MarianneE Skrevet 12. juni 2011 #321 Del Skrevet 12. juni 2011 Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. juni 2011 #322 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2011 #323 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. juni 2011 #324 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. juni 2011 #325 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juni 2011 #326 Del Skrevet 13. juni 2011 halvsøvne og ammetåka på sitt beste begynner du få reisenerver? hvor lenge etter deg kommer Han godeste? et spm... hvordan forløper dagene deres? hva gjør S mellom mat og lur? du er jo mye på kafè og farten, sover hun hele tiden da? og hvordan gjør du det med amming ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. juni 2011 #327 Del Skrevet 13. juni 2011 Genial historie fra morgenkvisten der! Bra du koste deg ute med studiegjengen og at S og pappan klarte seg fint alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. juni 2011 #328 Del Skrevet 13. juni 2011 Ammetåka på sitt aller beste! Ikke mange dager igjen i barteby på deg og S nå! Er vel bare pakking nå de siste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 13. juni 2011 halvsøvne og ammetåka på sitt beste begynner du få reisenerver? hvor lenge etter deg kommer Han godeste? et spm... hvordan forløper dagene deres? hva gjør S mellom mat og lur? du er jo mye på kafè og farten, sover hun hele tiden da? og hvordan gjør du det med amming ute? Gleder meg veldig nå! Teller omtrent timer... Han kommer enten sent lørdag kveld eller søndag. Faren og broren kommer på fredag, så skal de bare pakke i bilen, vaske ut og så kjøre nedover. Dagene våre: Nattmat en gang mellom 5 og 06.30, så sover vi igjen til ca 09.30. Etter det sover gjerne S litt igjen, mens jeg får dusja og spist litt. Så koser og pludrer vi en stund, for hun er gjerne på veldig godt humør på formiddagen. En gang mellom 12 og 14 går vi som regel ut med vogna. Hun sover gjerne endel i vogna, men våkner fort hvis den stopper. Ammer som regel enten på ammerom eller kafé. Det er spesielt én kafé som er tilrettelagt for barnevogner (der jeg var med hegejenta30), så der synes jeg ikke det er så "ubehagelig" å amme. Henger gjerne en gulpeklut over skuldra uansett, så det er ganske diskret. Ettermiddagene og kveldene sover ikke S så mye. Da ligger hun som regel mellom oss i sofaen eller på en av oss når hun ikke spiser. Hvis hun griner og klager mye hjelper det ofte å la henne ligge litt uten bleie, gjerne på magen. Den siste uka har vi lagt oss og S sovna rundt 23.30 Ammetåka på sitt aller beste! Ikke mange dager igjen i barteby på deg og S nå! Er vel bare pakking nå de siste dagene? Vi er omtrent ferdige med å pakke, faktisk. I dag ble vi kvitt sofaen vår også, så nå må vi sitte enten i senga eller på krakker.. Det er selvfølgelig endel som må gjøres, men ikke så ille at ikke jeg kan ta meg en kafétur med ei venninne i morra formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #330 Del Skrevet 13. juni 2011 Jippi, bæsjebleie igjen i kveld! 6 dager siden sist, og det siste døgnet har hun vært litt utilpass.. Skjønte at neste ladning var rett rundt hjørnet, og heldigvis kom den i stad. Nå er gladjenta tilbake Jada jada.. Godt jeg har denne boka, så jeg slipper å plage de rundt meg med at jeg er hoppende glad for bæsjebleier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #331 Del Skrevet 14. juni 2011 S sov 7,5 time sammenhengende i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juni 2011 #332 Del Skrevet 14. juni 2011 Her :hopper: vi som juling i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juni 2011 #333 Del Skrevet 14. juni 2011 Både bæsjebleie og sammenhengende søvn, ikke rart du er fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 #334 Del Skrevet 14. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. juni 2011 #335 Del Skrevet 14. juni 2011 for bæsj og søvn! () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #336 Del Skrevet 14. juni 2011 Hun sover skikkelig godt i dag. Tipper hun var helt utmatta etter å ha strevd så med magen, stakkar.. Nå har jeg faktisk fått lese bok i en halvtimes tid. Herlig herlig (..selv om jeg nesten savner henne litt når hun sover så mye.. Blir visst aldri fornøyd jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 14. juni 2011 #337 Del Skrevet 14. juni 2011 Det høres ut som om dere har det ufattelig koselig Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #338 Del Skrevet 15. juni 2011 Vi prøver å kose oss innimellom all flyttesjauen ja I dag er den siste dagen i barteby for meg og S, og jeg har veldig mye å gjøre. Venter bare på at S skal sovne så jeg kan stå opp og begynne på dagens gjøremål, men det er hun visst ikke interessert i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. juni 2011 #339 Del Skrevet 15. juni 2011 Veldig typisk at de små ikke sover når vi har noe vi skulle gjort. E er sånn han også. TRor de merker det på oss rett og slett! HÅper du får gjort det du skal! Og lykke til med flyreise imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. juni 2011 #340 Del Skrevet 15. juni 2011 Deilig at hun sov så lenge på natta!! gleder meg til det skjer her 4,5 er max på natta foreløpig Riktig god tur i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå