Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flinke S! :hoppe: T går ikke uten støtte enda, men hun reiser seg opp midt på gulvet uten støtte og står helt stødig :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert ikke lenge før hun også fyker avsted! ;) Her gikk det jo ihvertfall superfort når hun først turte å slippe seg. Det er ikke mer enn et par dager siden hun helst ville ha en finger eller to å holde seg i, mens nå vakler hun avgårde helt på egenhånd.

Endret av Mazilla
Gjest Neferet
Skrevet

Så flink S er! :nigo: Skikkelig stor jente nå! Blir vel enda mer å følge med på for deg, tempoet går vel fortere for hver dag tenker jeg! :)

Skrevet

Jo, du er flink! Stå på :)

Og samme med vesla,så flink hun er blitt til å gå! Moro :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

så flink dere er! :hoppe:

kunne trengt litt av den motivasjonen din!!

moro at du nevnte shreden, jeg tenkte på den sist igår :fnise:

men jeg klaaaarer ikke å motivere meg selv... håper jeg kommer meg opp på treningssenteret imorgen... skal prøve å komme meg opp en dag.. bare ikke dag.. :fnise:

Skrevet

:daane: Du altså, du imponerer!!! Skulle gjerne sagt at jeg joiner, men sist datt jeg jo av lasset etter bare noen dager så :sjenert:

Goooooooood helg :bolledeig::klemmer:

Skrevet

Flinke jenta!! :hjerte:

Skrevet

Helg! :hoppe: Som jeg skrev i boka til Neferet i formiddag; her har det en tendens til å bli (minst) tredagershelger med tanke på godteri og tullemat. I dag var jeg og S på butikken, og jeg styrte rett forbi godtehylla uten å kjøpe noe som helst (bortsett fra en saftis :sjenert: ). So far, so good! ;) Men så... Han godeste kom hjem, vi spiste middag, og så dro vi for å se på tomta vår. På vei hjem spurte han om jeg hadde kjøpt noe godteri, og jeg sa som sant var at det hadde jeg ikke, for det har vi ikke godt av. Han sa seg enig, men ville ha noe likevel. Dermed gikk turen innom butikken. Det er grenser for hvor mange viljestyrkeprøver jeg klarer å bestå i løpet av en dag! :ler: Så nå feirer jeg fredagen med brus, sjokolade og potetgull... :arwen::gravid::spise:

Men jeg trente først altså! :hoho:

Skrevet

Det er viktig å spise opp kalorier man trener bort :skratte:

Skrevet

:fnise:

Hjalp sikkert ikke å se den desserten heller ;)

Glad for at jeg hadde et sjokoladeegg fra England i kjøleskapet, så jeg hadde litt sjokolade å stappe i meg mens de drev å lagde den fråtse-skåla si :ler:

Men bra du trente idag da, er jo ikke like ille å spise godteri da ;)

Skrevet

Jeg satt med hånda godt planta i pringlesboksen igår så jeg skjønner deg godt.

:sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

Det skal være grenser for hvor mange tester av viljestyrken man tåler, hvis ikke hadde du ikke vært menneskelig som oss andre! :opplyser::ler:

Dessuten er det lov å kose seg når man har trent! Det er mitt store ønske at jeg skal trene så mye at jeg kan spise akkurat hva jeg vil, hittil har det ikke akkurat latt seg gjennomføre i praksis... :sjenert:

Håper dere får en strålende helg! Sender litt :sol: , her snør det!!

Skrevet

Snør?! :hoho: Her er det full sol, akkurat som det skal være i mai! ;)

Skrevet

Vel har jeg blitt soft etter jeg ble mamma, men nå triller tårene fordi kirkeklokkene ringer inn til konfirmasjon og jeg går forbi en flokk hvitkledde konfirmanter står utenfor kirka og venter på å gå inn.. What?! :flau:

Skrevet

Hvis du griner av det, lurer jeg på hvordan du blir om du skal se på tog på 17.mai :fnise:

Da blir jeg bittelitt følsom ;)

Skrevet

Uff ja, ikke si det engang! Får krysse fingrene for solbrillevær ;)

Skrevet

Jeg er håpløs sånn.

17.mai og barnetog... jeg tørker tårer som bare det.

TM som gleder seg til bursdagsfeiringen sin... jeg tørker tårer.

jeg kunne nevnt ca en million andre eksempler, men jeg tenkte jeg skulle prøve og beholde litt verdighet.

:ler:

Skrevet

Hvordan skal dette gå Mazzi!? :bond:

Idag ble jeg irritert et par ganger altså :fnise:

Og morgendagens gjestedommer, het Shannon, men det så da ut som en mann.. :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...