Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Heihei benni! :)

Har hatt planer om å besøke deg en stund, men har liksom aldri kommet så langt. ;)

Må ha vært kjedeilg å bli satt over en måned tilbake, men det viktigste er jo at miraklet er frisk og fin! :jepp:

Jeg venter også gutt, så det er jo artig å følge noen flere guttemammaer. Bortsett fra Pitteliten så innbiller jeg meg at alle andre jeg følger med på venter jente, nemlig. :)

Ha en fin dag!

- Forresten så er jo november gutteboom til de grader, så at du venter gutt du også er jo ingen overaskelse. :fnise: Ser det både her på KG og på babyverden at det er et godt flertall gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: KG syndromet har jeg også. Jeg oppdaterer hver dag, og virker nesten som jeg ikke har noe å gjøre, noe jeg forsåvidt ikke har heller, annet enn å rydde hus og sortere notater (for å legge dem inn på dataen).

Så flott å høre at alt står bra til med dere to, og det med blodprosenten er noe som forhåpentligvis endrer seg. Man er ikke like spreke som gravide. Jeg kunne gå i timesvis jeg også, men nå, når snuppa sovner, så plutselig må jeg bære magen og gå sakte. Hu her elsker å legge seg på høyre side, og det strekker jo godt på muskler og slikt. :fnise:

Nyte dagen, og kos deg med frukten! Her koser jeg meg med sjokolademelk, og skal snart kose meg med bagels til lunsj :sikle:

Hahaha :fnise: har tenkt tanken jeg og, tenk om de tror jeg ikke har noe annet å gjøre en å sitte her på dataen :P Jeg har forsåvidt en del å gjøre- holde styr på heimen og jobbing, men likevell klarer jeg alltid å snike meg innom KG for å sjekke opp ;) ALLTID tid til det :fnise:

Ja, det er nok det :) Kan ikke være så veldig galt når han kunne vente helt til midten av august for å sjekke det opp heller så :)

Nei, må nok bare innse det, må bli flinkere til å huske på det :) Haha, syns jeg ser det for meg jeg nå :fnise: at du bærer din egen mage :P Mohahah. Teit humor. Du får tenke at da får du skikkelig fine magemuskler siden musklene blir tøyd sånn ;) Passer bra nå som vi skal/burde gjordt oss klar til bikinisesong...

Nyt dagen du og, og kooos deg skikkelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei benni! :)

Har hatt planer om å besøke deg en stund, men har liksom aldri kommet så langt. ;)

Må ha vært kjedeilg å bli satt over en måned tilbake, men det viktigste er jo at miraklet er frisk og fin! :jepp:

Jeg venter også gutt, så det er jo artig å følge noen flere guttemammaer. Bortsett fra Pitteliten så innbiller jeg meg at alle andre jeg følger med på venter jente, nemlig. :)

Ha en fin dag!

- Forresten så er jo november gutteboom til de grader, så at du venter gutt du også er jo ingen overaskelse. :fnise: Ser det både her på KG og på babyverden at det er et godt flertall gutter.

Hei Teriyaki, koselig at du stikker innom :)

Hehe, blir ofte sånn, sånn er vertfall jeg ;) Sitter på dataen og kanskje leser gjennom ei dagbok og kommer over noen du vil besøke, og når du er ferdig har du glemt hvem det var :P hahahah!! Jeg liker å kalle det tidlig ammetåke jeg :P

Ja, det er veldig kjedelig. Er liksom plutseligen så leeenge til nå da :P Men det er som du sier, viktigste er at alt er fint med prinsen :) Så blir det spennende å se når han velger å komme :)

Ja, det syns jeg og :) Og når du sier det så tror neimen meg jeg og nesten bare følger jentemammaer når jeg tenker meg om, så det var koselig at du dukket opp ;D :fnise:

Hehe, jeg syns det er guttebooom til de grader hele tiden jeg, spesielt her hvor jeg bor. Her får nemmelig ALLE i 2011 gutter. Syns nesten litt synd på de få mammaene som får jente og skal få alle guttene våre på døra de kommende årene ;) Hahah. :fnise:

Ha en fin dag du og, så skal jeg ta en titt innom til deg senere, for nå skal jeg ut i sommerværet før det forsvinner ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere burde IKKE sende guttene deres på døra vår. Her er kommende pappa VELDIG overbeskyttende, og syntes helst vi må låse dattera vår opp i et tårn til fylte 35. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere burde IKKE sende guttene deres på døra vår. Her er kommende pappa VELDIG overbeskyttende, og syntes helst vi må låse dattera vår opp i et tårn til fylte 35. Haha!

Godt vi bor et goooodt stykke unna da ;) For er det noe jeg ikke har lyst så er det å havne i krangel med ein teiting ;P :fnise: Overbeskyttende pappaer. Her ble pappaen letta da det var gutt, for da mente han det var mye lettere, og ikke sååå mye å passe på når de kom til den alderen :P Så overbeskytta er de vist fra første sekund dem og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er hormonell og har dårlig humor, men jeg lo godt av innlegget ditt, Benni! :fnise: Ikke noe artig å krangle med teitinger nei! :fnise: Hehe..

Sambo var også sånn. Han sa at hvis det ble jente så skulle han ha våpen og våpenskap i "pappagave" (jepp, her er han under den oppfatning at han skal ha pappagave :ler: . Og hvis det ble gutt, så skulle han ha ny ryggsekk til fjellturene sine. Så tror de fleste fedre får en sånn følelse av at jenter må beskyttes, men gutter skal bare barskes opp, de! :fnise:

Nei er det en ting jeg skal jobbe hardt med, så er det guttens holdninger i forhold til dette med å behandle andre rundt seg på en skikkelig måte, og da sikter jeg veldig til dette med jenter og forhold. Vil ikke at sønnen min skal bli ut av disse "musejegerne" som bare tenker på seg selv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:skratte:

Her er vorende far også beskyttende. :fnise: Han mener vi kommer til å ha hendene fulle en stund, spesielt rundt fylte 15. :fnise: Vi har heldigvis frøkna i et annet land, så vi får ta det derfra.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg er innom din dagbok. Så inne på profilen min at du hadde besøkt meg og jeg som ALDRI pleier å gå innpå folk som besøker profilen min gjorde det med deg :fnise: Kjedelig at du ble satt tilbake en del, men får du kose seg med svangerskapet litt lenger :jepp:

Gratulerer så mye med en liten prins i magen, venter også en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er hormonell og har dårlig humor, men jeg lo godt av innlegget ditt, Benni! :fnise: Ikke noe artig å krangle med teitinger nei! :fnise: Hehe..

Sambo var også sånn. Han sa at hvis det ble jente så skulle han ha våpen og våpenskap i "pappagave" (jepp, her er han under den oppfatning at han skal ha pappagave :ler: . Og hvis det ble gutt, så skulle han ha ny ryggsekk til fjellturene sine. Så tror de fleste fedre får en sånn følelse av at jenter må beskyttes, men gutter skal bare barskes opp, de! :fnise:

Nei er det en ting jeg skal jobbe hardt med, så er det guttens holdninger i forhold til dette med å behandle andre rundt seg på en skikkelig måte, og da sikter jeg veldig til dette med jenter og forhold. Vil ikke at sønnen min skal bli ut av disse "musejegerne" som bare tenker på seg selv osv.

Haha :fnise: har skikkelig teit humor for tiden jeg og.. Alt høres såå morsomt ut i hode og når jeg skriver det, kan av og til ta meg selv i det å le av meg selv *flaut* :rodme:

Haha, han er det ja. Da får du nesten begynne å jakte på den kommende ryggsekken som er en pappa verdt da. Bare husk å poengter hva du vil ha i mammagave ;) Samme oppfatningen tror jeg gubben her i huset har og. Han så mer muligheter med en kommende gutt en med en kommende jente :P Hva kunne han finne på med henne liksom!?!? :legrine: kvinnediskriminering ja..

Det skal det jobbes med her og!!! Er det noe jeg virkeligen ikke tåler så er det slike holdninger! Kjenner nesten at jeg blir sint av å tenke tanken. Nei å nei, fyyy sier vi til sånt :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Her er vorende far også beskyttende. :fnise: Han mener vi kommer til å ha hendene fulle en stund, spesielt rundt fylte 15. :fnise: Vi har heldigvis frøkna i et annet land, så vi får ta det derfra.

Haha, de pappaene de pappaene :P:fnise: Ja, er vell spesielt ved 14-15 års alderen ja ;) Det skal bli travelt!! Hehe :D Men det ordner seg nok :) Vi trenger da ikke ta sorgene på forskudd, selv om det er greit å være forberedt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg er innom din dagbok. Så inne på profilen min at du hadde besøkt meg og jeg som ALDRI pleier å gå innpå folk som besøker profilen min gjorde det med deg :fnise: Kjedelig at du ble satt tilbake en del, men får du kose seg med svangerskapet litt lenger :jepp:

Gratulerer så mye med en liten prins i magen, venter også en gutt :)

Hei og VELKOMMEN skal du være :)

Stemmer det at jeg var på din profil, skulle til å lese i dagboka di, men vips så for strømmen på dataen og jeg gadd ikke finne laderen og starte den på nytt akkurat da ;) Men koselig at du valgte å besøke nettopp MEG da :D :rodmer:

Kjempe kjedelig ja, men som du sier så kan jeg jo kose meg med svangerskapet litt lenger, og så kan jeg glede meg litt lenger :) Alt etter hvordan du ser på det. Var veldig negativ i begynnelsen, nå ser jeg bare på de positive sidene, så nå er det greit :)

Takk for det :D Koselig at du og skal få en prins <3 Gratulerer til deg og :) Begynner å komme noen guttemammaer og nå da :D wiii!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt med guttemammaer :hoppe: Var gutt jeg ønsket meg og det var gutt jeg hadde på følelsen i hele svangerskapet :fnise: Og takk for gratulasjonen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt med guttemammaer :hoppe: Var gutt jeg ønsket meg og det var gutt jeg hadde på følelsen i hele svangerskapet :fnise: Og takk for gratulasjonen :klemmer:

Jeg hadde av en eller annen grunn ingen følelse på noe :P Ble mer påvirket av alle andres synsing :P Men gøy med gutt :D Og veldig glad det er det vi skal få nå :D

Bare hyggelig :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir nok kjekt med gutt. Vi får satse på jente i neste omgang :fnise: Tenkte du å ha flere barn?

Hvilken by kommer du fra? Dersom du vil svare på det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok kjekt med gutt. Vi får satse på jente i neste omgang :fnise: Tenkte du å ha flere barn?

Hvilken by kommer du fra? Dersom du vil svare på det, da.

Ja, får gjøre det :) Jeg ønsker flere barn ja :) Alltid sakt jeg skal ha 3-4, og står fortsatt på den :) Hva med deg?

Ikke så langt fra Haugesund :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kjæresten har lyst på 3-4, men som jeg har sagt til han så er det ikke han som skal gå i 9 mnd med en baby i magen, ei heller skal han føde så han kan få ha så mange ønsker han bare vil om 3-4 unger, men jeg er ingen fødemaskin :fnise: Så i første omgang blir det 1, men har lyst på en av hvert kjønn, så vi skal vel sikkert ha en til om et par år. Blir det også gutt så blir jeg så klart overlykkelig, men da stopper vi med produseringen :fnise:

Jeg bor i Bergen :)

Er så nysgjerrig jeg, så jeg spør hvor gammel du er og om dere har tenkt på navn til den lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, kjæresten har lyst på 3-4, men som jeg har sagt til han så er det ikke han som skal gå i 9 mnd med en baby i magen, ei heller skal han føde så han kan få ha så mange ønsker han bare vil om 3-4 unger, men jeg er ingen fødemaskin :fnise: Så i første omgang blir det 1, men har lyst på en av hvert kjønn, så vi skal vel sikkert ha en til om et par år. Blir det også gutt så blir jeg så klart overlykkelig, men da stopper vi med produseringen :fnise:

Jeg bor i Bergen :)

Er så nysgjerrig jeg, så jeg spør hvor gammel du er og om dere har tenkt på navn til den lille?

Hehe, det er sant :) Kan være jeg skifter mening etter fødsel og sånt da, men jeg har et veeeldig fint svangerskap da :) Merker ikke noe til den lille jeg :jepp: i form av kvalme eller andre plager. Enn så lenge da ;P

Jeg kunne godt tenkt meg to tette og da. Sånn ca 3 år mellom. Men vi får se hva tiden bringer- nå har vi nok med å forberede oss og gi all vår kjærlighet til den kommende prinsen <3

I Bergen ja, ikke så langt unna det da :)

Jeg er 20, blir 21 :) Du da? Vi har ikke tenkt noe navn, jeg hadde forskjellige på lista, men de er liksom bare falt bort etterhvert :P Nå har jeg et jeg brenner veldig for, men har ikke helt turt å presentert det for gubben enda :P Redd for å få totalt avslag som jeg gjorde på mitt høyt elskede jentenavn :P Hahah. Men vi får ta å diskutere det en dag :) Skal han ha mellomnavn da, eller blir det evt bare Liam? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja hva skal en pappa med en datter, liksom! :fnise: Jeg tror nok det er ganske så naturlig. En pappa vil jo klare å identifisere seg mer med en gutt, tenker jeg. Min samboer gleder seg for eksempel til å kjøpe Manchester united-body og sånt til lillegutt, og til å lære han å spille fotball! :jepp: Det er ikke meg i mot. Synes det er en sunn og flott aktivitet!

3-4 unger høres kjempeflott ut! Jeg har også lyst på mange unger, men har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å klare mer enn to siden mamma ikke klarte det. Hun hadde så kraftig bekkenløsning at hun ble frarådet flere svangerskap. Hittil har jeg hatt vondt i noen dager, men det gikk over. Ellers har svangerskapet vært som en drøm. Så kanskje får jeg ungeflokken min jeg også! :jepp: Dvs. sambo ønsker seg nok ikke såå mange barn. :sjenert:

Åja..Da er vi jo like gamle, benni! Når blir du 21? Jeg blir 21 den 21 desember, så rekker ikke å bli eldre før lillegutt kommer! :)

Og for å blande meg enda mer i samtalen til deg og Henlu; Så hadde jeg også et høy elsket jentenavn! Det liker heldigvis sambo også, så vår eventuelle framtidige datter har allerede et navn! :) Dette med å finne navn er så artig!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er sant :) Kan være jeg skifter mening etter fødsel og sånt da, men jeg har et veeeldig fint svangerskap da :) Merker ikke noe til den lille jeg :jepp: i form av kvalme eller andre plager. Enn så lenge da ;P

Jeg kunne godt tenkt meg to tette og da. Sånn ca 3 år mellom. Men vi får se hva tiden bringer- nå har vi nok med å forberede oss og gi all vår kjærlighet til den kommende prinsen <3

I Bergen ja, ikke så langt unna det da :)

Jeg er 20, blir 21 :) Du da? Vi har ikke tenkt noe navn, jeg hadde forskjellige på lista, men de er liksom bare falt bort etterhvert :P Nå har jeg et jeg brenner veldig for, men har ikke helt turt å presentert det for gubben enda :P Redd for å få totalt avslag som jeg gjorde på mitt høyt elskede jentenavn :P Hahah. Men vi får ta å diskutere det en dag :) Skal han ha mellomnavn da, eller blir det evt bare Liam? :)

Misunner deg virkelig for et fint svangerskap. Siden dag 1 har det vært plager. FØR jeg fant ut at jeg var gravid kastet jeg jo opp - trodde det var allergi. Så var jo jeg i ulykke da jeg var ca 4 uker på vei, havnet i koma og brakk låret og nesen og resten av kroppen ble hardt forslått også fant jeg ut at jeg var gravid. Måtte sitte i rullestol i noen mnd, deretter krykker :fnise: Også har jeg fått vite at jeg må igjennom EN til operasjon fordi sykehuset har glemt noe sist gang de opererte meg (da jeg brakk låret) Etter det spydde jeg hver dag frem til uke 14 (spyr fremdeles ca 1 gang i uken), er kvalm hver dag, fikk kviseutbrydd i begynnelsen av svangerskapet, har bekkenLÅSNING og har NULL energi. Yes, jeg har virkelig det perfekte svangerskap :fnise:

Hvilket jentenavn var det du hadde tenkt da? :D Nå ble jeg nysgjerrig på favoritt gutteavnet ditt :gjeiper: Jeg og blir 21 (neste måned :hoppe:)

Gutten vår skal ha mellomnavn. Kjæresten/forloveden min er jo tyrker, så vi tenkte et tyrkisk mellomnavn :)

Og for å blande meg enda mer i samtalen til deg og Henlu; Så hadde jeg også et høy elsket jentenavn! Det liker heldigvis sambo også, så vår eventuelle framtidige datter har allerede et navn! :) Dette med å finne navn er så artig!

Hvilket jentenavn, eller er det hemmelig? Vi(jeg) og har funnet et jentenavn (eller egentlig 5), men kjenner jeg min elskede rett så er det ingen av de navnene vi ender på dersom vi får ei jente en gang.

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...