Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Honning, det var En ganske lur ide, medisinene intravenøst :tommel: Det skal jeg foreslå neste gang ;)

Klematis og Nilla :hug: og takk.

Mayami :vinke: velkommen til min ringe bolig :nigo: Jeg er så utrolig spent på dine vegner, håper virkelig at det går på skinner.

Boobla, crinone fire ganger om dagen er det takk og pris ikke :daane: jeg tar utrogestan (stikkpiller/kapsler) 3x og progynova 2x, jeg tar den første dosen av både progynova og utrogestan nesten samtidig ;) Det er litt å holde styr på, alarmen på telefonen ringer noen ganger ila dagen :fnise:

Jeg går og varmer ett egg, og håper det er lykkeegget vårt. Testdato er tirsdag om halvannen uke :bond:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perhaps they are not stars,

but rather openings in heaven

where the love of our lost ones

pours through

and shines down on us

to let us know

they are happy.

-eskimo legend-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perhaps they are not stars,

but rather openings in heaven

where the love of our lost ones

pours through

and shines down on us

to let us know

they are happy.

-eskimo legend-

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt for mye spenning, selv om jeg prøver å dysse det ned. Har en avtale med Mayami om at hun skal ta seg av tenkingen ;)

Jupp, Gossip, det blir ti piller til dagen for min del :sprettoy: , men så lenge det funker skal jeg ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti grader i skyggen

:sol:

Ikke en eneste snøflekk igjen på altanen :nigo:

God lat morgen :tommel:

Ruger på et lite håp :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig liste :strix:

Deilig at snøen forsvinner hos deg også! Nå vil vi ikke ha mer av den :kjefte:

Kos deg og rug i vei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at snøen så smått begynner med retretten nå :Nikke: Jeg har vært så tøff i trynet at jeg har ryddet bort de tykkeste vinterskoene mine :biggrin:

Jeg har offisielt blitt :bond: , vet ikke hva jeg ikke har gjort i dag for å få tiden til å gå. Nå har jeg begynt å bake igjen også, fjærde gang på en uke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i bakingen din. :fnise: Jeg ble jo en kakebakende psychohusmor i ventetiden. :sjenert:

Jeg er også nysgjerrig på hva du baker. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nysgjerrig på hva du baker :)

Det er godt å ha nok av ting å holde på med for å få tiden til å gå fortere, selv om det blir mye baking av det ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til nå har jeg bakt brød og rundstykker i ulike varianter (det er jo greit å ha uansett ;) ) , solbærkake, muffins og skillingsboller.

Jeg har snoket på detsoteliv.no og div andre bakeblogger, men har holdt meg hard og ikke falt for fristelsen enda. Det ser desverre ut som jeg må gi tapt hvis energien holder til uken ;)

I dag har jeg t.o.m ryddet i kjellerboden slik at den har blitt fremkommelig :fnise: og på roterommet i liligheten :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og :duskedame: for at dette er rugedagene som skal bringe frem Pusilus-bebisen jeg og HELE "KG-gjengen" venter på :duskedame:

Tror ikke det er noen jeg ikke kjenner som jeg håååååper så av hele mitt :hjerte: at skal lykkes akkurat denne gangen :hjerte::rodmer:

Legger igjen litt lykkestøv tilfelle du har bruk for litt :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

søndags :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honning, det var En ganske lur ide, medisinene intravenøst :tommel: Det skal jeg foreslå neste gang ;)

Du mener på søskenforsøket? ;)

Så flink du er til å bake og rydde! Håper jeg snart får ånden over meg også :fnise:

Ha en fin mandagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkestøv sommerfuglen :klem:

På søskenforsøk er det vel ikke noe alternativ med skjønnhetssøvn på to uker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søskenforsøk er det vel ikke noe alternativ med skjønnhetssøvn på to uker :fnise:

Hehe, nei det var et godt poeng :fnise: Men da har man det vel så travelt med den man har, at man ikke får tid til å bekymre seg og tenke like mye?! :eeeh:

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det var et godt poeng :fnise: Men da har man det vel så travelt med den man har, at man ikke får tid til å bekymre seg og tenke like mye?! :eeeh:

Forhåpentligvis går tiden litt raskere da ;)

Håper vi er så heldig at vi kommer så langt en gang :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...