Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Mango :sikle: det spiste jeg til dessert etter lunchen i går :)

Dere sliter ikke med festbråk dere da lucky ;) Jeg er evig taknemlig for at de naboene som hadde singstar har flyttet eller tatt til fornuft å kvittet seg med det :Nikke: Ikke artig med singstar narch :sprettoy:

Takk Line, håper alt står bra til med både deg og vidunderet i magen :rodmer: Jeg har vært dårlig på å besøke graviditetsdagbøker :sjenert:

*********

Nå er det endelig snart helg, like før jeg sovner her jeg sitter :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg må få gratulera så masse med ny spire. No trillar tårene for deg, her eg sit på jobb...

Kryssar alt eg har for at du er i mål i desember :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere også :klem:

Takk for gratulasjon Frida :klemmer: Vi krysser alt for desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snikleste også. Ser at du har hatt en tøff vei dit du er nå. Gratulerer så mye, og lykke til med graviditeten! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikleste også. Ser at du har hatt en tøff vei dit du er nå. Gratulerer så mye, og lykke til med graviditeten! :goodbye:

Hei på deg :vinke: Takk for gratulasjon.

Det har ikke vært bare enkelt å komme hit nei, håper virkelig det holder denne gangen :pls:

Håper du har hatt en flott helg :klem:

Helgen har vært bra, mye soving :fnise:

OIII, så koselig! Gratulerer :)) Nå SKAL detgå bra! :D

Takk, takk blomsterjenta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klemmer:

:hug:

****************

Jeg klarer ikke å slå meg til ro med at resultatet på testen forrige mandag kan stemme og at jeg er gravid. Strekene var svakere enn de på de testene jeg tok på søndagen, og selv om CB-digital på mandagen viste "gravid" så klarer jeg bare ikke å la vær å tenke på både MA, BO og ex.u :tristbla:

Død over google :kjefte:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg pakket sekken, og i morgen etter jobb drar jeg avgårde uten datamaskinen min. Påsken skal brukes til å gi seg hen til bøkenes verden, være sammen med kjære, kanskje en båttur eller to og ikke minst sove.

Var en så grei og fin dag på jobb og på besøk til V og mini-V, men da jeg kom hjem kolapset verden :grine: Alle tankene på det som skulle ha vært er så nære, 34 uker skulle jeg vært nå og nesten klar til å møte et lite mirakel. Tenk at det snart har gått 15 uker siden den grusome beskjeden og de værste dagene :trist: 15 uker som skulle vært brukt på helt andre ting enn det jeg har brukt dem til. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest: Det er så vondt og urettferdig :(

Kos deg masse med pc fri, mannen, lille spire :hjerte: og herlige bøker :strix:

Masse god påske til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldeles Googlefri påske er nok nøyaktig det du trenger, godeste pusilusa. Prøv å legg igjen alle bekymringer når du setter kursen etter jobb-de gagner så fryktelig lite uansett..

Good påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer søtinger :kose:

I dag var de gravide tilbake på jobb etter noen dager med fri. Jupp, da jeg skulle ta meg en liten pause var det full diskusjon rundt borde om graviditeter og forestående fødsler. Akkurat det jeg trengte etter kvelden i går :ironi: Det ble noen tårer igjen der jeg satt i kroken min og skulle jobbe :sukk: Nå blir det godt med fem dager fri, og etter det kan vi godt hoppe over noen uker slik at permisjonene deres begynner :Nikke:

God påske jenter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...