Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Say whaaat? Jeg ser nå at det jeg skrev i går ikke kom med! :kjefte: Jeg husker at dataen klikket, men trodde det ble sendt alikevel. Jaja, jeg er i hvert fall innom og hilser på i dag :jepp: Er sliten, så orker ikke å skrive så altfor mye.

Man trenger ikke det nyeste og mest fancy utstyret. En vippestol er en vippestol :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt ting som begynner å skje nå vet du :) Er spennende! Sånn som jeg hadde det i natt, har jeg heller ikke hatt før. Så tanken streifet meg med at det kanskje var noe på gang. Får bare smøre oss med tålmodighet.. Men ja, optimisme er bra! :jepp:

Deilig å finne en vippestol da :)

Vi må nok bare gjøre det :sjenert: Vertfall jeg, for jeg må nå nesten gå noen uker til :jepp: Men SH kan nå egentlig komme når som helst nå snart så :jepp:

Say whaaat? Jeg ser nå at det jeg skrev i går ikke kom med! :kjefte: Jeg husker at dataen klikket, men trodde det ble sendt alikevel. Jaja, jeg er i hvert fall innom og hilser på i dag :jepp: Er sliten, så orker ikke å skrive så altfor mye.

Man trenger ikke det nyeste og mest fancy utstyret. En vippestol er en vippestol :jepp:

Heheh :fnise: IRRITERENDE!! Hadde og datatrøbbel i går :kjefte: haaater det.

Håper du er bedre i dag da Henlu :):klemmer: Ikke godt å være sliten!

Helt sant, en vippestol er en vippestol :) Det meste er nytt, så om vi har en gammel ting gjør ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter jeg her i dag og da. Deilig med fri kjenner jeg :jepp: Kjæresten er på EU kontroll med bilen i dag. Jeg tror ikke det går så veldig bra, og håper de ber han om å kjøre den reeeett på dumpen :P Jeg virkeligen HATER den bilen :fnise:

Om en times tid får jeg besøk av godgutten min :) Da skal vi ut å gå tur med vogna tenker jeg. Har noen erend som skulle ha blitt gjordt :) Innom apoteket og hente jerntabelettene mine og så har jeg fått en pakke i posten som må hentes :jepp: Vurderte om jeg skulle plukke med meg apotek 1 sin gavepakke og, men tror ikke det er så greit å drasse alt dette med seg når jeg går med vogn :fnise:

I går sorterte jeg klærne til lillegutt og :) Og har lagt det fint i skuffene hans :rodmer: det er så koselig. Og nå kom mormor nettopp innom med en ny pose med vasket tøy, så nå får jeg vell få inn resten og :D :danser: Men først får jeg gå ned og ta meg en litt forsinket frokost. Har ikke hatt ork til å gjøre det enda, så får vell gå å fylle på litt næring til gutten min nå ;):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 12 timer hørtes lenge ut for en gravid kropp, også to dager på rad, da! :hakeslepp: Det hadde ikke jeg klart, i alle fall. Var dau etter åtte timer jobb forrige lørdag jeg.. :sjenert: Flink du er. :)

Man må ikke kjøpe alt nytt. :) Her har vi kjøpt både vippestol, lekematte og hengevugge brukt. Brystpumpen vi skal kjøpe hos søskenbarnet mitt er også brukt. Også har vi en kjempegammel, men kjempegod voksipose som også er brukt. :)

Koselig med bretting av klær! :jepp: Her har vi ikke satt opp kommoden en gang, så alt av klær ligger uvaskent i et par poser. Men gleder meg til å begynne å pusle med det jeg også. :jepp: Tenker jeg må ha noe å bruke tiden på når jeg går litt mer inn i ventemodus. Blir sikkert ikke å vakse opp klærne før om tre-fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt vippestol er framleis ein vippestol, så det er jo uansett kjempeflott at de har fått tak i! :tommelsmil:

Vi har fått stelleveske og bilstol brukt, pluss litt klede. Ikkje noko dumt det :)

Og du, babyboksa kan jo du berre slenge oppi vogna da! ;) (Haha, berre pass på at ingen ser at du SLENGER den oppi, og trur samtidig at der er ein bitteliten baby oppi :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 12 timer hørtes lenge ut for en gravid kropp, også to dager på rad, da! :hakeslepp: Det hadde ikke jeg klart, i alle fall. Var dau etter åtte timer jobb forrige lørdag jeg.. :sjenert: Flink du er. :)

Man må ikke kjøpe alt nytt. :) Her har vi kjøpt både vippestol, lekematte og hengevugge brukt. Brystpumpen vi skal kjøpe hos søskenbarnet mitt er også brukt. Også har vi en kjempegammel, men kjempegod voksipose som også er brukt. :)

Koselig med bretting av klær! :jepp: Her har vi ikke satt opp kommoden en gang, så alt av klær ligger uvaskent i et par poser. Men gleder meg til å begynne å pusle med det jeg også. :jepp: Tenker jeg må ha noe å bruke tiden på når jeg går litt mer inn i ventemodus. Blir sikkert ikke å vakse opp klærne før om tre-fire uker.

Tror nok jeg kommer til å merke det godt denne gangen ja.. Men det er nå så koselig, og de jeg jobber med er så snille. Og så er det ikke sånn bånn kjør hele dagen da, håper jeg på :)

Alt trenger ikke være nytt nei :) Så lenge det er helt så er det brukbart sier nå jeg :) Og en vippestol er en vippestol. Var jo en sånn jeg ønsket meg og så :jepp:

Er vell i den kommoden og ser og bretter på tøyet opp til flere ganger til dagen, i gjennomsnittet :fnise: blir aaaldri lei :D Hehe.

Brukt vippestol er framleis ein vippestol, så det er jo uansett kjempeflott at de har fått tak i! :tommelsmil:

Vi har fått stelleveske og bilstol brukt, pluss litt klede. Ikkje noko dumt det :)

Og du, babyboksa kan jo du berre slenge oppi vogna da! ;) (Haha, berre pass på at ingen ser at du SLENGER den oppi, og trur samtidig at der er ein bitteliten baby oppi :ler: )

Helt sant, silverdoe :)

Vi har og fått litt brukt klær. Jeg har sortert fra det min bror brukte for 12 år siden, og det er utrooolig mye som faktisk enda er brukbart :) Mange fine sparkebukser :rodmer: og tepper.

Ble ingen trilletur. Himmelen åpnet seg heelt plutseligen, og det regnet plaskregn i eeevigheter. Så vi koste oss inne i stede :D Får ta og hente den senere, eller en annen dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går trodde jeg virkeligen dataen skulle svikte helt for meg. Fikk den ikke til å fyngere, hang seg bare opp!! Og tenkte det var det som manglet nå. Ikke akkurat i den rikeste mnd (liten lønn pga dårlig timeliste i ferien:P). Og jeg som skulle kjøpe kamera. Men heldigvis fynker den som den skal i dag, virker det som :jepp:

Hadde en veldig fin dag i går. Koste meg megamye med prinsen min som var på besøk. Ble ingen trilletur da. Himmelen bestemte seg for å åpne seg kraftig akkurat i det vi skulle til å dra ut, og det høøølja ned i evigheter uten stopp!! Tryggest å være inne da.

Ellers skjedde det ikke så mye i går. Vi bare slappa av her hjemme. Kjærestemannen var og så på fotballkamp, mens jeg koste meg med Tangerudbakken og Unge mødre på Tv :D

Hadde en del kynnere i går og. Men de er ikke sterke eller varer lenge, så tror nok ikke jeg trenger å bekymre meg. Er nok bare kroppen som forbereder seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, glemte vist å :danse::hoppe: for 31 uker i går :hoppe: Jeg liker veldig godt at det bare er 1 sifret tall igjen til termin :D Og som Teita sier, bare 6 uker til fullbårent :hoppe:

Nå sitter jeg i stua og bare venter på at mannebeinet skal våkne til liv. Han er vist en syvsover i dag. Forstår ikke hvordan han klarer å sove nå. Er en gravemaskin utenfor som har holdt på i timesvis. Irriterende!!! Og jeg syns han kan våkne nå, kjenner at guttungen i magen trenger frokost :sjenert: men jeg vil vente til han står opp, koseligst å spise i lag :):tommelsmil:

I går fikk vi kjøpt sengekant og :tommelsmil: de hadde endeligen fått inn den som jeg hadde lyst på på Kid :D Ble så fiiiint, fineste soveplassen :D Og i dag fikk jeg meldig om at wallstickersene mine var kommet i posten, så de skal jeg hente før jobb :D Om jeg får det til skal jeg poste bilde over helga, så skal dere få se hvor fint det er hos prinsen min :nigo:

Nå skal jeg bare lade opp batteriene. Arbeidshelg står for tur. Håper det blir gøy. Ny turnus og nye mennesker å ha arbeidshelg sammen med, så det blir spennende. Men skal likevell være :hoppe: glad når denne helga er over..

Og så må jeg bare :hoppe::hoppe: litt til. Tror gubben har innsett at vi MÅ ha ny bil, såååå, vi skal nok kjøpe oss ny bil ja :D Det kan Benni like det. Endeligen har han innsett det jeg har prøvd å sakt i mååååneder.

Ønsker dere alle en super fin helg :) Kos dere masse med babyhusene deres. Er nok ikke lenge til noen av oss har leieboerene våre på utsiden :hoppe: <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare last opp fra pc din. Rett under den boksen hvor du skriver tekst i innlegg, så står det "legg til vedlegg". Trykk Bla gjennom, så velger du et bilde, også trykker du på "legg ved denne filen". Hvis bildet er for stort, så er det bare å sende det til deg selv på mail hvor du velger størelse medium, da blir det mindre, også lagrer du det og laster det opp her.

Du må gå inn på "svar", ikke sånn hurtigsvaring, for å legge ut bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare last opp fra pc din. Rett under den boksen hvor du skriver tekst i innlegg, så står det "legg til vedlegg". Trykk Bla gjennom, så velger du et bilde, også trykker du på "legg ved denne filen". Hvis bildet er for stort, så er det bare å sende det til deg selv på mail hvor du velger størelse medium, da blir det mindre, også lagrer du det og laster det opp her.

Du må gå inn på "svar", ikke sånn hurtigsvaring, for å legge ut bilde. :)

Takk for svar Teri :D Jeg eiger ikke datakunnskaper, så godt vi kan mase her på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle dele et magebilde med dere i samme slengen :) 31 uker på bildet :)

Ha en god helg, nå skal jeg gjør meg klar for så dra på jobb :)

Ble vist litt stort. Men får prøve å finne utav det senere eller noe..

post-42930-0-34184200-1316778189_thumb.j

Endret av benni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :strix:

(Eg bruker ofte å kopiere biletet inn i Paint og forminske det der, og lagre det under f.eks. veketalet, for då slepp eg at det blir så heise stort her inne) :) I :hjerte: Paint! :fnise:

Edit: GOOOD helg! :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin mage du har! :rodmer:

Enig i at det er koselig å spise frokost sammen! Jeg prøver alltid å få til det i helgene, men det er ikke alltid det går så bra. For her er gubben aldri sulten, før laaaaangt på dag. Tror middag hadde holdt på han..

Jaa! Stemmer for bilde av rommet til prinsen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye hopping det ble på deg i dag da :fnise: Godt å få kjøpt inn sengekant så soveplassen er fikset. Synes det er noe av det viktigste (utenom vogn og bilstol - og alt det andre :engel:)

Fin mage :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :strix

(Eg bruker ofte å kopiere biletet inn i Paint og forminske det der, og lagre det under f.eks. veketalet, for då slepp eg at det blir så heise stort her inne) : I :hjerte Paint! :fnise

Edit: GOOOD helg! :

Takk for det :rodmer:

Flittig bruker av paint jeg og ;) Hehe. Eneste programmet som er laget for sånne ammatører som meg... :sjenert:

Så fin mage du har! :rodmer

Enig i at det er koselig å spise frokost sammen! Jeg prøver alltid å få til det i helgene, men det er ikke alltid det går så bra. For her er gubben aldri sulten, før laaaaangt på dag. Tror middag hadde holdt på han..

Jaa! Stemmer for bilde av rommet til prinsen :strix

Takk teita :rodmer:

Aldri sulten!?!? :sjenert: Gubben her får aldri nok mat han.. Så her er det han som må mase på meg om mat :P:fnise: Han hadde dødd av svolt om han kun skulle fått middag :fnise:

Bildet kommer så fort som jeg får ordnet med wallstickersen og sånn :):jepp:

Så mye hopping det ble på deg i dag da :fnise Godt å få kjøpt inn sengekant så soveplassen er fikset. Synes det er noe av det viktigste (utenom vogn og bilstol - og alt det andre engel:)

Fin mage :rodmer

Jepp, måtte bruke opp litt energi før arbeidshelg :fnise: Og siden jeg er så sprek så måtte jeg jo bare hoppe ;)

Syns og at når soveplassen er i orden så er det viktigste på plass. Og bilstol da- sånn at vi kommer oss hjem :fnise: Vogn er jo ikke SÅ viktig, er liksom ikke det første du trenger. Og bleier og stelleprodukter kan du nesten få tak i hvor som helst. Men deilig å ha det på plass :jepp: Hadde tenkt å få unnagjordt resten i dag, men kjenner jeg er laaaaaat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...