Mazilla Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #1681 Del Skrevet 28. januar 2012 Stemmer det, MarianneE. Kjørte forbi for en stund siden. Tenkte på dere da Nå nærmer vi oss Sandefjord. Skal ta ferja til Strømstad klokka 10. S har vært en liten engel hittil. Var litt spent på hvordan det skulle gå med biltur rett etter at vi stod opp, men det har gått over all forventning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. januar 2012 #1682 Del Skrevet 28. januar 2012 GOD TUR! det ordner seg med den buksa! håper han lærer av sine feil nå da! så forresten Mannen si dressjakke ligge i en krøll nede i baren... mon tro om han tror den flyr opp i skapet på mystisk vis,strøket og klar til bruk.. vil du ha deg en tur østover neste helg også? sitte på med H og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2012 #1683 Del Skrevet 28. januar 2012 Det der høres ut som noe min mann kunne gjort også Men til bryllupet fikk han seg en skikkelig dyr dress, så etter det har han heldigvis vært litt mer forsiktig Håper frustrasjonen har glidd over og at dere har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1684 Del Skrevet 30. januar 2012 Han kjøpte seg ny dress på Nordbysenteret, og ble så fin atte. Det var riktignok ikke helt planen å bruke så mye penger på det akkurat nå, men sånn ble det altså. Nå har han ihvertfall dress.. Vi hadde en fin helg. Lørdagskvelden var vi ute og spiste mens S sov på hotellrommet, med svigers og babycall vegg-i-vegg. Koselig, for det er jo ikke så ofte vi er ute og spiser for tida Dagen i går var ok. Dåpsgudstjenesten var fryktelig. Presten var altfor glad i sin egen stemme, men hadde ca null entusiasme og formidlingsevne. Det var både dåp og nattverd, og prekenen varte i drøyt 20 minutter. Til sammen tok det halvannen time! Det er lenge når det er masse unger tilstede! Puh.. Etterpå var det fest med den nærmeste familien, før vi satte kursen hjemover. Var veldig spent på hvordan den lange kjøreturen skulle gå, men det gikk heldigvis ganske bra. Vi fikk et avbrekk med ferja Moss-Horten, og da var det plutselig ikke altfor langt hjem. Nå er han godeste på jobb, med vogna bak i bilen.. Jeg og S må derfor være hjemme i hele dag, eller evt ta en tur ut med manducaen. Får se. Foreløpig går det greit å være hjemme. Hun leker så fint selv, og har gjort det i snart en time nå. Hun har forresten fått seg en skikkelig blåveis etter et møte med dørkarmen før vi reiste lørdag morgen. Ser ikke helt bra ut! Denne uka kan bli laaaaaang frem til torsdag. Det blir nemlig en skikkelig "skjebnedag": Jeg skal på jobbintervju, det kommer en som skal prøvekjøre bilen vi har til salgs, og vi skal på visning på et hus som ser ganske aktuelt ut, ihvertfall etter hva vi kan se på Finn. Hvis én av de tre går i boks, hadde det vært strålende! Men det blir nesten litt mye på en dag, så ventetida blir nok lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 #1685 Del Skrevet 30. januar 2012 Krysser fingrene for alle tre, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1686 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Alle tre er nok litt i overkant å håpe på, men takk for det, Pingting! I dag startet prosjekt "Lære S å sove på dagen". Vanligvis sovner hun jo kun i vogna når den er i bevegelse, eller en sjelden gang ved puppen, og da i maks 15 minutter. Jeg la henne 11.30, hun sovna 12 etter endel klaging, grining og masing, og hun sover sannelig fremdeles!! (Og idet jeg skrev det våkna hun. Men likevel - 55 minutter! ) Endret 30. januar 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. januar 2012 #1687 Del Skrevet 30. januar 2012 Spennende torsdag!! Sende over prospekt?? Speeeent! Krysser fingrene for at alle tre "ønskene" blir oppfylt Legger du S i senga da eller? Vi har begynt å legge H i senga når hun skal sove lur Fungerer veldig bra! Står opp i sju tida, sover lur i halv elleve-elleve tida og i tre-fire tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1688 Del Skrevet 30. januar 2012 La henne i senga ja. Har ingen andre muligheter her hjemme. Det tok jo en halvtime å få henne til å sove i dag, forhåpentligvis går det litt raskere i morgen. Det passer forsåvidt greit med dette prosjektet nå, for nå skal det jo bli så kaldt at det blir uaktuelt å gå på timeslange trilleturer PM sendt med prospekt Nei fy, nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. januar 2012 #1689 Del Skrevet 31. januar 2012 Greit å ha muligheten til å få dem til å sovne andre steder enn i ei trillende vogn Endrer seg stadig disse vanene... Før kunne H KUN sove ute i vogna, og den måtte stå stille.... Nå legger jeg henne i vogna, gir henne litt nan først og legger henne ned... Gir smokk og en bamse. Avogtil sovner hun med en gang, men som regel tar det litt tid. Virker som hun setter pris på litt alenetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #1690 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Sovende baby, ren og ryddig leilighet, tente lys, et glass av typen vi hadde i bryllupet og et par biter mørk som var igjen fra helga Han godeste jobber sent idag, så jeg koser meg hjemme alene. Fint Endret 31. januar 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. januar 2012 #1691 Del Skrevet 31. januar 2012 aaaah,slike kvelder er bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #1692 Del Skrevet 1. februar 2012 Ja, og når natta også blir det, så er det jo bare helt herlig! S sov i ett strekk, uten en lyd, fra 1815 til 0720 JA TAKK til flere sånne netter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. februar 2012 #1693 Del Skrevet 1. februar 2012 Så deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar 2012 #1694 Del Skrevet 1. februar 2012 snakk om luksus! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. februar 2012 #1695 Del Skrevet 2. februar 2012 for drømmenatt! Så spennende uke du har da... Hvordan har det gått med ønskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. februar 2012 #1696 Del Skrevet 2. februar 2012 Lykke til i dag! ...det var i dag ikke sant...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #1697 Del Skrevet 2. februar 2012 Det stemmer, i dag er dagen. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. februar 2012 #1698 Del Skrevet 2. februar 2012 Masse lykke til idag Krysser alt for at det går din vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. februar 2012 #1699 Del Skrevet 2. februar 2012 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. februar 2012 #1700 Del Skrevet 2. februar 2012 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå