Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det gode nyheter, ser jeg! :hoppendeglad: Godt det siden våren ser ut til å være avlyst!

Masse lykke til i dag! :klemmer: Håper det blir mange lette og gode dager fylt med håp framover! Og snart en voksende mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heeeiiiiaaaaa gullegget!! :duskedame:

Du er til innsetting, jeg har tatt blodprøve. Like spennende dag for oss begge to. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw, våren lar seg virkelig vente på ja :sukk:

So far so good, nå er det bare å vente.. Igjen.

Alle gode ting er tre ikke sant :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle gode ting er definitivt tre! :pls: Jeg krysser alt jeg har for at det er deres tur denne gangen :pls:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk jenter :klem:

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne sovet et par uker, både fordi jeg er sliten og fordi tiden kanskje går litt raskere :sjenert:

På den positive siden i dag, solen varme og snøen smelter :tommel: Kanskje våren har tenkt å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så fint å kunne lagt å sovet i to uker :Nikke: Hadde sluppet unna en del bekymringer da ja....

I dag har det faktisk snødd litt her...og jeg som trodde våren var kommet for å bli :sukk: Ikke kommet mye da, men alikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin tanke å bare kunne sove et par uker ja, ikke det at det er noe alternativ for meg som må ta medisiner fire ganger for dagen, men det er lov til å drømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at våren har begynt å komme hos deg nå. Her har det også snødd littegrann i dag...

Du skulle bare fått medisinene intravenøst mens du sov de to ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest boobla

4 x om dagen m medisiner :filer: Uff, er det crinone du tar 4 ggr eller?

Når er IKM? Som alle andre sier, på det tredje skal det skje. Du må gå foran meg å strø babystøv vettu, til mitt neste innsett :jepp: Har du satt inn ett egg eller to?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...