Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Da gjør jeg som flere av dere andre der ute og kommer med en statusoppdatering i dag :D

Statusoppdatering

Termin: 26.11.11

På vei: 21+0

Igjen til termin: 19+2

Kjønn: Gutt

Utålmodig? Varierer veldig. Har veldig lyst å møte prinsen vår, samtidig som jeg trenger å ha han i magehuset en stund til for å gjøre ting klart til han kommer :)

Aktivitet i magen: Kjenner daglig aktivitet, men er varierende hvor mye. De to siste dagene har det vært utrolig mye. Både dag og kveld.

Navn: Ikke bestemt.

Vektøkning: Litt usikker..

Vann i kroppen: Nei.

Kynnere: Har litt kynnere ja. Syns det er utrolig morsomt når magen blir steinhard, men kan være ubehagelig til tider.

Humør: Tror ikke det har forandret seg noe spesielt. Stortsett blid og fornøyd, men vi har alle våre mindre gode dager.

Barnerom: Skal sove sammen med oss. Men senga har fått sin plass :)

Utstyr: Har kjøpt inn seng som er kommet til hus. Ellers har vi bilsete men ikke fått det hjem enda. Vogn skal vi bestille neste mnd tenker jeg, og resten av innkjøpene kommer vell :)

Melk i brystene: Ikke fått noe fysisk tegn til det enda, men de har da vokst :P

Fødsel: Gleder meg i grunn jeg. Håper det blir en fin opplevelse for oss alle 3. Er mer redd for nåler som veneflon og epidural en selve fødselen :P

Plager: Veldig heldig med lite plager. Leggkramper og litt dårligere fordøyelse en tidligere er vell det jeg kan plukke ut.

Oppegående: Som før :) Merker jeg kan bli litt fortere sliten en tidligere eneste.

Sulten: Føler ikke at jeg er mer sulten en jeg var før. Spiser det jeg kommer over :P Men det har jeg alltid gjordt ;)

Spesielle matlyster: Tror ikke jeg har fått dilla på noe spesielt. Ikke så veldig at jeg har lakt merke til det selv vertfall :)

Hatt en veldig fin dag i dag. Vært på stranda en tur og så har vi vært på en liten shoppingrunde :) Ble med noen nye topper til sydenturen hjem :) Ellers har vi slappet av. Og jeg for min del skal snart krype til køys. I morgen er det 31 timers arbeidshelg.. Men heldigvis er det en gulrot i enden- på mandag er det 4 uker feri :D :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig med ferie om noen dager! :hoppe: Skal dere til syden, hvor da? :)

Det skal bli deilig ja :)

Vi drar til Bulgaria på torsdag :) Kjenner nervene kommer snikende da- gruer meg veeldig til flyturen. Men går vell fint :) Dere da, skal dere ut på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli deilig ja :)

Vi drar til Bulgaria på torsdag :) Kjenner nervene kommer snikende da- gruer meg veeldig til flyturen. Men går vell fint :) Dere da, skal dere ut på tur?

Har du flyskrekk? Eller der det bare det med å være gravid og fly som du synes er litt ekkelt?

Nei skal nok ikke det. :) Vi har bad og barnerom å pusse opp, så vi kan ikke ta oss råd i år. Men skal til neste år, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flyskrekk? Eller der det bare det med å være gravid og fly som du synes er litt ekkelt?

Nei skal nok ikke det. :) Vi har bad og barnerom å pusse opp, så vi kan ikke ta oss råd i år. Men skal til neste år, da. :)

Har ikke flyskrekk, men er ikke så glad i å fly. Så er det jo ekstra spennende når prinsen er i magen. Men det går jo fint :)

Jaaija. Kjekt med oppussing da :D Kjekkeste jeg vet, så hadde lett ofret en sydentur for det ;) Blir ekstra gøy neste år da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin statusoppdatering :) Lykke til med lang arbeidshelg og kos dere masse på ferie :) Jeg har heller ikke flyskrekk, men liker ikke å fly. Men det kommer til å så så fint så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den lille gutten, virker som det er et skikkelig gutteår iår :fnise:

Ønsker deg også god tur til Bulgaria, veldig koselig der :)

Har inngifta familie derifra og besøkt flere byer der.

Hvor skal dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med Sydentur da - håper de får det kjempefint! :jepp: Her pøsregner det, hadde vore godt med ei veke med Sydentemperaturer..! Eg har ikkje fått bada i sjøen i år eingong! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin statusoppdatering :) Lykke til med lang arbeidshelg og kos dere masse på ferie :) Jeg har heller ikke flyskrekk, men liker ikke å fly. Men det kommer til å så så fint så :)

Takk for det :) Endelig er helga over, puh :P Kommer nok til å gå fint ja, men er litt ekstra nervøs nå som prinsen er i magen. Kjente du og det sånn når dere dro eller?

God tur til Bulgaria. Det unner jeg deg virkelig :)

Takk for det, Henlu :klemmer: koselig sakt av deg :D

Gratulerer med den lille gutten, virker som det er et skikkelig gutteår iår :fnise:

Ønsker deg også god tur til Bulgaria, veldig koselig der :)

Har inngifta familie derifra og besøkt flere byer der.

Hvor skal dere? :)

Hei, og velkommen skal du være :D Koselig du stikker innom. Tusen takk for det :D Virkeligen guttebooooom i år ja :D Hihi. Skal dere og få gutt?? Gratulerer vertfall :D Gøøy!! :)

Takk for det :) Har vært der tidligere, men det er en del år siden nå. Og likte meg veldig godt. Nå skal vi til Sunny Beach :) Så det skal bli kjekt.

Så deilig med Sydentur da - håper de får det kjempefint! :jepp: Her pøsregner det, hadde vore godt med ei veke med Sydentemperaturer..! Eg har ikkje fått bada i sjøen i år eingong! :sukk:

Det skal jammen meg bli deilig ja. Her regner det kattunger i dag :kjefte: ikke mye som minner om sommeren nei. Skal sende deg noen solskinnstimer fra Bulgaria jeg, så kan du ta deg en svømmetur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuh, da var arbeidshelga over!!! Og det merkes.. Det har vært ei veldig fin helg sammen med mange trivelige folk, god mat og kos. Men i dag tok det kaka, og jeg som ikke trodde jeg kunne bli mere utslitt. Regnet kattunger her i dag, så vi bestemte oss for å dra ut på en kjøretur med beboerene (jobber i en bolig for utviklingshemmede). Hadde oss en veldig fin kjøretur til et sted som ligger 1 og en halv time unna boligen. Kjørte til en utrolig nydelig plass, snakk om idyll. Men da vi bestemte oss for å kjøre hjemmover bestemte bilen seg for å punktere det ene hjulet!! Jepp, du hørte riktig. Så der sto vi da. Jeg og ei annen forvirret medkollegga og viste ikke hvor vi skulle begynne. Ingen av oss hadde skiftet hjul før :P Men gjennom en kjempe flink medkollegga som var igjenn på boligen veiledende over tlf fikk vi av hjulet og på med det nye. 2 timer senere, blautvåte som to druknet katter kunne vi sette oss i bilen og begynne på hjemturen igjen. Så det var en fin avsluttning på helga, og for meg var det ekstra godt å tenke på at nå tar jeg FERIEEEE :jepp: Hurraaa sier jeg bare.

Dro på besøk til besteforeldrene mine etter jobb, og nå er jeg kommet hjem og har parkert i sofaen. Her skal jeg sitte til vi bestemmer oss for å legge oss. Ikke røre en finger, annet en på tastaturet eller fjernkontrollen ;)

Kjenner på kroppen at hjulskifting på en svææær bil ikke egner seg for en gravid dame/jente. Så i morgen skal jeg unne meg selv å sove heeelt til jeg våkner av meg selv :jepp: selv om jeg sikkert er våken kl 7 da :P

Men nok syting fra min side. Som sakt så har jeg storkost meg og, bare at dette tok virkeligen kaka.

Håper alle har hatt ei fin helg, og at dere har kost dere mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser det for meg når du/dere holder på med dekkskifte :skratte:

Endelig ferie :danse: Nå er det ikke lenge til Bulgaria-tur :hoppe: Hadde det SÅ moro i Sunny Beach da jeg var der, men det var vel pga all festingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen skal du være :D Koselig du stikker innom. Tusen takk for det :D Virkeligen guttebooooom i år ja :D Hihi. Skal dere og få gutt?? Gratulerer vertfall :D Gøøy!! :)

Takk for det :) Har vært der tidligere, men det er en del år siden nå. Og likte meg veldig godt. Nå skal vi til Sunny Beach :) Så det skal bli kjekt.

Ja blir gutt her og, meget sikkert hvertfall :D

Tusen takk!

Ah herlig, har selv bare vært en kjapp tur til Sunny Beach, blir en stund siden for meg også :) Liker meg veldig godt der, billig middag og koslige folk :)

Hvor har du vært hen?

Kose dere masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HenLu: Hahah, hadde vært morsomt å hatt det på film :P

Endelgen feri ja :D Det er så deilig. Og i morgen drar vi :D Så gleder meg nå :)

Haha, blir nok ikke festing for min del- men heldigvis så har jeg ikke problemer med å være med på festlighetene edru ;) Så tror nok jeg skal kose meg selv med en prins i magen der nede :D

Batinna: Spennende :D Var ikke 100% sikker her heller, men ganske. Så satser på de har rett :)

Jeg har vært i Albena og i Sunny Beach tidligere. Likte meg veldig godt begge plasser. Så nå skal det bli godt å komme ned. God mat har de ja, det husker jeg vertfall :))

Hei folkens. Jeg er for tiden uten data siden ledningen min har tatt kvelden. Derfor lite aktivitet her inne. Har ikke tid til å sjekke alle sine dagbøker, skal kose meg med å lese hva som har skjedd når jeg kommer hjem fra Bulgaria :) Vi drar i morgen tidlig og skal være ei uke. Gruer meg til flyturen, men det går nok bra.

Håper alt er bra med dere, så snakkes vi når vi er hjemme igjen :) Ta vare på dere selv og prinsene/prinsessene i magen :rodmer:

:klemmer: fra meg og gogutten i magen :) *nåmåjegpakke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...