Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter :klem:

Det er godt med virituelle klemmer og tanker.

Nilla: verden føles meningsløs uretferdig nå :tristbla:

Jeg vet at det er mange som blør mye som likevel kommer til mål, men jeg klarer ikke tro at jeg er en av dem etter min opplevelse i januar.

Har ikke time før langt utpå dagen i morgen, det kommer til å bli nervepirrende både for kjære og meg. Han kom akkurat inn døren og skal i gang med middagen :rodmer: Han prøver så godt han kan å holde både mitt og sitt eget humør oppe :hjerte:

Har ikke sett noe mer blod, men medisinrestene som kommer ut blir mørkere og mørkere. Endelig dom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Noen ganger er verden så fryktelig urettferdig.

Krysser alt jeg har for at det likevel blir gode nyheter i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg. Håper du får en gledelig nyhet i morgen :klem:

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at verden må føles urettferdig nå. Krysser alt jeg har for at det var falsk alarm :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke de riktige ordene, vil bare si at jeg håper inderlig at dere får gode nyheter imorgen. Knuse- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ånei, dette var trist! :tristbla: Fy søren så urettferdig!! :klemmer: Håper det var falsk alarm og at lille frø spreller på skjermen i morra. :hjertesmil::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med plenty klemmer, og håper inderlig for dere. Klarer ikke å se for meg at dette ikke skal gå bra. Krysse krysse! Har du magesmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var ikkje noko kjekt å høyra! :( Blir så utrulig trist og lei meg på dine vegne. :cry:

Sjølvsagt er det alltid håp likevel, sjølv om ein blør litt. Men med tanke på det du har opplevd før, så skjønnar eg veldig godt at du ikkje klarar å vera optimistisk no. Og eg er redd med deg, sjølv om eg kryssar fingrane for deg, og håpar du får gode nyhetar på UL i morgon! :klem: Anar ikkje kva eg skal seia til deg som kan trøsta, for eg veit at du har det heilt forferdelig no. Men eg vil iallfall gi deg ein stor klem! :klemmer: Er det nokon som virkelig fortener å få bli mamma no, så er det deg!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sensurerer vekk alle dei stygge orda eg kan*

:sukk:

Det er virkelig ikkje rettferdig om dette ikkje går vegen. Eg håpar så inderlig at du får gode nyheter i morgon. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Det er jo håp enno (sjølv om eg forstår at du ikkje greier å tenkje slik no). Kryssar fingrane for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist, pusilus. Jeg forstår hvis du ikke klarer å se for deg at det kan gå bra, med tanke på historien din, men jeg krysser fingrene likevel for et mirakel. Lykke til for deg og mannen din i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, ikke du også :( Håper virkelig det er falsk alarm! Jeg kjenner flere som har hatt kraftige blødninger, og som likevel har født friske, fine barn. Men det er jo også de historier som ikke ender så bra, og du har dessverre alt for god kjennskap til det :( Krysser alt jeg kan krysse for dere! Dette MÅ gå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Dere er jammen meg søte og gode :klem:

Aud, jeg har ikke akkurat magesmerter, det er mer en rar tom sviende følelse på en måte i tillegg litt "mensmage".

Det er fremdeles et bitte lite håp som dere sier, men jeg våger ikke håpe helt av opplagte grunner. Bedre å bli positivt overrasket nå, enn å bli trykt ned i grusen fordi jeg våger å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt, kjære Pusilus! Jeg håper sånn at du "tar feil". :klemmer: Masse lykke til! Håper du får "overraskende" gode nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...