Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Nå er det vist litt litt lenge siden jeg har skrevet her ser jeg..

På lørdag fikk jeg laget litt takkekorter og sydd litt på teppet. Men fortsatt litt som gjennstår :) På kvelden hadde vi besøk. Såg en dritteit film som jeg verken husker navnet på eller handlingen. Den var bare dødsdårlig :P Huff..

I går (mandag) fikk vi unnagjordt de siste tingene til prinsen :) Mangler fortsatt ammepute da, finner det jo ikke noen steder. Hadde på Barnashus, men de syns jeg var helt forferdelige og harde. Og på Kid hadde de bare rosa, så det blir jo litt feil :P

Så det vi trenger nå er en ammepute + at jeg må få kjøpt inn diverse saker og ting til meg selv en dag + stelleprodukter. Men det tar jeg i samme slengen som jeg henter apotek1 pakken min :jepp: Så nå er jeg veldig veeeldig klar :)

I dag skal vi kose oss i 85 årsdag til min oldemor :) Holder på å bake deilig sjokoladekake som jeg skal ha med meg dit nå. Så det skal bli jammi ;D Kakemons som jeg er..

Ellers er alt fint. Pappsen reiser på sjøen igjen i morgen. Utrolig hvor fort de ukene han er hjemme går. Håper de 4 neste ukene går like fort :) Og at prinsen ikke bestemmer seg for å komme før han er kommet hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satser på at lillegull holder seg inni magen i hvert fall i 4 uker til :jepp: Så håper vi at de neste 4 ukene går kjempefort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, sjokoladekake er godt! Heldige du som har en god unnskyldning for å spise kake på en tirsdag :fnise:

Så deilig at det meste er i hus nå! Her mangler vi bare lammeskinn. Men vet ikke om jeg trenger det i og med at jeg har en så god og varm voksipose, men tenker jeg kjøper det uansett. De har et fint et til 299 på babybutikken i byen, så.. :jepp:

Kjøper du mye stelleprodukter? Jeg har kun kjøpt babyolje. Zink-salve vet jeg ikke om jeg blir å kjøpe. Hører mange sier de ikke liker det så godt, at de heller smører med f.eks A-derma-krem på en eventuelt sår stump. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med kake :hjerte:

Gjett om jeg gjorde :D

Jeg satser på at lillegull holder seg inni magen i hvert fall i 4 uker til :jepp: Så håper vi at de neste 4 ukene går kjempefort :hoppe:

Jepp, det syns jeg og :jepp: Og fort må de nesten bare hå :fnise:

Mmm, sjokoladekake er godt! Heldige du som har en god unnskyldning for å spise kake på en tirsdag :fnise:

Så deilig at det meste er i hus nå! Her mangler vi bare lammeskinn. Men vet ikke om jeg trenger det i og med at jeg har en så god og varm voksipose, men tenker jeg kjøper det uansett. De har et fint et til 299 på babybutikken i byen, så.. :jepp:

Kjøper du mye stelleprodukter? Jeg har kun kjøpt babyolje. Zink-salve vet jeg ikke om jeg blir å kjøpe. Hører mange sier de ikke liker det så godt, at de heller smører med f.eks A-derma-krem på en eventuelt sår stump. :jepp:

Hehe, tenk at hver dag er en fest, så kan du og spise kake når du vil ;)

Et lammeskinn kan nå alltid brukes, om det ikke blir i vogna :) Jeg har kjøpt et til å ha i senga, men lurer på om jeg skal ha et til til å ha i vugga.. Tenketenke. Men det er ikke noe som haster her da, tar det jeg kommer over det :)

Har ikke planer om å kjøpe så mye nei. Blir nok noe oljegreier/såpegreier her og. Så får vi se etterhvert om han trenger shampoo om han får laaangt hår :P Og zink-salve syns jeg ikke så mye om. Den er så ekstremt feit og vanskelig å smøre ut. Men skal se hva de har :) Og evt hva de anbefaler. Men blir bare noen få ting vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mannen reist. Han dro halv 7 i dagmorges. Kjente en klump i magen når klokka hans ringte i dag. Var så utrolig trøtt at jeg ikke klarte å åpne øynene, men fikk mange gode kyss og gode klemmer av han. Kjente tårene presste litt på i dag. Liker ikke denne turen. Vil så veldig gjerne ha han her hjemme, i tilfelle noe skjer. Heldigvis har jeg god avtale med mamma. Hun løper fra jobb om noe skjer, så blir hun og mormor med meg :) Så det er betryggende. Har et slemt håp om at det bare er drittsjø i nordsjøen og at de må ligge på land hele tiden, da er det jo mye lettere for han å komme seg hjem om noe skulle skje :fnise:

Nå sitter jeg inntullet i et pledd. Skamkaldt her, av en eller annen grunn. Merker det er høst ute nå. Snart skal jeg gå og ta meg et godt og varmt bad. Og senere er det tid for jobb igjen. Godt å ha noe å henge fingrene i da :)

Burde vasket og ryddet hele leiligheten og, men orket ikke mer en å skifte på senga i går :fnise: Føler det stanker kattepiss her oppe, av en ellerannen grunn. Kan ikke helt forstå hvor det kommer fra..

Ellers er alt fint. Koselig i selskap i går. Ble litt for mye kake, og litt for mye pizza på kvelden. Så jeg følte maten sto opp til halshålet i dag :fnise: Nå i dag når jeg sto opp fikk jeg et skikkelig sukkerkick og har trødd i meg sjokolade og noe smågodtrester som jeg fant.. Ikke bra. Dårlig samvittighet nå :P men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt du har avtale med mamsen din i tilfelle noe skulle skje. Jeg håper selvsagt at gutten din venter til du er minst 37 uker på vei, men skjer det før, så skjer det før :)

4 uker går fort, selv om det kanskje ikke virker slik. Mannen er tilbake på 0,0 niks skal du se :klemmer: Du får ha ting å gjøre på hele tiden slik at tiden går fortere :jepp:

Og ikke ha dårlig samvittighet for kake og godteri. Nom nom nom :sikle: Det er lov å kose seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det stakk deg litt i hjertet at han reiste i dag. Men jeg har på følelsen at han rekker hjem :jepp:

Syntes det har begynt å lukte vinter ute allerede jeg.. Venter liksom bare på snøen.. Som jeg forøvrig ikke vil skal komme før julaften!

Koos deg med godterier uten dårlig samvittighet du :hjerte: Selv om jeg skjønner hva du mener! Men nå har jeg lagt på meg ekstremt mye også da. Er så glad for at jeg endelig har fått dårlig matlyst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrane for at han held seg inne i magen i minst 4 veker til! :jepp: Skjønner godt at du får klump i magen når mannen reiser, og eg håper tida går fort :klemmer: Det er da enda godt at mamsen er i nærleiken! :) Godt å ha mamma rundt seg :) Hadde mannen min av ein eller annan grunn ikkje kunne vore med på fødselen hadde eg ringt mamma med ein gong! Ville ikkje hatt med nokon andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skrev her, men tydeligvis ikke..

Men ja..Det er forståeli at det stakk litt da han dro. Helvidvis kommer han sannsynligvis hjem igjen før lille gutten kommer! :jepp:

:klemmer:

Mmmm..Godis! Det vil jeg også ha :jepp: Men jeg har bokstavelig talt ikke en eneste krone på konto akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du har avtale med mamsen din i tilfelle noe skulle skje. Jeg håper selvsagt at gutten din venter til du er minst 37 uker på vei, men skjer det før, så skjer det før :

4 uker går fort, selv om det kanskje ikke virker slik. Mannen er tilbake på 0,0 niks skal du se :klemmer Du får ha ting å gjøre på hele tiden slik at tiden går fortere :jepp

Og ikke ha dårlig samvittighet for kake og godteri. Nom nom nom :sikle Det er lov å kose seg ;)

Jupp, det er det :) Det skjer når det skjer, og om det først starter før han kommer tror jeg neppe jeg klarer å holde igjen ;P Han får bare komme :)

4 uker går fort, har vertfall gått sinnsykt fort nå når han har vært hjemme :) Så det er gått :D Og mer en nok har jeg å henge fingrene i.. Fant ut at vugga bør få et strøk maling, så nå manner jeg meg opp til å begynne på det.. :fnise:

Hehe, jeg spiser godis og orker egentlig ikke å ofre en dårlig tanke for det :P Men når jeg går på vekta, daaaa kommer angere :P

Skjønner godt at det stakk deg litt i hjertet at han reiste i dag. Men jeg har på følelsen at han rekker hjem :jepp

Syntes det har begynt å lukte vinter ute allerede jeg.. Venter liksom bare på snøen.. Som jeg forøvrig ikke vil skal komme før julaften!

Koos deg med godterier uten dårlig samvittighet du :hjerte Selv om jeg skjønner hva du mener! Men nå har jeg lagt på meg ekstremt mye også da. Er så glad for at jeg endelig har fått dårlig matlyst :fnise

Jeg tror nok han rekker hjem ja :) Men om lillegutt bestemmer seg å komme 3 uker før som både jeg og pappsen er, så rekker han nok ikke hjem..

Jeg og syns det lukter vinter :P Svir liksom litt i nesa når du er ute :D Syns det er deilig og jeg, på en måte. Jeg ønsker ikke snø før desember. Men da er det velkommen :D Men vi er ikke spesielt bortskjemt når det gjelder snø. Har kanskje snø i noen timer, så har vi slaps :P Men de 2 siste årene har vi faktisk hatt snå i 3 MND ca, det er sensasjon :fnise: Men jeg liker det. Alternativet er høstvær hele året med regn og storm. Neitakk!!!!

Begynner å blir noen kilo her og ja... Men forstår ikke helt hvorfor, for føler ikke jeg spiser noe mer en jeg ellers har gjordt :sjenert: Kanskje litt mer søtt og brus og sånn da... men ellers er det sånn ca som alltid. Men likevell er jeg på god vei mot 20 kg ekstra bagasje her ja..

Skal krysse fingrane for at han held seg inne i magen i minst 4 veker til! :jepp Skjønner godt at du får klump i magen når mannen reiser, og eg håper tida går fort :klemmer Det er da enda godt at mamsen er i nærleiken! :) Godt å ha mamma rundt seg :) Hadde mannen min av ein eller annan grunn ikkje kunne vore med på fødselen hadde eg ringt mamma med ein gong! Ville ikkje hatt med nokon andre :)

Mamma er gull verdt :rodmer: Og hun blir nok sikkert med uansett om kjæresten er hjemme eller ikke :) I hvertfall så skal hun vente utenfor :) Så ser jeg om jeg føler for å ha henne der under hele greiene :)

Trodde jeg skrev her, men tydeligvis ikke..

Men ja..Det er forståeli at det stakk litt da han dro. Helvidvis kommer han sannsynligvis hjem igjen før lille gutten kommer! :jepp

:klemmer

Mmmm..Godis! Det vil jeg også ha :jepp Men jeg har bokstavelig talt ikke en eneste krone på konto akkurat nå. :sjenert

Hm. KG er vell litt tullete innimellom de og..

Han kommer nok hjem ja :)

Huff, jeg var helt blakk jeg og, men i dag fikk jeg endeligen lønn :D Så nå føler jeg at jeg kan begynne å leve igjen :fnise: Skjeldent jeg er så blakk som jeg har vært denne mnd... Kjedelig. Håper du har lønningsdag snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkeligen mulig å være sååå trøtt i øynene som jeg er nå?? Kjenner jeg knapt klarer å holde dem oppe, men kjenner kroppen ikke er så trøtt at jeg får sove. At dem ikke kan samarbeide :P

Hatt en ganske fin vakt på jobb i dag. Gikk en god tur i høstværet, var forfriskende og deilig :) Men hadde en stor vaskejobb som ikke helt egner seg for meg lenger fant jeg ut. Så håper ikke jeg får den vakta ved en senere anledning :skratte: da blir det ikke mye rent :P

I morgen er det nok en kveldsvakt. Kjenner jeg kunne tenkt meg fri i morgen da, dratt på nattåpent på det ene senteret som er rundt her :P Bruke litt av lønna som kom inn på konto i dag :skratte: kjenner det svir ;P Men likegodt at jeg skal på jobb :) Så slipper jeg å bruke penger på unødvendige ting :D :jepp:

Håper alle har hatt en fin dag :) Kjenner jeg begynner å gleder meg litt smått til permisjonen begynner nå. Syns det er dødskjekt på jobb, og ingen problemer med å være der enda. Men alltid et tiltak å komme seg avgårde :P Ser frem til vinterkos i nytt hus med prinsen, fyr i peisen og kakao i en stor kopp. Sitte i sofaen og nyte synet av hvite snøfnugg som daler ned, og koselige kveldsturer ute med vogna i det fine hvite lyset.. Aaah, som jeg gleder meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkeligen mulig å være sååå trøtt i øynene som jeg er nå?? Kjenner jeg knapt klarer å holde dem oppe, men kjenner kroppen ikke er så trøtt at jeg får sove. At dem ikke kan samarbeide :P

- Enig! Er trøtt hele tiden jeg, men kroppen nekter å sovne!

Kjenner til penger som svir i lommeboken :sjenert: Ikke det at jeg har det problemet akkurat nå, men det er en annen sak.. Noen ganger kan det lønne seg å jobbe i stede for å gå på shopping. :jepp:

Ser frem til vinterkos i nytt hus med prinsen, fyr i peisen og kakao i en stor kopp. Sitte i sofaen og nyte synet av hvite snøfnugg som daler ned, og koselige kveldsturer ute med vogna i det fine hvite lyset.. Aaah, som jeg gleder meg :rodmer:

- Å, er så enig :) Det høres så koselig ut! Nå er jeg sterk motstander av snø da, fordi her jeg bor er det MYE snø og snøen ligger altfor lenge! Men litt snø rundt juletider må med, også er trærne så vakre når det ligger snø på grenene :) Ser ut som julekort syntes jeg. Det beste med vinteren er å være inne, med fyr i peisen, en kopp kakao, teppe og kos :hjerte:

:hoppe: For 34 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkeligen mulig å være sååå trøtt i øynene som jeg er nå?? Kjenner jeg knapt klarer å holde dem oppe, men kjenner kroppen ikke er så trøtt at jeg får sove. At dem ikke kan samarbeide :P

- Enig! Er trøtt hele tiden jeg, men kroppen nekter å sovne!

Kjenner til penger som svir i lommeboken :sjenert: Ikke det at jeg har det problemet akkurat nå, men det er en annen sak.. Noen ganger kan det lønne seg å jobbe i stede for å gå på shopping. :jepp:

Ser frem til vinterkos i nytt hus med prinsen, fyr i peisen og kakao i en stor kopp. Sitte i sofaen og nyte synet av hvite snøfnugg som daler ned, og koselige kveldsturer ute med vogna i det fine hvite lyset.. Aaah, som jeg gleder meg :rodmer:

- Å, er så enig :) Det høres så koselig ut! Nå er jeg sterk motstander av snø da, fordi her jeg bor er det MYE snø og snøen ligger altfor lenge! Men litt snø rundt juletider må med, også er trærne så vakre når det ligger snø på grenene :) Ser ut som julekort syntes jeg. Det beste med vinteren er å være inne, med fyr i peisen, en kopp kakao, teppe og kos :hjerte:

:hoppe: For 34 uker :hoppe:

Syns de kan samarbeide litt hvertfall.. Sovnet til slutt jeg da.

Jepp, for uten jobbing blir det ikke mye shopping nei :fnise: Å ikke er det noe spesielt gøy å handle nå heller. Gleder meg til å kunne kjøpe meg klær på "ordentlig" igjen :sjenert: Trenger sååårt noen nye klær nå, men syns det blir for dumt å kjøpe for ei lita stund. Blir jo mage i det meste nå..

Vi er jo som sakt ikke vant med så mye snø, og når det først kommer så regner det bort med en gang. Så vi har høst hele tiden. Det er ikke mye koselig. Så i år vil jeg ha mye snø, fra desember og til mars med glede sånn som de 2 årene tidligere :fnise: Da blir det mye turvær med vogn. Hvis ikke så ser jeg ikke helt for meg så mange turdager, for da blir det som sakt høstvær her med stiv kuling og pøsregen.. Ikke litt koselig en gang. Helt enig med deg at det er nydelig og ser ut som julekort :) Syns vi bor i et vakkert land jeg, med mange forskjellige årstider. Selv om jeg helst ville hatt vår og sommer hele året, så kunne det vært vinter og snø i desember :fnise: Passet meg ypperlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 34 uker :hoppe:

Nå syns jeg det går utrolig fort så klarer nesten ikke å holde styr på hvilken uke jeg hopper for :fnise: Men likevell så går det ikke fort nok :P Blir aldri fornøyd.

I dag var det minusgrader her! Bbbbrrh, kaldt.. Så i dag skal jeg kose meg inne før det er tid for jobb. Kanskje jeg kan få sydd sammen mer av teppet :sjenert: går så treigt med meg. I tillegg burde jeg laget flere takkekorter, men det gidder jeg ikke i dag kjenner jeg. Og så burde jeg malt vugga.. Den trengte vist et strøk maling såg jeg.. Men, gidder vell ikke det heller :skratte:

I natt hadde jeg en grusom våkentime, om jeg kan si det slik. Våknet i 3 tiden av halsbrann fra en annen verden. Jeg har aldri kjent på halsbrann før, men var overhodet ikke i tvil denne gangen. Kjente det brant oppetter ørene. Og jeg hadde ingenting som jeg kunne "fjerne" det med. Ikke klarer jeg å drikke melk heller. Så i dag får jeg kjøpe Love Hearts og ha i tilfelle tror jeg. I tillegg ble jeg utrolig dårlig. Nesten litt kvalm og veldig dårlig i magen. Tenkte på alle symptomene dere fødeklare snakker om, og tenkte at nå skjer det vist her og. Men det gav seg heldigvis, og jeg klarte å åke meg i seng igjen og sovnet til slutt. Var nok en liten smakebit på hvordan jeg skal ha det om noen uker :fnise:

Beklager at innleggene er så utrooolig kjedelige for tiden. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive eller noen ting. Er liksom ganske tom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er ganske så kjedelige, disse innleggene dine :sukk:

:fnise: Nei nå må du slutte, de er da ikke kjedelige! :jepp:

Halsbrann er forresten noe dritt, men hvis du er heldig så får du det bare av og til, sånn som meg. :) Likevell lurt å ha Love Hearts i hus til de gangene det dukker opp.

:hoppe: 34 uker :hoppe: Nå er du snart høygravid! :jepp:

Tiden går fort ja, men er enig i at den likevell ikke går fort nok :fnise: Jeg synes alltid dagene fra onsdag til lørdag-søndag går fort. Også går dagene fram til onsdag som er ny hoppeuke saaakte.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 34 veker!!

:strix:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Og du har IKKJE kjedelege innlegg! IKKJE lov å tenke sånt! :kjefte:

Her har også hausten komt for fullt, og i dag er det endeleg sol og klarver! Vi er heller ikkje vante med lange vintrar, her er det vanleg med sykkelsesong heile året omtrent :gjeiper: Men dei to siste vintrane har vi hatt 3 mnd med mykje snø og stabilt minusgrader, så eg er spent på korleis vinteren i år blir! Eg er veldig glad i julekortstemning i desember, men ellers kan det godt vere bart på vegen, syns eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: av Silverdoe! :fnise:

:hoppe: for 34 uker! Snart høygravid og greier og greier :overrasket: Tiden går fort den, benni! Mal vuggen, spis godteri og ikke se på vekta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alle under ett i dag jeg, latsabben :skratte:

Teriyaki: Håper og at det blir sånn som hos deg, bare av og til. Kjente det litt i går, men heldigvis ikke så oppetterørene som dagen før :fnise:

Egentlig så går det så fort at jeg ikke klarer å holde styr på dagene :fnise: Men likevell så vil jeg at det skal gå ENDA fortere :P Kan gå dobbelt så fort nå frem til termin, så kan det gå sakte videre.. Det syns jeg hadde vært en bra deal :jepp:

Silverdoe: Heheh, du er så flink med disse figurene dine du ;)

Jeg liker det bart på vegene jeg og. Men vet at om vi ikke har snø så er det storm og plaskregn her :regn: Og da vil jeg heller ha snø og stabilt vær :):jepp: Så lenge det ikke er slaps. DET HATER JEG!!! Og ikke er det noe godt å kjøre barnevogn i slaps heller :P

Henlu: Haha, tar imot rådet ditt. Redd jeg har store problemer med å gjøre noe annet :fnise:

___________________________________________________

Så var det fredag, igjen :) Liker at det er helg. I dag skal jeg kanskje ut en tur på besøk til verdens beste bestiss ;D Håper det passer for henne og, så lenge siden sist nå. Gleder meg.

Og i morgen får jeg kanskje overnattingsbesøk av verdens beste 2 1/2 åring :D Bestekompisen min, og kuleste gutten i gata :jepp::rodmer: Det gleder jeg meg til.

Ellers skal jeg gjøre fint lite. Ingen planer, tar det som det kommer :) Best slik.

I dag har jeg vært på jobb. Forspist meg har jeg og. Laget verdens beste pannekaker til den ene beboeren, og måtte selvfølgelig prøvesmake disse jeg og. Og som nevnt, verdens beste ;D I tillegg hadde jeg horn med ost på toppen som jeg bare måtte spise i tillegg, så gjett om jeg var stappmett.. Så ble litt sløving foran tv på oss i dag, ikke så mye fornuftig jobbing :fnise: men fikk oss en god spaserstur da :)

Nå skal jeg slenge beina på sofaen og slappe av. Kanskje sy litt mer :) Straks ferdig med syinga nå :jepp: Endeligen.

Ønsker dere en fin helg alle sammen, søte KG jenter :klemmer: Kos dere med leieboerene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deili med helg ja, det betyr at man kan spise snop :nigo:

Mmm..Pannekaker er godt! Men det er aldri noe jeg gidder å lage selv, da. Er så kjedelig å steke. Men godt er det!!

Ha en god helg du også! Skal kose meg med leieboeren min jeg, prøve å ha i bakhodet at kontrakten snart utgår. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...