Tusle Skrevet 3. mai 2012 #2041 Skrevet 3. mai 2012 Flinke S! T går ikke uten støtte enda, men hun reiser seg opp midt på gulvet uten støtte og står helt stødig
Mazilla Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #2042 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Sikkert ikke lenge før hun også fyker avsted! Her gikk det jo ihvertfall superfort når hun først turte å slippe seg. Det er ikke mer enn et par dager siden hun helst ville ha en finger eller to å holde seg i, mens nå vakler hun avgårde helt på egenhånd. Endret 3. mai 2012 av Mazilla
Gjest Neferet Skrevet 3. mai 2012 #2043 Skrevet 3. mai 2012 Så flink S er! Skikkelig stor jente nå! Blir vel enda mer å følge med på for deg, tempoet går vel fortere for hver dag tenker jeg!
Minttu Skrevet 3. mai 2012 #2044 Skrevet 3. mai 2012 Jo, du er flink! Stå på Og samme med vesla,så flink hun er blitt til å gå! Moro Ha en fin dag
Mokkon83 Skrevet 3. mai 2012 #2045 Skrevet 3. mai 2012 så flink dere er! kunne trengt litt av den motivasjonen din!! moro at du nevnte shreden, jeg tenkte på den sist igår men jeg klaaaarer ikke å motivere meg selv... håper jeg kommer meg opp på treningssenteret imorgen... skal prøve å komme meg opp en dag.. bare ikke dag..
Diddles Skrevet 4. mai 2012 #2046 Skrevet 4. mai 2012 Du altså, du imponerer!!! Skulle gjerne sagt at jeg joiner, men sist datt jeg jo av lasset etter bare noen dager så Goooooooood helg
Mazilla Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #2048 Skrevet 4. mai 2012 Helg! Som jeg skrev i boka til Neferet i formiddag; her har det en tendens til å bli (minst) tredagershelger med tanke på godteri og tullemat. I dag var jeg og S på butikken, og jeg styrte rett forbi godtehylla uten å kjøpe noe som helst (bortsett fra en saftis ). So far, so good! Men så... Han godeste kom hjem, vi spiste middag, og så dro vi for å se på tomta vår. På vei hjem spurte han om jeg hadde kjøpt noe godteri, og jeg sa som sant var at det hadde jeg ikke, for det har vi ikke godt av. Han sa seg enig, men ville ha noe likevel. Dermed gikk turen innom butikken. Det er grenser for hvor mange viljestyrkeprøver jeg klarer å bestå i løpet av en dag! Så nå feirer jeg fredagen med brus, sjokolade og potetgull... Men jeg trente først altså!
Tusle Skrevet 4. mai 2012 #2049 Skrevet 4. mai 2012 Det er viktig å spise opp kalorier man trener bort
Minttu Skrevet 4. mai 2012 #2050 Skrevet 4. mai 2012 Hjalp sikkert ikke å se den desserten heller Glad for at jeg hadde et sjokoladeegg fra England i kjøleskapet, så jeg hadde litt sjokolade å stappe i meg mens de drev å lagde den fråtse-skåla si Men bra du trente idag da, er jo ikke like ille å spise godteri da
MarianneE Skrevet 5. mai 2012 #2051 Skrevet 5. mai 2012 Jeg satt med hånda godt planta i pringlesboksen igår så jeg skjønner deg godt.
Gjest Neferet Skrevet 5. mai 2012 #2052 Skrevet 5. mai 2012 Det skal være grenser for hvor mange tester av viljestyrken man tåler, hvis ikke hadde du ikke vært menneskelig som oss andre! Dessuten er det lov å kose seg når man har trent! Det er mitt store ønske at jeg skal trene så mye at jeg kan spise akkurat hva jeg vil, hittil har det ikke akkurat latt seg gjennomføre i praksis... Håper dere får en strålende helg! Sender litt , her snør det!!
Mazilla Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #2053 Skrevet 5. mai 2012 Snør?! Her er det full sol, akkurat som det skal være i mai!
Mazilla Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #2054 Skrevet 5. mai 2012 Vel har jeg blitt soft etter jeg ble mamma, men nå triller tårene fordi kirkeklokkene ringer inn til konfirmasjon og jeg går forbi en flokk hvitkledde konfirmanter står utenfor kirka og venter på å gå inn.. What?!
Minttu Skrevet 5. mai 2012 #2056 Skrevet 5. mai 2012 Hvis du griner av det, lurer jeg på hvordan du blir om du skal se på tog på 17.mai Da blir jeg bittelitt følsom
Mazilla Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #2057 Skrevet 5. mai 2012 Uff ja, ikke si det engang! Får krysse fingrene for solbrillevær
MarianneE Skrevet 6. mai 2012 #2059 Skrevet 6. mai 2012 Jeg er håpløs sånn. 17.mai og barnetog... jeg tørker tårer som bare det. TM som gleder seg til bursdagsfeiringen sin... jeg tørker tårer. jeg kunne nevnt ca en million andre eksempler, men jeg tenkte jeg skulle prøve og beholde litt verdighet.
Minttu Skrevet 7. mai 2012 #2060 Skrevet 7. mai 2012 Hvordan skal dette gå Mazzi!? Idag ble jeg irritert et par ganger altså Og morgendagens gjestedommer, het Shannon, men det så da ut som en mann..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå