Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Tårene flommer og gjør det vanskelig å se skjermen. Dette var utrolig sterk lesing, og det traff meg midt i hjertet. Dette kan jeg identifisere meg med, og jeg skjønner så inderlig vel at det har vært og er vondt å vite hva dere har mistet.

Sola skal skinne på deres vei igjen, Pusilus. Det kan ikke være sånn at en skal kunne gå gjennom så mye motgang uten å få noe igjen for det til slutt.

Har så lyst til å knuge deg inntil meg og fortelle deg at alt kommer til å bli bra, men jeg kan ikke gjøre annet enn å prøve å skrive noen ord til deg her, samt ha deg i hjertet mitt.

:hug: En tårevåt klem fra meg til deg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var rørende. Tårene triller. Ikke bare fordi jeg er en hormonell tikkende bombe, men også fordi jeg føler så inderlig med deg Pusilus. Håper det blir gode nyheter for deg snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et vakkert og utrolig trist dikt. Tårene renner her også, det er så urettferdig at det skal være så vanskelig for dere :trist:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til alle dere gode jenter som har vært innom. Dere er gode å ha.

Jeg hadde dårlig dag i går, mange tanker og følelse i bevegelse etter det store samtale-emnet på jobb.

Denne uken skulle jeg vært 32 uker på vei, kjent mye liv og røre i magen og faktisk kunne ha orket å delta i en slik samtale selv om det ikke helt er meg etter vår lange ferd, men i stedet propper jeg i meg medisiner nok en gang og ber om mirakler.

Det er tøft dette, og når det blir for mye, ja da blir det det og jeg får et aldri så lite sammenbrudd. Da er det godt med en kjæreste som gir verdens beste klemmer og holder meg tett inntil og lar meg være meg.

Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg var så heldig at jeg fant han og at han holder ut med alle mine rariteter. For en liten stund siden kom han og krøllet seg sammen i sofaen ved siden av meg for å lese, nå ligger han og sover søtt etter litt stryking gjennom håret.

En ekstra :hug: til deg Nilla, du er stadig i mine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg bakt brød igjen, godt ble det også :sikle: Dessert etter Panang-curry; varmt brød med smør og sukker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at du tillater deg selv å ha det du selv kaller sammenbrudd, og at du har en kjæreste som forstår deg... Det er gull verdt at dere er to om ting! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterkt dikt :grine:

Heldig du som har en så flott mann og ikke minst er han veldig heldig som har en så flott pusilus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en helgeklem, høres ut som en bra pusilusmann! :)

Håper du har det best mulig etter forholdene, selv om det er tøffe og tunge tak! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk dikt, fikk en tåre i øyekroken jeg og :klem:

Måtte kommende uke bli aldeles strålende, med en ekstra hyggelig nyhet :lur:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et nydelig og rørende dikt, pusilus :hjerte:

Skjønner godt at du har noen harde dager, og det er godt å lese at du har verdens beste kjæreste som tar godt vare på deg. Bra du har hatt en bedre dag i dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia, dreia og honning :klemmer:

Diktet treffer meg, jeg fant det tidlig i februar og har grått av det mange ganger.

Det blir spennende dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...