Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede stelleveske, så vet ikke om jeg gidder å invenstere i en til bare pga utseende. Føler det blir litt sløsing med penger, men jeg får se. Kjenner jeg meg rett så kjøper jeg meg nok en til :sjenert:

Jeg tror nok jeg kommer til å være i isolat når baby kommer :fnise: INGEN får kose, ta på eller røre prinsen min - ikke bf heller :fnise: Neida, skal ikke bli så egoistisk, men han er jo min :sjenert: Skal nok ha litt besøk og sånn, men håper folk forstår at det tar litt tid og at jeg ikke kan ha alle på en gang. Baby og jeg blir sikkert fort sliten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede stelleveske, så vet ikke om jeg gidder å invenstere i en til bare pga utseende. Føler det blir litt sløsing med penger, men jeg får se. Kjenner jeg meg rett så kjøper jeg meg nok en til :sjenert:

Jeg tror nok jeg kommer til å være i isolat når baby kommer :fnise: INGEN får kose, ta på eller røre prinsen min - ikke bf heller :fnise: Neida, skal ikke bli så egoistisk, men han er jo min :sjenert: Skal nok ha litt besøk og sånn, men håper folk forstår at det tar litt tid og at jeg ikke kan ha alle på en gang. Baby og jeg blir sikkert fort sliten da :)

Om du allerede har en hadde ikke jeg heller giddet å bruke penger på en til :) Er jo mye annet du kan bruke alle de pengene på :)

Hehe, han er MIN ja :jepp: og jeg føler jeg ikke har lyst å dele han med nooooen :P Men må vell fint dele han regner jeg med :)

Klarer ikke helt å se for meg hvordan jeg kommer til å bli når det gjelder besøk. Jeg er veldig selskapssyk og liker å ha besøk og folk rundt meg. Men som du sier, vi kommer nok til å være slitne, så jeg håper folk har forståelse, og at de i vertfall spør før de kommer busende :jepp: Og så kommer det litt an på når han kommer da. Om pappsen får være lenge hjemme med oss, eller om han må dra på sjøen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at papsen får vært hjemme med dere - i hvert fall litt :) Og håper han er hjemme når du føder. Har han tenkt å ta pappaperm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at papsen får vært hjemme med dere - i hvert fall litt :) Og håper han er hjemme når du føder. Har han tenkt å ta pappaperm?

Det håper virkeligen jeg og :) Og vertfall at han er hjemme når han bestemmer seg for å komme :jepp:

Han skal bruke ukene sine ja, men har ikke helt funnet ut når han skal ta dem enda. Kanskje han bruker dem i friperiodene sine, eller så kommer han nok til å bruke dem når han blir litt større tenker jeg meg, neste år sikkert :) Han hos deg da?

____________________________________________________

Hei hå.

Ikke en koselig dag her hos oss i dag. Lilleprinsen sin oldefar er død :sukk: Trist. Men nå vet vi vertfall at han har det bra, det er det viktigste. Så i kveld kommer kjæresten hjem. Og typisk at jeg skal på jobb. Jaija. Kjenner egentlig at det er likegreit. Komme seg bort og tenke andre tanker. Så kan han få være sammen med familien sin. Kjenner nervene for begravelsen har nådd meg allerede. Jeg takler ikke begravelser. Selv i en ukjent persons begravelse ville jeg hatt store problemer med å kommet meg igjennom. Nei huff. :trist:

Nå skal jeg bare slappe av før det er tid for jobb. Kanskje jeg lager meg noe godt å spise. Vet ikke helt hva som frister i dag.

Ha en fin søndag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer :klemmer:

Begravelser er ikke noe gøy, uansett hvem det er som begraves. Og du med gravidhormoner nå også.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist :klemmer: Eg liker ikkje begravelser, eg blir så trist og lei meg.. Eg hater tanken på at nokon eg er glad i skal dø, og blir framleis lei meg når eg tenker på at farmor døydde, og det er 8 år sidan no!

Håper de klarer å støtte kvarandre i tida framover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist når noen dør. Og begravelser er tunge, men de er jo litt fine også, på en måte. Er fint å se at så mange bryr seg. Farmoren min døde for et og et halvt år siden, bare 61 år gammel. Skal si det var grusomt å se kisten stå i kirken.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye til deg og spesielt til din kjære :klemmer: Begravelser er vanvittig triste uansett hvem det gjelder :(

Nei, her blir det ikke pappaperm. Kjæresten/forloveden er selvstendig næringsdrivende, så han får ikke lønn hvis han tar pappaperm, han er den øverste i bedriften/firmaet hans, så tar han pappaperm må han ta penger fra firmaet sitt og det lønner jo seg ikke - siden det er hans penger fra før av :(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kondolerer så veldig mye! :klemmer:

Det kommer nok til å gå bra med begravelse. :klemmer: Er lov å gråte vet du. Hu lillemor mistet tippoldemoren sin for ikke så lenge siden, så jeg var jo tilstede ut av respekt for forloveden og datteren vår, selv om jeg aldri hadde møtt henne. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Først og fremst, takk for gode ord alle sammen :):klemmer:

Utrolig deilig å få kjæresten hjem, selv om det er litt feil måte å få han hjem på. Når vi la oss den kvelden han kom hjem var det noe magisk som hente. Jeg syns det var veldig magisk vertfall :rodmer: Jeg hadde krøpet godt inn i armkroken hans, og han lå og holdt på magen og kosa som han pleier før vi legger oss. Og så begynner lillegutt å gi oss bevegelser som vi aldri har kjent før. Helt utrolig sterke og TYDELIGE bevegelser hvor vi kunne kjenne foten til den lille :rodmer: Det var sånn at jeg kunne ta på foten hans, kjenne på den. Da var det en tydelig stolt og glad pappa som utrbrøt at det var en liten prins som var glad for å ha pappaen sin hjemme igjen :rodmer: Jeg lå med klump i halsen og tårer i øyenkroken, virkeligen noe av det beste som har skjedd.

Ellers har dagene gått i ett denne uka. Besøker, minnestunde og diverse andre ting. Det går heldigvis bra med hele familien, så det er bra.

Nå skal jeg kose meg med Greys, og kaaanskje Ops, jeg er gravid før jeg skal legge meg. Tidelig opp på jobb i morgen tidlig.

Håper alt er bra med dere jenter :)

HenLu: Kjedelig da :sukk: Må dere si fra dere de ukene da eller har du søkt om å få hans uker og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så herlig :rodmer: Elsker å kjenne bevegelsene til den lille :rodmer: Og min gir fra seg såpass kraftige spark at jeg har kunne kjenne foten hans og armene hans lenge :rodmer: Blir så forelsket :fnise: Sender en :klemmer: til deg og kjæresten din. Det er godt at du er der for han :)

Har ikke søkt om å få hans uker for det har jeg ikke rett på :( Men men.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så herlig :rodmer Elsker å kjenne bevegelsene til den lille :rodmer Og min gir fra seg såpass kraftige spark at jeg har kunne kjenne foten hans og armene hans lenge :rodmer Blir så forelsket :fnise Sender en :klemmer: til deg og kjæresten din. Det er godt at du er der for han :)

Har ikke søkt om å få hans uker for det har jeg ikke rett på :( Men men.. :/

Jaa, det er helt herlig :rodmer: forelsket ja, helt i himmelen om dagene jeg :fnise: helt sånn tussete- vil baaaare snakke om prinsen i magen hele tiden :P så tror nok folk rundt meg blir litt lei :fnise:

Takk for d HenLu, sender en :klemmer: til deg jeg og, siden du er du :D Kjekke KG jentene :)

Ordner seg nok uansett skal du se :)

___________________________________________________

Heisann!

Ny dag, nye muligheter, er det ikke det de sier?

I dag har jeg vært en tur i bassenget med ei venninne. Var flink å klarte å svømme noen lengder *stolt*. Trodde ikke jeg skulle klare å holde meg over vannet med hodet jeg, men gikk fint :fnise: Har vært på jobb og, og ble møtt av en super nyhet :D Jeg får gå i en 70 % stilling frem til midten/slutten av oktober :D Noe som er heeelt herlig å tenke på. Satse på at kroppen er villig til å holde ut :) Kjenner det i ryggen om kveldene etter jeg har vært på jobb, men får bare bli flinkere til å be om hjelp, så klarer jeg meg nok :)

I morgen er det jobb igjen, men da skal jeg på ettermiddag :) Og på formiddagen får jeg besøk av godgutten min (søskenbarnet mitt på 2 år) og tanta mi :) Gleder meg :rodmer:

Lå i en time og ventet på at turbogutten i magen skulle roe seg i går når jeg la meg. La meg kl 11 siden jeg skulle så tidelig opp. Tydeligvis var han ikke enig, for han holdt det gående til klokka var passert 12. I ett heeele tiden :fnise: Rampegutten min. Heldigvis gikk det fint å komme seg opp i dag morges likevell :jepp:

Nå skal det bare slappes av på sofaen før det bærer til køys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 28 veker! Hurra! :hoppendeglad::strix:

Høyrdes deilig ut å vere litt i bassenget - eg trur eg også må gjere det no i haust, få bevege meg litt :) Eg eeeelsker å bade! :fnise: Helst i sjøen da..Men det blir vel ikkje fleire anledningar til det i år.. :)

Og bra at du fekk 70% på jobb! :tommelsmil: Skal krysse fingrane for at du held deg frisk og rask! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: ekstremt høyt for at du er i tredje trimester nå :strix::hoppe: 28 uker :hoppe:

Og gratulerer med at du får jobbe 70%. Det var jo en strålende nyhet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woho, 28 uker! :hoppe: Var jammen mange å hoppe for i dag :fnise: Sånn går det når man har en travel periode, og må hoppe litt på etterskudd også, hehe. :)

Deilig med basseng! Skulle gjerne gjort det oftere selv, men det er så dyrt, så..

Jeg leser så mange som holdes våken av den lille osv..Er jeg den eneste som aldri våkner av spark? :klo: Sover ganske så lett jeg, men likevell har jeg aldri blitt holdt våken av babyen. :) Priser meg lykkelig for det, altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe for 28 veker! Hurra! :hoppendeglad :strix

Høyrdes deilig ut å vere litt i bassenget - eg trur eg også må gjere det no i haust, få bevege meg litt :) Eg eeeelsker å bade! :fnise Helst i sjøen da..Men det blir vel ikkje fleire anledningar til det i år.. :)

Og bra at du fekk 70% på jobb! :tommelsmil Skal krysse fingrane for at du held deg frisk og rask! :jepp

Takk for hoppinga :D

Helt herlig å bade :) Elsker det jeg og. Men helst sjøen ja :jepp: Men ikke turt meg ute sjøen her i sommer, det er litt trist. Satse på en fin fin sommer neste år, og mye sjøbading :D

Godt du krysser fingrene for meg :D

:hoppe ekstremt høyt for at du er i tredje trimester nå :strix :hoppe 28 uker :hoppe

Og gratulerer med at du får jobbe 70%. Det var jo en strålende nyhet :nigo

Så kjekk du er som hopper ekstremt høyt for meg da :D :jepp: Godt jobba ;) Og herlig med tredje trimester, da føles det straks mye nærmere :D

Det syns jeg og det var, så da satser vi på at tiden mot permisjon går liiitt raskere :)

Woho, 28 uker! :hoppe Var jammen mange å hoppe for i dag :fnise Sånn går det når man har en travel periode, og må hoppe litt på etterskudd også, hehe. :)

Deilig med basseng! Skulle gjerne gjort det oftere selv, men det er så dyrt, så..

Jeg leser så mange som holdes våken av den lille osv..Er jeg den eneste som aldri våkner av spark? :klo Sover ganske så lett jeg, men likevell har jeg aldri blitt holdt våken av babyen. :) Priser meg lykkelig for det, altså. :jepp

Hehe, det er skjere trimmen det å sjekke innom KG og hoppe for alle :D

Det er deilig med basseng ja :) Men jeg er heldig, har kommuneavtale med bassenget, og siden jeg er ansatt i kommunen så får jeg bade gratis :jepp: Så det er gøøøøy :D

Hehe, den lille har virkeligen sansen for å våkne når jeg skal legge meg her. Ikke ofte det er så gale da. I går sovnet jeg med en gang. Men har ikke blitt vekket av han mitt på natta da. Da sover han nok rekner jeg med :) Og jeg sover veldig lett jeg og. Bare vær glad du ikke blir holdt våken, du skal tidsnok få oppleve det ;)

:danse :hoppe For 28 uker, og velkommen til 3. trimester - klubben :hoppe :danse

Takk for hoppinga og dansinga Teita :D og endeligen 3. trimester :jepp:

________________________________________________

Takk for all hoppinga og dansinga jenter, dere er gode :rodmer:

:strix: litt jeg og, for i dag er jeg glad du :) Endeligen 3 trimester, og enda et skritt nærmere mål :D

Hatt en fin dag i dag. Kost meg på jobben. Nå venter litt sofasliting etterfult av senga på oss. Tidlig opp i begravelse i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...