Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God påske, Pusilus!

Håper du får noen gode dager med din kjære, :sol:, :kaffe: , gode bøker og masse gode følelser.

Klem fra meg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på påsketur! Og det er bare et svipp unna at permisjonene deres begynner, mai fører også med seg ekstra feriedager. Kanskje kommer det noen sykemeldinger på tampen, også?!

Mange klemmer til pusilusa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh..kjære pusilus!

Du husker nok ikke meg.. Men jeg har vært veldig sentimental i det siste, og lest gjennom min gamle prøvedagbok, og la merke til signaturen din i postene du skrev til meg.

Har nå lest gjennom volum 3, og grått flere tårer. Så utrolig trist med spiren som ikke klarte å klamre seg fast.. Og det triste diktet..

Mens jeg leste forbannet jeg verden for hvor slem den kan være mot enkelte, og med klump i halsen leste jeg meg gjennom hvert innlegg, regnet meg frem til at du i 'nåtid' allerede visste utfallet, men klarte å motstå fristelsen til å skippe til siste innlegg for å se hvordan det gikk.

Åh så glad og rørt jeg ble da jeg endelig kom til posten hvor du skrev at også dette forsøket fikk positivt utfall!!!

Jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gang, og at du (advarsel..klisje incoming!) skal få en ekstra stor og fin julepresang i år! Det har dere iallefall fortjent! Og jeg beundrer din ståpåvilje, det må jeg virkelig si!

Jeg beundrer enhver som går gjennom slike prøveforsøk flere ganger.. for det er virkelig ikke noe jeg unner noen å måtte gjennom noe slik!

Ønsker å gi deg en STOOOOOR klem, og samtidig takke for at du deler alt dette med oss! Du er en stor person, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten.. de derre medarbeiderne dine.. fy F.. altså! Jeg vet hvordan det var selv.. Å sitte å høre på de på jobben nærmest gjøre narr av historier de hadde hørt om damer som ba om permisjon med lønn for å sette inn egg.. de (medarbeiderne mine) fikk jo ikke permisjon for å gjøre det på "gamlemåten".. dette måtte jeg sitte å høre på rett etter vårt forsøk gikk skeis..

Skjønner at man ikke kan tenke på alt og ta hensyn til alt altså..

Men noen ganger skulle man ønske de klarte å passe munnen sin litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Gratulerer så mye med den lille spiren :) Jeg håper virkelig den klarmer seg fast, og at du får verdens nydeligste lille julegave i år :)

Håper det går greit at jeg følger med videre? :)

Edit: feil smileykode..

Endret av SilkeSatan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia, Nilla, Coriander, Pys, Aud og Gossip :klem:

Hei ChrissyX :vinke: Huske deg ja, men måtte ta meg en tur i dagboken din for litt oppfriskning ;)

Takk for gode ord :klem: Håper alt er bra med dere.

SilkeSatan :goodbye: Velkommen til meg, det er bare å følge med :)

***********

Det var nok fridager med min kjære jeg trengte, jeg fikk ro i sjelen med en gang jeg kom ut fra byen og frem til bølgeskvulp og fuglesang.

Kjære har en egen evne til å roe meg ned, og han husker faktisk hvordan jeg var ukene etter positiv test i høst i motsetning til meg :sjenert: Jeg husker bare de grusomt ømme puppene, den ekstreme luktesansen og kvalmen som kom etterhvert..

Her har vi gode dager i solen, besøker familie og venner, spiser god mat og slapper av. I morgen blir det solveggen til tante og onkel som blir adressen, og det vanker nok noen godbiter der også om jeg kjenner dem rett :biggrin:

Nå skulle jeg bare ønske at ferien varte noen uker til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du koser deg masse i påska, og din kjære høres fantastisk ut :hjerte: Ferien skulle absolutt ha vart noen uker til ja :fnise:

Nyt den siste fridagen din, vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere koser dere max :strix: Deilig med late dager sammen, det trengs innimellom det :Nikke:

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aud, honning og Lucky :klem:

Late dager med sin kjære er et must en gang i blant, deilig å våkne om morgenen og bare ligge å småpratet før vi står opp :hjerte:

Nå er desverre fridagene på hell, i morgen er det bare å stå opp når klokken ringer og ikke legge seg igjen når første dose med medisiner er tatt. Jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal klare meg gjennom arbeidsdagen :Gjesp: Jeg kommer nok til å kollapse på sofaen når jeg kommer hjem tenker jeg :ler:

På en skala fra 1-10 for hvor vanskelig det var å takke nei til onkels hjemmelagde spekeskinke i går, så havnet jeg på en sterk 17. Den pleier å være så utrolg god, smelter på tungen. Kjære kunne bekrefte at den var like god som den pleide. Fikk i meg litt andre godsaker jeg, men tittet misunnelig på de som forsynte seg av spekematen :sjenert: Tante ante nok ugler i mosen da jeg ikke er av den typen som takker nei til hverken ost, vin eller spekemat i deres selskap :sjenert: Ja, ja det får da bare være. Håper bare det går bra denne gangen, har ikke helt troen kjenner jeg.

Nå er det litt over en uke til ul, fryktelig spent. Foreløpig har jeg ikke så mye symptomer, men i dag var ene brystvorten min helt lilla :overrasket: , var utrolig rart med to forskjellige farger på brystvortene :fnise: Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å reagere på luktene på jobb til uken, om kvalmen kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget spekeskinke :sikle: De skjønte nok lunten når du takket nei til noe slikt ja :fnise:

Skjønner godt at du er spent for ul'en, men denne gangen skal det gå bra :Nikke: Lille brystvorte :sjokk: Er vel egentlgi et godt tegn på at ting er som det skal det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag kveld og to dager til helg :strix: Håper de to dagene går fort, og så kan vi ta det tilsvarende rolig med tiden til helgen :jepp:

Det er vel ikke vanskelig å legge to og to sammen for tante nei ;) De har nok sine mistanker.

I dag har jeg vasket alle vinduene uten om de på stuen både inn- og ut-vendig :nigo: (trenger ikke si at jeg har 2/3 av vinduene igjen da :fnise: ) Jeg skal ta resten i helgen når solen ikke skinner på dem enda. Det skal bli godt å kunne se ut dem igjen.

Om en uke i dag så vet jeg hvordan ståa i magen er, er ganske engstelig og redd for at det ikke er som det skal siden det ikke er noe særlig med symptomer :sjenert: Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men det er ikke lett gitt med gravid kollega som strutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal bli deilig med helg igjen snart nå ja :)

Flink du er som har vasket vinduer! Det er virkelig et prosjekt å gjøre det....

Blir spennende å se om en uke, krysser alt jeg har for at alt er slik det skal være :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her flyyyyyr berre timane. :daane: Eg tar gjerne litt av sneglefarten, altså. ;)

:tommelsmil: for vindusvask. Eg tok alle vindua like før påske (siste rest på skjærtorsdag, røddag = arbeidsdag :flau: ), og det var jammen på tide. Nå ser me faktisk sola inne også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan god få litt av sirup-tiden min :jepp: Det gikk heldigvis litt raskere etter lunch ;)

Nå kaller sengen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...