Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Jeg har sett alle episodene to ganger. Første gangen så synes jeg det var vanskelig å følge med på alt og å få med seg historien rundt de forskjellige karakterene . Da jeg såg for andre gang så falt alt mye mer på plass og hadde mange aha øyeblikk gjennom det hele :)

Har ikke lest bøkene, men kommer nok til å gjøre det etter hvert.

Det er desidert den beste serien jeg noen gang har sett. Aldri blitt så engasjert i verken tv,film eller serier som jeg har blitt i denne.

Har lest mye her inne også og har lært utrolig mye av Mann 42, så jeg håper du fortsetter med dine veldig interessante bidrag i denne tråden :)



Anonymous poster hash: 9a191...d6b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper det blir 9 sesonger akkurat som bøkene

Det blir nok på langt nær så mye.

Anonymous poster hash: 1b58e...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper det blir 9 sesonger akkurat som bøkene

Det er bare planlagt syv bøker. Og det blir minst 7 sesonger, kanskje 8 (det sa i alle fall Weiss & Benioff rundt sesongstart) :)

Anonymous poster hash: bfe08...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare planlagt syv bøker. Og det blir minst 7 sesonger, kanskje 8 (det sa i alle fall Weiss & Benioff rundt sesongstart) :)Anonymous poster hash: bfe08...b1d

Åja dumme meg, trodde det var 9 bøker. Men 7 sesonger er ikke å klage på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å si "dette var ikke med i bøkene", "dette var heeelt annerledes i bøkene"??

Ja, vi har skjønt at du sitter på en god del informasjon enn oss som bare ser tv-serien, men du trenger ikke skryte av at du har det. Unødvendig informasjon!

Vitsen er vel å uttrykke overraskelse over en tilsynelatende meningsløs og ganske dårlig scene (stikker av pga. et par bikkjer? WTF?).

Hvor har du det fra at han skryver av å ha lest bøkene? Herregud, ta deg sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett forrige sesong rett før neste sesong kommer. Når hele serien er ferdig og kommet litt på avstand, kommer jeg nok til å se hele serien om igjen i sin helhet. Venter fremdeles tid til å gjøre det med LOST...

Det er noe som heter Lost Chronology eller Chronologically Lost eller noe slikt, som har splittet opp alle scener og satt dem sammen igjen i kronologisk rekkefølge. Det vil si at serien starter med det som skjer lengst tilbake i tid i Lost-universet (dvs. hvordan Jakob ble det han ble, osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var fælt i bøkene, men grusomt på tv :( Wow, bare wow.



Anonymous poster hash: a4812...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Herregud det var rett og slett verre å se enn å lese :overrasket: Jeg visste det kom men uff altså. Det var rett og slett vondt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå sett hele serien på to uker og ble hektet fra første stund! Hvorfor jeg ventet så lenge med å se det skjønner ikke jeg :P Nå vil jeg lese bøkene også!

Når den siste scenen der kom måtte jeg lukke øyne og ører for det var så forferdelig :S Jeg er ikke kjempesensitiv, men fy f***!

Jeg bare elsker Tyrion og håper ikke dette blir slutten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy f*** så brutalt. Sitter enda å måper. Heelt drøyt

Herregud det var rett og slett verre å se enn å lese :overrasket: Jeg visste det kom men uff altså. Det var rett og slett vondt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan man ikke si at det ble uavgjort? Hva med en omkamp?

Anonymous poster hash: 1b58e...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da!!! Og jeg som likte denne "the Red Viper of Dorne" karaKteren...

Enig innlegget over. Dette var vel en uavgjord, var det ikke??? :klo:

edithhhhh

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen at ikke han bare gikk derfra, hvorfor kunne han ikke bare driti i å flaksa rundt the mountain for å høre en confession. Helvette assa, hvorfor skjærte han bare ikke over strupen hans med en gang!!!! :frustrert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...