Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Haha, pre-ammetåke som hopper to ganger for samme tingen :ler:

Deilig å være fornøyd etter legekontroll! Og så fint for din del at du får komme inn hver uke framover! Her har det ikke vært såpass ofte, er ikke det nå heller, så. :) Men det gjør egentlig ikke noe for mi del, da. Men hadde ikke hatt noe i mot det heller. :jepp:

Jeg er usikker ang. prevensjon, men tror det blir minipillen. Med samme klokkeslett hver dag, vil det si at det må være NØYAKTIG samme klokkeslett for at man skal være beskyttet? Hvis jeg tar pillen klokken ti en dag, klokken elleve en annen dag, gjør det noe`tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man altså ta p-sprøyten? Jordmor anbefalte meg kun spiral, den uten hormoner. Minipillen må taes innen 24 timer +/- 4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man altså ta p-sprøyten? Jordmor anbefalte meg kun spiral, den uten hormoner. Minipillen må taes innen 24 timer +/- 4 timer.

Da skal jeg gå for minipillen..For jeg har pleid å ha som vane å ta p-pillen hver kveld sammen med tannpussen. Har aldri noen sinne glemt en pille, så. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. ser at eg ikkje hoppa for 36 veker i går!! Så då får eg hoppe i dag! :hoppe :hoppe :hoppe

Så bra at alt såg fint ut hos legen, det er alltid godt å gå derifrå med ein god følelse :jepp Eg har ikkje mange kontrollar igjen, men det verkar ut som om det er to veker mellom kvar kontroll (har vore det sidan veke 36), men etter veke 40 blir det kvar veke. Men då rekk jo ein forhåpentlegvis ikkje så mange kontrollar da :gjeiper

Her i Ålesund trur eg også dei følger dei nye reglane, så det er overtidskontroll etter ei veke, og då kan ein bli igangsett den dagen, dagen etter, eller maks 12 dager etter termin. Det er jo greit, for eg hadde steila om det f.eks. hadde gått 20 dagar over! Pluss, i mi slekt har vi hatt litt store hovud (pappa var/er skikkeleg tjukk i hovudet :fnise ), så eg håper guten kjem så tidleg som mulig ;

Prevensjon har eg ikkje tenkt så mykje på endå.. Mannen min meiner "køyr på, skjer det, så skjer det", men eg har IKKJE tenkt å få unge år etter år etter år, altså! :ler (Mormor fekk fire ungar på fire år..eg skjønner ikkje at ho orka! :daane ) Annankvart år verkar ut som eit bra intervall : Kanskje spiral kan vere tingen..då slepp ein vel å tenke så mykje på det, anna enn å sette den inn, og ta den utatt når ein vil prøve på nytt.. Minipillen virker ut som litt pes..samme klokkeslett kvar dag.. ser for meg at uhell kan skje då :fnise

Håper du får ei riktig god helg! :tommelsmil

Spreking, 3 hopp ;D

Alltid godt å vite at alt er bra med magetrollet :D Ser at det er vanlig med annenhver etter uke 36, men min lege har vist hver uke etter 36. Jaija, greit med godt oppfølging da, så skal jo ikke klage i disse innskjæringstidene :fnise:

Hehe, tjukk i hodet eller ikke, fin blir han nok :) men kanskje liiiitt lettere å presse han ut om han ikke er så stor i hodet da ;) Satse på han er normal i størrelsen!

Nei har liksom ikke tenkt noe på det jeg heller. Er så fjernt å begynne å tenke på det nå. Av og til tenker jeg litt sånn som mannen din, kjør på :P Men vil helst ha liiitt mellomrom mellom barna da. 2-3 år syns jeg er passe mellom :) Men vet ikke helt om mannen er enig :fnise: Spiral er nok kanskje bra. Men huff, får panikk bare av og tenke på det :P (og jeg skal liksom føde snart :fnise:) Men vi får se hva jeg finner utav.. :)

Takk ligeså :klemmer:

Har hatt spiral mange år og hadde null plager. Bytta 1 gang da pga småblødninger. Er så enkelt å greit + at man slipper å tilføre kroppen alskens hormoner :

Du har mange gode poeng der :) Men jeg er litt pysete når det kommer til slikt noe da.. Men et stoooort pluss at man slipper å tilføre kroppen diverse hormoner :tommelsmil:

Velkommen innom foresten :)

Haha, pre-ammetåke som hopper to ganger for samme tingen :ler

Deilig å være fornøyd etter legekontroll! Og så fint for din del at du får komme inn hver uke framover! Her har det ikke vært såpass ofte, er ikke det nå heller, så. : Men det gjør egentlig ikke noe for mi del, da. Men hadde ikke hatt noe i mot det heller. :jepp

Jeg er usikker ang. prevensjon, men tror det blir minipillen. Med samme klokkeslett hver dag, vil det si at det må være NØYAKTIG samme klokkeslett for at man skal være beskyttet? Hvis jeg tar pillen klokken ti en dag, klokken elleve en annen dag, gjør det noe`tro? :klo

Hehe :fnise:

Ja, det er jo fint å få komme så ofte, men føler ikke det er helt nødvenidg :P Men skal ikke klage :) Koselig det. Og man må ta det man kan få :ler:

Jeg trodde man måtte ta de til samme tid, men nå ser det jo ikke slik ut etter det Henlu nevner her. Så det er jo bra.. Jeg faller veldig over på minipillen jeg og, rett og slett fordi jeg er for pysete når det gjelder spiral og p-sprøyte og sånt :P:fnise:

Kan man altså ta p-sprøyten? Jordmor anbefalte meg kun spiral, den uten hormoner. Minipillen må taes innen 24 timer +/- 4 timer.

Han nenvte nå vertfall det som et alternativ.. Men jeg har ikke satt meg noe inn i det. For det virker liksom så fjernt :P

Aah, men da har du nå litt å gå på liksom :)

Da skal jeg gå for minipillen..For jeg har pleid å ha som vane å ta p-pillen hver kveld sammen med tannpussen. Har aldri noen sinne glemt en pille, så. :jepp

Det har jeg som vane også :) Og jeg har kanskje glemt det 2-3 ganger tilsammen på alle åra :P Men likevell ble jeg ikke gravid da, men når jeg faktisk husket å ta dem :P Rart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater pillen jeg :fnise: Må gå på minipillen hvis jeg skal gå på p-piller fordi jeg har ekstremt kraftig migrene og hvis jeg går på vanlige p-piller så kan jeg få hjerneslag. Jeg har så sykt lyst å gå på p-sprøyten fordi det kan jeg og gå på, men jordmor anbefalte set ikke. Men det blir nok alternativet :fnise: vil ikke bli gravid så fort igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Koselig dag i går. Først middag hos min mormor etterfulgt av koselig besøk av ei venninne på kvelden :) Alltid like koselig. Og alltid like utslitt i kjeven og magemusklene etter besøket :fnise:

I dag har jeg vært i 3 årsdag. Koselig. Spist masse god kake og lekt meg med 2 og 3 åringen ;) Må jo øve meg :ler:

Nå kjeder jeg meg egentlig litt. Typisk meg. Om jeg først begynner å gjøre noe så må jeg gjøre noe hele tiden, ellers blir jeg utrolig rastløs og kjeder meg :P Så nå har jeg trykt i meg sjokolade og har begynt på drueskåla.. Heldigvis er ikke druer det verste man kan spise da :tommelsmil:

I kveld skal naboene ha sin årlige Halloween fest. Kan bli spennende i år. De skal ha den i garasjen, og den ligger nesten rett oppi leiligheten vår.. Så får håpe de ikke holder på til langst på natt da :P Kan ikke klage på dem heller, det er den eneste gangen i året de i det hele tatt har fest, så det får de lov til. Bare glad lillegutt ikke er født enda, det kunne blitt utfordrende.

Har masse masse masse kynnere for tiden. Og leste at det var et godt tegn. Så det liker vi. Er ikke så mange tegn på at det skjer noe her, så vi jubler over alt :D Lillegutt er veldig aktiv akkurat nå, ligger og sparker som bare det :) Koselig. Åler seg rundt kjennes det ut som. Rart og tenke på at snart er han her ute hos oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så koselig med venninner som man ler og koser seg så mye med at man blir støl både her og der etterpå :fnise:

:hoppe: For masse kynnere! Alle tegn, er gode tegn. Og å lete etter tegn, det vet jeg alt om! :fnise::sjenert:

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater pillen jeg :fnise Må gå på minipillen hvis jeg skal gå på p-piller fordi jeg har ekstremt kraftig migrene og hvis jeg går på vanlige p-piller så kan jeg få hjerneslag. Jeg har så sykt lyst å gå på p-sprøyten fordi det kan jeg og gå på, men jordmor anbefalte set ikke. Men det blir nok alternativet :fnise vil ikke bli gravid så fort igjen :fnise

Jeg hater egentlig pillen jeg og. Hater alt sånt egentlig.. Er veldig skeptisk til alt. Men ønsker ikke at de skal bli sååå tette, vil kose meg med han her først :) Så må vell finne ut av det, og klare å bestemme meg :)

Er så koselig med venninner som man ler og koser seg så mye med at man blir støl både her og der etterpå :fnise

:hoppe For masse kynnere! Alle tegn, er gode tegn. Og å lete etter tegn, det vet jeg alt om! :fnise sjenert:

Håper du har en fin helg :klemmer

Det er det :)

Hehe, alle tegn er gode tegn ja :jepp: Veldig slitsomt å hele tiden fokusere på om det er et tegn, var det noe?!?! Så nå forstår jeg hvordan du hadde det, teita :fnise:

Jeg har hatt en fin helg, håper dere har kost dere og :klemmer:

Kynnere er flott! :jepp Har du noen andre tegn? Stikninger, "menssmerter", masrier, "strikkepinnevondt"? :)

Har kjent litt "menssmerter" bak i korsryggen, veldig svake, men de er nå der av og til :jepp: Ellers ikke noe, ikke som jeg kan komme på hvertfall :) Så kan ikke ha gjordt så mye nytte av seg :fnise: Hva med deg?? :D

:hoppe for kynnere :) Det vises bare at ting går mot "slutten" :jepp

Og at ting går mot slutten liker vi :jepp: Selv om jeg prøver så godt jeg kan å nyte den siste tiden med magen, så er savnet etter lillegutt ekstra stort nå som det er sååå mange som har fått sin lille :jepp::)

___________________________________________

Alt fint her :) Heldigvis ble det ikke så mye lyd fra naboene i går :jepp: De var flinke og tok hensyn til oss andre ;)

I dag har jeg ikke gjordt så mye spennende. Fått laget noen flere takkekorter og slappet av. Nå venter jeg på Alt for Norge :) Syns det er et utrolig koselig program :D Så skal jeg kose meg med etpar episoder av Glee senere tenker jeg :)

Håper alle har hatt ei fin helg, det har jeg :D

*Stakkars kjæresten. Fikk helt panikk i dag når jeg ikke svarte fort nok på meldingen han hadde sent meg. Jeg pleier vanligvis å svare med en gang. Men i dag har jeg ikke hørt tlf. Så han sente melding nr 2 etter en drøy halvtime og lurte på om jeg fødte eller noe. Hehe, stakkars. Ikke hadde han nok dekning ute på havet til å ringe meg heller. Syns jeg ser ansiktet hans der han sitter og venter :fnise:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse..Menssmerter har jeg regelmessig og ganske så vondt fra jeg står opp til jeg legger meg. På natten og for den saks skyld. Også har jeg mye stikninger i livmoren/livmorhalsen, "strikkepinnevondt", en øm følelse i livmoren, har hatt noen få masrier..Hmmm ja det er vel det! :jepp:

Men det trenger ikke å ha noe å si i forhold til når fødslen starter da..Kan like gjerne bare være plagsomme, uvirksomme plager :fnise:

Hehe, ja sånn kan det gå. Her er også kjæresten vant til raskt svar, så da blir man jo betenkelig når det plutselig tar tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse..Menssmerter har jeg regelmessig og ganske så vondt fra jeg står opp til jeg legger meg. På natten og for den saks skyld. Også har jeg mye stikninger i livmoren/livmorhalsen, "strikkepinnevondt", en øm følelse i livmoren, har hatt noen få masrier..Hmmm ja det er vel det! :jepp

Men det trenger ikke å ha noe å si i forhold til når fødslen starter da..Kan like gjerne bare være plagsomme, uvirksomme plager :fnise

Hehe, ja sånn kan det gå. Her er også kjæresten vant til raskt svar, så da blir man jo betenkelig når det plutselig tar tid :fnise

Hehe, det trenger jo ikke å ha noe å si nei, men er jo kjekt med noen tegn på at det kan være noe på gang vertfall :fnise:

Er så dårlig på å forklare "smerter" og vondter jeg, så håper egentlig det hele bare starter med vannavgang. Vist ikke er jeg redd jeg ikke tar hintet :P Har veldig høy smerteterskel, så er spent på hvordan den er under fødselen :P De sier jo at man ikke kan ta feil når det først kommer rier da. Men mamma kom jo opp på føden med 6 cm uten å ha hatt vondt :P Og hadde ikke vondt på vei opp en gang :P Men rier hadde hun vist :P

Hehe. Syns det var morsomt jeg. Var veldig fristet til å svare at nå var lillegutt kommet. Gikk så fort så jeg fikk ikke kontaktet deg :fnise: FY, jeg er slem :fnise:

______________________________________________

Heisann!

I går fikk jeg endeligen vasket leiligheten :jepp: det var herlig. Resulterte i en del kynnere- så fikk "lønn" for strevet :ler: Etterpå bestemte jeg meg for å spasere til postkontoret og hente pakken fra Lindex. Amme-bhene jeg bestilte. Kjempe fornøyd. Kjøpte to forskjellige typer, og begge virket veldig behagelige og var veldig fine :jepp: På vei hjem igjen merket jeg det veldig godt på magen. Føltes som om alt ble presset ned og innimellom følte jeg for å "bære" magen. Men en god tur var det. Kjente et par av de strikkepinnevondtene også tror jeg, men ikke spesielt vondt. Men vondere en sist. Og så følte jeg på en måte at jeg fikk sting i høyre side. Men det var ikke sting. Kan det være det de kaller stikkninger kanskje??

Som nevnt over er jeg veldig dårlig å beskrive vondter og sånt. Men de siste kveldene har jeg kjent på menssmerter bak i ryggen samtidig som magen strammer seg. Ikke direkte vondt, mer ubehagelig. Og så har jeg kjent en blanding av menssmerter, luftsmerter og en ting jeg ikke helt kan beskrive :P En rar ting i magen. Heheh. (som sakt, dårlig på å forklare). Og han driver på med noen rare bevegelser som føles som om han elter alt som er inni kroppen min. Får et sånn sug i magen og blir litt sånn småkvalm :P Og så kjenner jeg han "bårer" seg ned i bekkenet og støtt og stadig er borit blæra. Da stykker hu mor :P:fnise:

Rotete innlegg. Men sånn er det når Benni skal prøve å forklare hva som skjer med kroppen.

I dag skal jeg slappe av etterfulgt av selskap for søskenbarnet mitt :) Og kanskje få sett om jeg ikke kan få pakket litt til fødebaggen. Det jeg kan pakke vertfall. Noe må jeg bare ta på sparket, for kan ikke pakke alt- da har jeg ikke noe å gå med her hjemme :P

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bare fler og fler vondter hos deg også ja! :jepp: Skjer bare mer og mer modning framover! :) Men kjenner jeg er lei av alle disse vondtene nå, så gleder meg til å bli ferdig. :)

Jeg håper også at det bare starter med vannavgang. Da er det liksom ingen tvil. Men tviler på at jeg er av de som går i fødsel med vannavgang..Blir sikkert masse murringer, masrier og plager i flere dager før det etter hvert går over i ordentlige rier. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer bare fler og fler vondter hos deg også ja! :jepp: Skjer bare mer og mer modning framover! :) Men kjenner jeg er lei av alle disse vondtene nå, så gleder meg til å bli ferdig. :)

Jeg håper også at det bare starter med vannavgang. Da er det liksom ingen tvil. Men tviler på at jeg er av de som går i fødsel med vannavgang..Blir sikkert masse murringer, masrier og plager i flere dager før det etter hvert går over i ordentlige rier. :gjeiper:

Det dukker opp noen småtegn innimellom ja :) Så det er jo bevis på at noe skjer med kroppen.. Herlig :)

Tviler stert på at jeg og er så heldig :P Men er jo lov å håpe da :jepp: Typisk min flaks er å gå maks overtid for så å bli satt i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål foresten..

Jeg GRUER meg til å velge ut faddere til prinsen :sjenert: er så mange som er kvalifisert til å bli det :P Så aner ikke hvordan jeg skal klare å plukke ut. Redd for å såre de andre.. (vet jeg ikke bør tenke sånn :sjenert: ) Men hvordan har dere tenkt når dere har valgt faddere? Eller hvordan tenker dere? Velger dere 2 faddere + dere selv, 4 faddere eller 6 faddere? Ser det er så utrolig varierende hvor mange faddere folk har. Selv har jeg 2 + mine foreldre. Mens andre har 4 + foreldre. Men har og sett at noen velger 6 stk.. Vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig nervøs for om jeg kom til å kjenne om jeg hadde rier, fordi jeg er vandt med syke menssmerter. Var vel jordmoren som sa: "du har jo rier du," som fikk meg til å innse at det var igang. Og ved 4 cm åpning, var det ikke noe spørsmål engang :fnise:

Tror den enkleste måten å finne ut om det er rier eller ikke på, er å ta tiden på de. Kommer de regelmessig, og ikke gir seg med en varm dusj eller varmeflaske, så er det rier.

Angående faddere, har vi valgt én hver, og det er min bestevenninne og hans bestekamerat. Jeg har tre bestevenninner, så valget var litt vanskelig, men jeg valgte hun jeg har kjent lengst, også har jeg heller to forlovere når jeg gifter meg :jepp:

Forloveden skal også ha søsteren sin, og kanskje faren, og jeg tenkte å ta moren min. Så S får vel ca. 5 faddere, tror jeg.

Skjønner godt dilemmaet ditt, man vil jo ikke såre noen, men prøv å kom på en smart løsning :fnise: Det viktigste er jo å velge noen som du tror kommer til å stille opp for prinsen, og som kommer til å være der for alltid. Ikke bare for en kort periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner til den den "elte"-følelsen i magen, og at hovudet borer seg nedover. Det har eg også ein del av, og av og til stikk det skikkeleg til, sånn eg rykker til. Og i forgårs hadde eg ein følelse av at eg skulle få mensen.. (Det var eigentleg godt å vite at eg slepp å få den på ei stund, forhåpentlegvis! Det har vore så fint uten den :gjeiper: ) Då var det sånn mensenfølelse i korsryggen og nede i underlivet.

Jah, som du ser, så er eg også veldig dårlig på å forklare kva som skjer i kroppen min :ler:

Angåande fadrar, så trur eg vi kjem til å ende opp med 4-5 stk. Mest sannsynleg mine foreldre, og hans mor (far hans er død). Og kanskje, for å balansere litt (for mor hans er ganske gammal, så ho rekk nok ikkje å vere fadder i så veldig mange år..) så tek vi søstra hans + mannen hennar. Problemet då, er at han har berre ei søster. Eg har 6 søsken. Så det blir verre dess fleire ungar vi får som treng fadrar, for det er skikkeleg ubalanse i størrelsen på dei to slektene! :ler: Men det er eit dilemma ja, å skulle velge ut nokon. Det viktigste er jo uansett at det er nokon som de trur vil vere der resten av livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig nervøs for om jeg kom til å kjenne om jeg hadde rier, fordi jeg er vandt med syke menssmerter. Var vel jordmoren som sa: "du har jo rier du," som fikk meg til å innse at det var igang. Og ved 4 cm åpning, var det ikke noe spørsmål engang :fnise

Tror den enkleste måten å finne ut om det er rier eller ikke på, er å ta tiden på de. Kommer de regelmessig, og ikke gir seg med en varm dusj eller varmeflaske, så er det rier.

Angående faddere, har vi valgt én hver, og det er min bestevenninne og hans bestekamerat. Jeg har tre bestevenninner, så valget var litt vanskelig, men jeg valgte hun jeg har kjent lengst, også har jeg heller to forlovere når jeg gifter meg :jepp

Forloveden skal også ha søsteren sin, og kanskje faren, og jeg tenkte å ta moren min. Så S får vel ca. 5 faddere, tror jeg.

Skjønner godt dilemmaet ditt, man vil jo ikke såre noen, men prøv å kom på en smart løsning :fnise Det viktigste er jo å velge noen som du tror kommer til å stille opp for prinsen, og som kommer til å være der for alltid. Ikke bare for en kort periode.

Hehe, jeg regner med at jeg kommer til å kjenne riene- etterhvert vertfall :) Trenger vell egentlig ikke å bekymre meg så mye over det.. :sjenert:

Jeg har vært inne på tanken om å ha ei av bestevenninnene mine. Men er ei som trekker det lengste strået av de vertfall.. Men jeg VET godt at hun andre vil bli skikkelig skuffet da. Men så lurer jeg på søstra mi og. Og mamma eller pappa. Men klarer ikke å velge en av dem- mamma eller pappa.. Ååårh, hadde vært bedre om vi fikk tvillinger :P hahahah. Men kommer jo flere barn etterhvert regner jeg med. Så de skal jo alle få æren til slutt :)

Kjenner til den den "elte"-følelsen i magen, og at hovudet borer seg nedover. Det har eg også ein del av, og av og til stikk det skikkeleg til, sånn eg rykker til. Og i forgårs hadde eg ein følelse av at eg skulle få mensen.. (Det var eigentleg godt å vite at eg slepp å få den på ei stund, forhåpentlegvis! Det har vore så fint uten den :gjeiper ) Då var det sånn mensenfølelse i korsryggen og nede i underlivet.

Jah, som du ser, så er eg også veldig dårlig på å forklare kva som skjer i kroppen min :ler

Angåande fadrar, så trur eg vi kjem til å ende opp med 4-5 stk. Mest sannsynleg mine foreldre, og hans mor (far hans er død). Og kanskje, for å balansere litt (for mor hans er ganske gammal, så ho rekk nok ikkje å vere fadder i så veldig mange år..) så tek vi søstra hans + mannen hennar. Problemet då, er at han har berre ei søster. Eg har 6 søsken. Så det blir verre dess fleire ungar vi får som treng fadrar, for det er skikkeleg ubalanse i størrelsen på dei to slektene! :ler Men det er eit dilemma ja, å skulle velge ut nokon. Det viktigste er jo uansett at det er nokon som de trur vil vere der resten av livet. :)

Hehe, syns du var flink jeg :jepp: Jeg mente hva du forsto vertfall ;):fnise:

Håper mensen lar vente på seg en stund til jeg og. Heeeelt himmelsk å være uten :jepp:

Jeg har vært innom tanken om foreldre og søsken av oss jeg og. Og regner egentlig med at det er det vi kommer til å ende opp med. Men jeg klarer liksom ikke velge "bort" mamma eller pappa.. For tenker at det ville jo vært greit med en av mine foreldre og en av hans, samt en av søsknene våre hver. Vi har begge 2 søsken. Det blir jo automatisk søstra mi da- for lillebror min er for liten. Men så er det søstra hans da. Hun er så barnslig og teit :P hahah. Jeg har nettopp oppdaget den siden av henne. Så da MÅ det bare bli bror hans. Men ser liksom ikke for meg at han skal overta om det skulle skje oss noe da :P men men. Det er virkeligen et STORT dilemma.. Så har jeg ei venninne som hadde gjordt jobben som fadder helt utmerket. Men er litt der at jeg vil først og fremst bruke familie.. Så når de er "oppbrukt" kan vi gå over til nære venner :P *jeg er litt rar*

___________________________________________

Ute å gått en god tur i dag sammen med min mormor og søskenbarnet mitt. Hadde håpet det skulle ende med litt mer kynnere og modningstegn enn det har gjordt til nå, men det kommer kanskje senere :jepp: 1 uke til kjæresten kommer hjem, og da skal jeg være så godt som fødeklar har jeg planer om :ler:

Var innom en babybutikk når vi gikk tur og i dag. En plass hvor de selger litt finere og dyrere babytøy. Der fant jeg prinsens juleantrekk!! Kjøpte det ikke da. Så får krysse fingrene for at de har det når han er født og. Vil ikke kjøpe nå for er usikker på om han vil passe 56 eller 62 når det er jul. Men det var skikkelig nydelig :hjerte: Lyseblå skjorts/nikkers med hvit strømpebukse med noe blått og beige i. Og en Fin genser som var i lys blå og med samme mønster som på strømpebuksa. Om jeg husker helt rett. Det var bare dødsnydelig :rodmer:

I kveld er det bare til å slenge seg på sofaen. Tv-kveld med Tangerudbakken etterfulgt av unge mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 37 uker og ferdig baby :hoppe:

Fra og med i dag er den lille hjertelig velkommen. Men satser på han holder seg der inne til onsdag vertfall :) Da kommer pappsen hjem!! Endeligen.. :rodmer: Men DA, ja da må han bare finne strake vegen rett ut :ler:

I dag skal jeg og pappa avgårde for å se på kjøleskap. Skal ha et litt større. Det vi har er så lite og dårlig. Så det skal bli deilig med litt større plass :jepp: Ellers skal jeg ikke så mye. Planer om å gå meg en tur vertfall. Ut å trimme mens vi enda kan ;) Og jeg lever i håpet om at det hjelper litt på modningen. Selv om det er ganske døgt.

Syns det er helt fantastisk å være 37 uker i dag :D Alle uker er jo fantastiske, men er noe EKSTRA i dag, det kjenner jeg. Et mål er nådd. Og nå er neste mål fødsel. Er en veldig spent pappa som sitter ute på sjøen og lurer fælt på hvordan mamma har det hele tiden. Så måtte spøre han om han var begynt å bli redd for at noe skulle skje før han var kommet hjem, og det var han. (han har hele tiden sakt at ALDRI om det skjer mens jeg er ute) Men nå har han altser begynt å kjenne på det han og. Noe jeg LIKER :lur: Godt han kan kjenne litt på nervøsiteten og spenningen og. Og ikke bare jeg som går her rundt å venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 uker og fullbåren baby! :strix: En deilig milepæl å nå!! :klemmer:

Får håpe du får litt før termin slik at han får mest mulig med tid sammen med gutten sin og deg etter fødsel! :) Så lenge jeg får først! :nigo: Hehe..Det er noe demotiverende med de som er så heldige å få i uke 38 også sitter man selv og går overtid (ikke det at jeg er overtidig enda) :fnise: Men fin for dem, og veldig fint for deg om du får om en ukes tid! :jepp:

Jeg vet ikke om du er inne på babyverden, men jeg merker jeg blir litt sånn "blææ" når jeg leser at dame etter dame har født inne på terminklubben :gjeiper: Er jo veldig koselig da, men man får jo såå lyst til å være en av dem! :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...