Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag gidder jeg ikke å multisitere, så da tar jeg alt under ett :fnise:

Teita: Takk for inspirasjonen, det blei jammen meg 2 nye ruter til teppe det, på knappe 1 time :jepp: og jeg har tenkt tanken, kanskje like greit å bare nyte det før han kommer, for tipper han kommer til å bli en rabbagast, en ape :P

HenLu: Hehe, rart ja ;P Men føler meg akkurat passe jeg :D :jepp::rodmer: Og det er det som er det viktigste, alder spiller heldigvis ikke så mye, bare man har litt i toppetasjen ;)og så gøy at du å broderen får så tette unger da :D :jepp: blir nok koselig for ungene når de vokser opp :)

Den er jeg med på :fnise::nigo: skulle tatt seg ut. Haha, får spøre etter oppskriften ja.. Jeg vil og ha både jente og gutt :strix: trenger ei ordentlig prinsesse en gang og, så jeg kan ta den helt ut med blonder og sløyfer ;) Hihihi.

Ja det er de virkeligen. Sier jada, bare kom her om du trenger hjelp, selvsakt skal jeg hjelpe deg osv osv. Meeen, ikke like hyggelige når du står der og virkeligen trenger dem nei.. Kjenner jeg blir litt sånn irritert. For jeg vet at hun gjorde det samme i fjor, så hun må da vite hva jeg snakker om :rasende:

Ikke greit når du har så mye å betale for nei, og ikke får penger!!! Iiik. Det er da vi virkeligen ser hvor godt vi trenger dem ja. Men heldig som hadde så mange kjekke folk rundt deg da :D :hjerter_rundt: Det har heldigvis jeg og, så om det ikke blir i orden så er det liksom ikke krise, for gubben har jo en god jobb. Men er jo litt kjipt å måtte mase etter penger hele tiden. Jeg er litt sånn at jeg skal ordne alt selv, og vertfall ikke spøre :P Så kan nå bare takke meg selv da, sånn egentlig.. Jadda.

Haha, det går litt fort unna når vi trykker på disse pc-ene. Er sikkert mange ganger folk må stusse over hva jeg har skrevet, for jeg gidder aldri å lese gjennom det før jeg poster det :hoho:

Teita: Haha, det skal noteres ;D :tommelopp:

Delphina: Samme greia her, kunne du tro det?? :laugh: Rart at de har så lik oppskrift på noe så forskjellig. Må da være noooe vi har gjordt anderledes ;P :skratte:

Jeg har iingen aning. Eneste jeg vet at vi vertfall skal ha 3, så om det blir 3 gutter eller blanding blir spennende :D Og jaaa, snart har du frøkna de :) Herlig å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskriften er nok den samme for å få gutt, så kan nok ikke være behjelpelig der! :fnise:

Hm.. Er nok det ja. Så vi får bare ta en bråsjanse neste gang og, så får vi se hva det blir utav det ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin fin dag i dag :) Vært på jobb fra 8-15. Gøy som vanlig. Hadde med meg hekletøyet i dag, så fikk unna 2 lapper der og :jepp:

Senere på dagen dro jeg, mamma og mormor en tur på Spareland, og du hendelse. Det er så utrooolig mye fint der. Men så er jeg over middels interissert i interiør og pynteting, eller husting som jeg liker å kalle det ;) Hadde lyst å gå amok og handle med meg alt, men klarte ikke bestemme meg for hva jeg ville ha. Så jeg gikk ut uten å handle med meg noe. Det er godt gjordt for å være meg :fnise: Men vet nok hvor jeg skal gå igjen ganske snart ;) Og heldige meg, så har jeg bursdag snart, og kan sette aaaaalt på ønskelista. Eller som jeg sa til mamma og mormor, jeg ønsker meg hele butikken :P

Nå koser jeg meg med nystekte lapper :sikle: og snart venter Greys og Potet sticks som jeg bare fikk såå lyst på tidligere og måtte kjøpe, etterfult av Ops, jeg er gravid :) Satse på at jeg klarer å holde meg våken så lenge, og at jeg kommer meg opp på jobb igjen i morgen tidlig. Da begynner jeg kl 7 :sovne:

Må også få prøve å sette meg ned å finne ut av hva vi må kjøpe og hva vi har til babyen. Har vist ikke helt kontroll føler jeg. Eller, kontroll på en rar måte :P Best å skrive ned, så kan jeg krysse ut etterhvert :)

Føler i det siste at magen plutseligen er i veien. Lurer på hvorfor liksom, for syns den fortsatt er så liten. Men alt er jo så vanskelig :fnise: bare det å sitte er jo et kunstverk. Og ikke for å snakke om å sitte i bil. Eller bøye seg ned, reise seg opp, TA PÅ SOKKENE!! Rart. Lurer i grunn på om det bare er jeg som ser en liiiiten mage, mens jeg egentlig er ENORM :fnise: og så lurer jeg på hvor alle de ekstra kg jeg har lakt på meg er?!?! Kanskje jeg er blitt feit i tillegg.. Men jeg ser det ikke selv vertfall :P

Og et litt teit, og egentlig litt flaut spørsmål.. Føler dere at dere er blitt annerledes der nede?? Jeg har litt sånn kortidshukommelse når det kommer til å huske hvordan ting var før (Haha), men føler liksom det er så annerledes. Virker kanskje litt hovent?! vet ikke helt. Og ikke vil jeg ta det opp med legen heller, for er det noe jeg virkeligen ikke vil snakke om eller vise frem alt for mye så er det nå mine edre deler der nede :P

Ha en super kveld folkens, for det skal jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at blodgjennomstrømmingen der nede øker, altså at kjønnslepper blir rødere, og gjerne litt mer størrelse på (hvone). :)

Lapper er godt! Og vafler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir kjekt å få tette unger :jepp: Meg og eksen hans har termin med 4 dagers mellomrom. Det er...litt småsykt :fnise:

Jeg går heller ALDRI igjennom det jeg skriver, så det blir mye skrivefeil, men i blant titter jeg eller skumleser jeg gjennom og da ser jeg alle skrivefeilene :sjenert: Går fort i svingene!

Delphina og Teita hadde jo samme oppskrift som meg og kjæresten hadde :hakeslepp: Kan virkelig ikke tro det, da er jo det ingen garanti for enten man får gutt eller jente :skratte: Hihi, jeg bare tøyser, jeg er ikke så blåst at jeg ikke visste det (heldigvis):fnise:

Ja! Jeg synes det er annerledes "down there". Men jeg føler at jeg har blitt strammere :skratte: Haha, vet ikke om det er mulig, men hufsetufsa er plutselig helt annerledes og sex er et helt nytt kapittel. Har plutselig mye mer følelser og kjenner det mye bedre. Yummi! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig at blodgjennomstrømmingen der nede øker, altså at kjønnslepper blir rødere, og gjerne litt mer størrelse på (hvone). :)

Lapper er godt! Og vafler!

Ja, leste det rett etterpå :) Alt vi skal måtte tenke på, huff :fnise:

Jammi, vafler er og godt ja :D

Ja, det blir kjekt å få tette unger :jepp: Meg og eksen hans har termin med 4 dagers mellomrom. Det er...litt småsykt :fnise:

Jeg går heller ALDRI igjennom det jeg skriver, så det blir mye skrivefeil, men i blant titter jeg eller skumleser jeg gjennom og da ser jeg alle skrivefeilene :sjenert: Går fort i svingene!

Delphina og Teita hadde jo samme oppskrift som meg og kjæresten hadde :hakeslepp: Kan virkelig ikke tro det, da er jo det ingen garanti for enten man får gutt eller jente :skratte: Hihi, jeg bare tøyser, jeg er ikke så blåst at jeg ikke visste det (heldigvis):fnise:

Ja! Jeg synes det er annerledes "down there". Men jeg føler at jeg har blitt strammere :skratte: Haha, vet ikke om det er mulig, men hufsetufsa er plutselig helt annerledes og sex er et helt nytt kapittel. Har plutselig mye mer følelser og kjenner det mye bedre. Yummi! :fnise:

Oi da, det er godt jobba ;):fnise: Tror jeg hadde følt et ekstremt stort konkuranseinstinkt om det var her. Hvem får først?!?! :P

Det gjør det, men vi forstår det som regel, vist ikke gjør vi opp vår egen mening om hva det står :P Kan jo bli underholdene til tider :)

Er du ikke? :sjokkert: Trodde du var skikkelig blåst jeg nå.. Hm ;P Men nope, vi får ta det vi får :D Men hadde vært koselig å fått oppleve å både ha jente og gutt da :)

Heheh, jeg vet ikke helt hva jeg syns jeg. Bare marker at noe er forandra vertfall :P:legrine: Trodde kanskje forandringen skjedde etter fødselen, eller.. Under da. Syns og det er blitt et helt annet kapittel. Det kan være mye bedre en før, men av og til er det bare helt ræva :P:fnise: Har nok kanskje med at jeg ikke føler meg så vel uten klær alltid da, men så er han så flink å si at han syns jeg er så fin så :hjerter_rundt: (alt vi kan snakke om, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjæresten min har litt konkurranseinstinkt når det gjelder hvem som får babyen først ut :fnise: Da vi fikk vite terminen til eksen hans sa min bror til kjæresten min: "jeg vant! :nigo:" Og da sa kjæresten min at "nei, den som får baby først - ja, den vinner" :fnise: De er rare..haha

Her er det aldri rævva, her er det alltid bra :fnise: Og heldigvis for det. Tenker mye på sexlivet ETTER fødsel jeg :sjokkert: Tenker mye på Lynette i Frustrerte Fruer. Haha, den ene gangen hadde ikke hun dusjet på et par dager og luktet gulp..ser for meg at det blir meg :sjokkert: Neida, jeg får jo bare 1. Skal nok klare å ta vare på meg selv også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kjæresten min har litt konkurranseinstinkt når det gjelder hvem som får babyen først ut :fnise: Da vi fikk vite terminen til eksen hans sa min bror til kjæresten min: "jeg vant! :nigo:" Og da sa kjæresten min at "nei, den som får baby først - ja, den vinner" :fnise: De er rare..haha

Her er det aldri rævva, her er det alltid bra :fnise: Og heldigvis for det. Tenker mye på sexlivet ETTER fødsel jeg :sjokkert: Tenker mye på Lynette i Frustrerte Fruer. Haha, den ene gangen hadde ikke hun dusjet på et par dager og luktet gulp..ser for meg at det blir meg :sjokkert: Neida, jeg får jo bare 1. Skal nok klare å ta vare på meg selv også :fnise:

Hahah :D Tror jeg hadde vært nøyaktig lik dem ;):fnise: så jeg har full forståelse. :D

Jaa, det gjør jeg og. Gruer meg litt egentlig.. Men det går nok fint det og da :) Og lukter jeg gulp så får han bare godta det, eller så får han la være :fnise: Vi skal nok klare å ta vare på oss selv :) Vi må bare ta oss tid til det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for 27 uker :D :danse::danse: (liker så godt det tegnet der, minner meg om mitt kjære søskenbarn, gogutten min på 2 år, for han danser alltid sånn :D)

Syns tiden går fort, samtitig som jeg bare vil at den skal gå eeenda fortere. Har bare så lyst til å treffe på sønnen min nå. Helst i går... Er så uvirkelig at jeg har en liten baby inni meg. Inni magen liksom. Helt greit å se andre gravide og tenke, ndåå, de skal få seg en liten baby. Men HALLOO, jeg har en baby i magen. JEG!! Det er rart det :rodmer: og heelt fantastisk :rodmer: blir helt tussete og rar. Morskjærligheten er helt fantastisk, og jeg klarer ikke en gang å forestille meg hvor sterk den kommer til å bli når prinsen vår kommer ut, når den allerede er så sterk som den er. Han er virkeligen alt. Ingen har gjordt meg så glad og redd før. Ingen har fått meg til å føle meg så fantastisk før. Føler meg heldig som bærer rundt på et lite barn. Et barn som skal bli mitt. Eller, som er mitt. Og som skal være mitt for resten av mitt liv, og enda lenger :) Og om 13 uker er han her forhåpentligvis frisk og rask i sammen med oss. Meg, kjæresten og prinsen vår :rodmer:

Sitter og ser litt på stellevesker. Lurer litt på hvilken jeg skal gå for. Har hele tiden sett for meg en vanlig som hører til Simo vogna. Men de har jo fått noen nye, og jeg vet ikke helt hva jeg syns om dem jeg.. Har sitt litt på denne http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=632 syns den virker utrolig fin. Men vet ikke om jeg skal bruke så mye penger på det.. Hvilken har dere?

I dag skal jeg være med ei venninne. Vi skal besøke ei annen som skal flytte i nytt hus, så skal gå å snikktitte på huset deres :) Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp for 27 veker!! :hoppe::danse:

Stelleveske ja.. eg berre tok imot ei frå ei venninne..eg har ikkje studert den så nøye, eg veit berre at den er mørkeblå (og den var gratis! :fnise: )..og kan festast på barnevogn :) Siiiikkert bra nok :gjeiper:

Ja, tenk at om ikkje mange mnd så er liva våre HEILT forandra, då kjem ein heilt fantastisk person inn i livet vårt :rodmer: Det er crazy å tenke på, eg blir litt redd, men samtidig ør av glede :) Redd fordi den ungen er totalt avhengig av meg og mannen min og tenk om vi ikkje er bra nok..Men samtidig så er jo vi plukka ut til å vere foreldre til akkurat den ungen, og då trur eg vi klarer det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::strix: For 27 uker - 13 uker igjen :strix::hoppe:

Jeg har DENNE i hvit. Veldig fornøyd med den (selvom jeg ikke har brukt den enda da :fnise:) Har mange smarte rom for flaske, bleier og våtservietter. Pluss at det hører med et tynt stelleunderlag i den, som man legger oppå sånne offentlige toaletter med stellebord for eksempel. Den koster 999,- i Norge, ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 27 uker og 13 uker igjen til termin :strix: Om 1 uke er du inni det siste trimesteret! :strix:

Synes ikke det er lenge siden jeg var 28 uker på vei :klo:

Jeg synes Emmaljunga sine stellevesker er fine, de som koster oppi tusenlappen, altså en slik som Teita har linket til, utenom i grønn da. Den fargen var heslig :fnise: Synes denne er kjempefin http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=117&produkt_nr=Exclusiv/Creme og vil ha den i sort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HenLu: Jeg har ikke grønn da :fnise: Er du gal! Hater grønn, haha. Har den i white leatherette :hjerte: Den eksklusive som du linket til er utrolig fin! Men vi fikk sportsversjonen gratis med vognen, så da ble det den. Er utrolig fornøyd med den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: Jeg har ikke grønn da :fnise: Er du gal! Hater grønn, haha. Har den i white leatherette :hjerte: Den eksklusive som du linket til er utrolig fin! Men vi fikk sportsversjonen gratis med vognen, så da ble det den. Er utrolig fornøyd med den da :)

Jeg vet GODT at du ikke har grønn ellers hadde jeg nok ikke skrevet at stellevesken i grønn var heslig :fnise: Jeg har da LITT folkeskikk :fnise: Men den du linket til i grønn var grusom og jeg synes ikke at den viser hvor fiiiin stellevesken din egentlig er, for stellevesken som du har er flott :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverdoe Hehe :D Kjekt å få ting gratis vet du, og hvilken som helst er nok bra nok :) Men når du står over og skal velge en, da er det ikke like lett når det er sååå dyrt :fnise:

Kjenner og jeg får en sånn redd følelse av og til, litt sånn panikk. Men går helt fint :) Når jeg får de tankene så tenker jeg bare på alle de raaaare foreldrene jeg ser rundt her hvor jeg bor som aldri egentlig burde fått barn, men som klarer seg kjempe fint :):fnise:

Teita Den er kjempe fin :jepp:

HenLu Ja, den er kjempe fin :) Og grønn var heselig ja :fnise: måtte blitt svart om jeg skulle hatt den og :jepp: siden jeg skal ha svart vogn ;P

_____________________________________________________

Så var nok en dag over da.. Kjempe koselig dag både i går og i dag. I går var jeg sammen med noen venninner, vi var ute og spiste i lag. Dro egentlig litt sånn på sparket, bare bestemte oss der og da at vi skulle kjøre til byen og gå ut å spise :) Kjekt å være litt spontan :jepp:

I dag har jeg vært ute med mormor og oldemor ;) Vi har vært og handlet, og så fikk jeg kjøpt noen søte blondebodyer på Spar Kjøp til prinsen :) Så nå skal han nok bli så fin så. Fikk også røsket med meg en fin topp til meg selv i løpet av handleturen. Det liker vi :D

Ellers har jeg hatt en rolig kveld. Syyyykt vondt i leggen og har store problemer med å fotføre meg etter å ha sittet en stund i ro. Og spesielt i trapper. Kommer av at jeg hadde leggkramper for 2 netter siden, og da blir jeg gangsperret i flere dager etterpå. Ikke gøy.

Snakket med kjæresten i dag. Merker at jeg bare savner han mer og mer, og det er 3 uker til han kommer hjem igjen :sjenert: Er litt sånn kjedelig når han ikke er hjemme ja..

Nå skal jeg snart legge meg tror jeg. Kjenner jeg begynner å bli veldig trett.. Egentlig bare litt trett av å sitte oppe og. Har vært torden og lyn her, og jeg er sååå redd for at det skal slå ned her, så jeg drar ut alt. Så har i grunn sittet å glodd i veggen ganske lenge i dag :P Kjedelig. Og så er jeg gått tom for garn, så kommer jo ingen vei videre i teppet mitt. Typisk nå som jeg har såå god mulighet til å holde på med det.

Men god natt folkens, håper dere får en fin natt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kjekt å være sosial :jepp: Det er bra å være sosial nå i svangerskapet for jeg tror ikke vi har så veldig mye tid når vi har presset den lille ut :fnise: Og i tillegg får jo vi ganske så seint på året, så det er ikke like kjekt å dra overalt når det er kaldt ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Må nok si meg enig i at den stellevesken ikke var så flatterende. :fnise: Jeg har ikke kjøpt stelleveske enda. Men blir ikke å kjøpe en til tusen kroner. Som jeg har sagt i dagboken min, så er vi i en økonomisk krise pga. kjærestens DUMSKAP ( :kjefte: ), så vi må virkelig snevre inn de neste måneden. Men kanskje jeg kjøper en i januar når økonomien har stabilisert seg! :jepp:

Også må jeg så kalrt hoppe for 27 uker! :hoppe: Bare en uke til tredje trimester! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å være sosial :jepp: Det er bra å være sosial nå i svangerskapet for jeg tror ikke vi har så veldig mye tid når vi har presset den lille ut :fnise: Og i tillegg får jo vi ganske så seint på året, så det er ikke like kjekt å dra overalt når det er kaldt ute :(

Ja, det er koselig :jepp: kjenner tiden går liiiitt fortere da :D nei, lurer på hvordan det blir når de kommer til verden. Men har sånn smålig bestemt meg for at jeg skal ikke stenge meg inne fordi om jeg har fått en liten prins :) Han skal fint få være med ut, så lenge været ikke er så alt for kaldt da.. Hvis ikke får alle komme å besøke oss ;D

Heihei! :)

Må nok si meg enig i at den stellevesken ikke var så flatterende. :fnise: Jeg har ikke kjøpt stelleveske enda. Men blir ikke å kjøpe en til tusen kroner. Som jeg har sagt i dagboken min, så er vi i en økonomisk krise pga. kjærestens DUMSKAP ( :kjefte: ), så vi må virkelig snevre inn de neste måneden. Men kanskje jeg kjøper en i januar når økonomien har stabilisert seg! :jepp:

Også må jeg så kalrt hoppe for 27 uker! :hoppe: Bare en uke til tredje trimester! :)

Jeg er i grunn ikke så fristet til å kjøpe en til tusen kroner jeg heller.. Men så Simo hadde en ny en og, men har ikke sett den i butikken. Håpe den kommer snart, den så veldig kjekk ut :) Minnet om en bag på en måte, så kan jo brukes når ungen blir større og evt skal på overnatting ol :) Er jo heller ikke det viktigste, man kan fint bruke en vanlig veske, eller en pose for den saks skyld :fnise: du finner nok utav det vet du, om du så skulle måtte vente til januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg virkeligen hatt en av de verste nettene hittil på lenge. (hm. ble en rar setning:P) Sovet og våknet sovet og våknet om hverandre i hele dag natt. Utrolig vind ute, og den plager virkeligen. Og jeg har våknet gjennomvåt og klam flere ganger. Følte en salgs uro i kroppen. Kjenner jeg ikke liker å sove aleine, vil at kjæresten skal komme hjem igjen nå. Alt er mye tryggere da. :jepp:

Ellers hadde jeg en fin morgen. Sto opp, kledde meg og syklet opp til mormor og morfar. Der fikk jeg nystekte lapper, jammi <3 Ingen i hele verden lager så gode lapper som min mormor. Og så hadde hun tatt opp hjemmerøret rips fra frysen, helt hærlig :D Var der en stund før vi syklet videre på besøk til onkelen min og mine kjære søskenbarn. Koste meg med verdens skjønneste 2 åring <3

Nå ligger jeg på sofaen. Kjeder meg litt. Har funnet frem lappene jeg har heklet til teppet til prinsen. Tenkte å feste tråene siden jeg ikke kan hekle videre. Men guuud hvor kjedelig det er. Ferdig med 5 lapper, men har enda minst 50 igjen. Dette kan bli en koselig kveld :P

I morgen skal jeg en tur på jobb. Både gleder meg og ikke gleder meg. Alltid gøy når jeg er kommet frem, litt syte i forveien. Men jeg gjør alt for at tiden skal gå fort. Jeg vil ha kjæresten hjem, og jeg vil ha prinsen vår ut. Så da får vi bare holde koken, og satse på at tiden går fort :jepp:

Nå skal jeg finne meg et stort glass cola og se om det er noe på fjernsynet. Vist ikke får jeg bare fortsette med lappene, det må jo gjøres.

Ha en fin kveld jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...