstinkt som slår ut hos meg når han roter det til. Får bare lyst til å pjuske han i håret og si det går greit.. Ble ikke han dårligere da kompisen røyk ut? Matthew, eller hva han het? Lurer på om ikke det var ca da han begynte å rote det til.. Nei, nå heier jeg på Adam eller Alvin tror jeg! Alvin er så søt.. --------------- I dag skal jeg ta celleprøve.. Har aldri hatt noen rotende rundt der nede før, så jeg er litt skeptisk.. I ettermiddag skal jeg og S spise med familien til han godeste, mens han fortsatt er på jobb. Det er ei gammel tante som bor i utlandet som er hjemme en tur, men det passa visst ikke å vente med middagen til han er ferdig på jobb, så da må jeg og S "representere familien". Ja ja, gamletanta skravler så fælt uansett at jeg tror ikke hun merker forskjell på én til eller fra!
Tusle Skrevet 27. april 2012 #1994 Skrevet 27. april 2012 Celleprøve er ikke vondt i det hele tatt. Jeg syns det verste er å kle av seg, ikke å ligge med glufsa på utstilling Det kommer til å gå så fint så
Mazilla Skrevet 27. april 2012 Forfatter #1995 Skrevet 27. april 2012 Håper du har rett, Tusle! Jeg skal i det minste til gynekolog. Fikk henvisning av min litt for kjekke fastlege (som jeg dessuten treffer på quiz hver uke). Han sa at å ta celleprøver var sånt han pleide å gjøre, men at jeg godt kunne få henvisning videre. Ja takk, sa jeg.. Skulle jeg liksom bretta meg ut for han?!
Tusle Skrevet 27. april 2012 #1996 Skrevet 27. april 2012 Høhø, jeg ser den! Jeg syns også det er litt greiere å gå til gynokolog
Mazilla Skrevet 27. april 2012 Forfatter #1999 Skrevet 27. april 2012 Ja, nå har jeg overlevd både celleprøve og boring i tennene på bare en måned, så nå begynner jeg nesten å føle meg uovervinnelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå