honning Skrevet 12. april 2011 #201 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så mye!! Denne gangen SKAL det gå veien ja. Åh så godt det var å lese at testene har vært positive, og nå skal ikke neste forsøk være før søskenforsøket Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. april 2011 #202 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så utrolig mye! Synes det var litt mistenkelig lite snakk om symptomer og hva du trodde om saken, så hadde en snikende følelse at du kanskje visste litt mer enn du ga uttrykk for Fortsetter å krysse fingrene for deg! Dette SKAL gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. april 2011 #203 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så mye vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. april 2011 #204 Del Skrevet 12. april 2011 ÅÅÅÅÅH! Jeg VISSTE DET!!! Gratulerer så utrolig mye! Dette var så vel fortjent! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 12. april 2011 #205 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg visste det! Sier som Klematis at det har vært merkverdig stille de siste dagene, så jeg har hatt mistanker om en liten hemmelighet i pusilusmagen Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. april 2011 #206 Del Skrevet 12. april 2011 Snikleser melder seg for å GRATULERE såå masse! Denne gangen skal spiren klore seg godt fast og bli altfor glad i å være i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. april 2011 #207 Del Skrevet 12. april 2011 Innom for å litt her også. Eg håper så inderlig at dette er spira som skal plukka sin første løvetann til pusilus-mamman sin om nokre år. Dei første stega på vegen er tatt - innsetting og den positive testen. Eg veit det er mange igjen, men samtidig håper eg at tida går relativt fort fram til desember. Dette må vera ein liten fighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 12. april 2011 #208 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer! Jeg er enig med Klematis, Dreia og alle, og kan ikke si annet enn HURRRAAA! Håper på gode, fine måneder framover og ikke minst en voksende mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 12. april 2011 #209 Del Skrevet 12. april 2011 Ååh, hva er det jeg leser?? Jippi!!! Så vel-fortjent Nå må du ta det med ro og ruge på beste Pusilus-vis. Dette SKAL gå veien Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. april 2011 #210 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 12. april 2011 #211 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerern så utrolig mye, dette var jammen gledelige nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. april 2011 #212 Del Skrevet 12. april 2011 Så fantastisk Pusilus!! Denne gangen skal det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. april 2011 #213 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så mye pusilus : Nå ska ldet gå bra for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 12. april 2011 #214 Del Skrevet 12. april 2011 åhh, jeg leste en gratulasjon i boken til zia, så måtte jeg inn med en gang nermest å lese om denne fantastiske nyheten GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2011 #215 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer så mye!! Da blir det baby til jul!?? fra snikleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quelleriel Skrevet 12. april 2011 #216 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. april 2011 #217 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer!!! Så utrolig stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2011 Forfatter #218 Del Skrevet 12. april 2011 Søte jenter, tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner Velkommen til *lollipop* og Alabama Dette er både fantastisk og skremmende, ikke fatter jeg hvordan vi klarte å få positiv test på fryseforsøk igjen Kanskje smykket jeg fikk av svigers som de fikk velsignet av buddhistiske munker hjelper Håper inderlig at denne er levedyktig og får lov til å bli med hjem desember når h*n blir født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punky Brewster Skrevet 12. april 2011 #219 Del Skrevet 12. april 2011 GRATULERER! Så det i Zia sin dagbok og nå har jeg lest gjennom hele din. Dette var veldig gode nyheter! Nå heier vi på at lille frøet biter seg fast og at du og mannen får verdens beste julegave i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 12. april 2011 #220 Del Skrevet 12. april 2011 Dette er både fantastisk og skremmende, ikke fatter jeg hvordan vi klarte å få positiv test på fryseforsøk igjen Kanskje smykket jeg fikk av svigers som de fikk velsignet av buddhistiske munker hjelper Håper inderlig at denne er levedyktig og får lov til å bli med hjem desember når h*n blir født Skjønner at det er skremmende og strålende på en og samme tid Nå er det viktig med positive tanker og optimisme i heimen Det er jeg sikker på at du og mannen fikser Kan jeg spørre når termin er forventet? (kan regne meg frem selv da ) Jeg er helt sikker på at dette går veien, tok meg selv i å sitte og tute i dag morres når jeg ilte inn for å se om det var noen news, hormonell og lett-rørt.. Men jammen var dette en strålende nyhet, verdt å felle noen gledestårer for Håper dere koser dere ordentlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå