Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Gjest white tiger

Veiedagen min er her :) Har gått ned 0,4 kg jeg også. Veier nå 70,0 kg. Mye som har kommet i veien for treninga denne uka, så jeg er bare glad for at vekta beveger seg i riktig retning.

Nå er jeg tilbake på "normalvekta" mi, altså den jeg hadde før graviditeten. Nå blir utfordringa mi fremover å ikke slappe av fordi jeg har fått tilbake min normale kropp, men heller fortsette det jeg gjør nå og forhåpentligvis bli en litt slankere versjon av meg selv.

Jeg har begynt å drømme veldig mye for tida.. Har drømt om sjokolade to netter :fnise: og i natt drømte jeg at jeg og pappa (??) skulle slå hjul på en gedigen tredemølle (i fart) som lå og fløt i et basseng.. ehh.. bivirkning av litt for mye trening og litt for lite sjokolade kanskje :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til vekta viser 70.

Da jeg var 81 kg lovet jeg med en liten tur på spaplassen i byen når jeg rundet, viktig å delmål ;) (trodde faktisk ikke jeg skulle klare det, men nå er det faktisk innen rekkevidde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg kvelden godt motivert for morgendagens zumba og elixiapower økter :). Herligheten jeg gleder meg og skjønner ikke hvorfor jeg stoppet med det her. Oppdatering kommer imorgen :). God natt alle sammen og dette klarer vi sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er veiedagen min her, 79.7 , ned 700 gram. Jeg er litt skuffet egentlig, for jeg har vært kjempeflink denne uka, også går jeg bare ned halvparten av det jeg har gått ned de siste to ukene. Men men, nå ser jeg i allfall 70-tallet på vekta, det er motiverende i seg selv :) Til dere andre: stå på, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg! :)

Er 168, og veier 60 kg. Skal ned til 55, der jeg trives best :)

Sjokoladen setter stadig kjepper i hjulene for slankingen min, men håper på å få litt ekstra motivasjon til å holde meg unna i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Da henger jeg også meg på her! Har følgt med siden tråden ble laget, men har ikke hatt mot til å melde meg inn før nå...

Jeg la på meg en hel del under graviditeten (25+kg), og NÅ skal restene bort! Jeg er veldig førnøyd om jeg går ned 5 kg til sommeren, og opp mot 10 kg ville vært et stort pluss.

Jeg er 173 høy og veier omtreng 71 kg. Har ikke vekt, men fikk "prøvd" en i julen.

Dette er min plan framover: Kjøpe vekt, trene fremfor TVen annenhver dag, Zumba på storskjerm 2 ganger i uken. I tillegg er jeg på trilletur ca 2-3 ganger i uken, kommer an på vær og føre.

Jeg er ingen treningsenterdame, så prøver å få til noe hjemme i første omgang :)

*puh* dette føles veldig bindende når jeg har skreve det ned her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da henger jeg også meg på her! Har følgt med siden tråden ble laget, men har ikke hatt mot til å melde meg inn før nå...

Jeg la på meg en hel del under graviditeten (25+kg), og NÅ skal restene bort! Jeg er veldig førnøyd om jeg går ned 5 kg til sommeren, og opp mot 10 kg ville vært et stort pluss.

Jeg er 173 høy og veier omtreng 71 kg. Har ikke vekt, men fikk "prøvd" en i julen.

Dette er min plan framover: Kjøpe vekt, trene fremfor TVen annenhver dag, Zumba på storskjerm 2 ganger i uken. I tillegg er jeg på trilletur ca 2-3 ganger i uken, kommer an på vær og føre.

Jeg er ingen treningsenterdame, så prøver å få til noe hjemme i første omgang :)

*puh* dette føles veldig bindende når jeg har skreve det ned her!

Bli med på 30 days shred opplegget :) Se den andre tråden..tror det kan være bra for deg! (Hjemmetrening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gått opp over helgen :grine: Og jeg skjønner bare ikke hvorfor!! Jeg har spist lite og riktig og i tillegg har jeg gått laaang skitur. Jeg er sånn at når jeg ikke går ned mister jeg ALL motivasjon, så da får vi se hva som skjer resten av dagen i dag. Frokosten klarte jeg å holde på et fornuftig nivå, og lunsjen går av seg selv, for det er salatbar. Resten av dagen...tja...kanskje blir det en fråtsekveld :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gått opp over helgen :grine: Og jeg skjønner bare ikke hvorfor!! Jeg har spist lite og riktig og i tillegg har jeg gått laaang skitur. Jeg er sånn at når jeg ikke går ned mister jeg ALL motivasjon, så da får vi se hva som skjer resten av dagen i dag. Frokosten klarte jeg å holde på et fornuftig nivå, og lunsjen går av seg selv, for det er salatbar. Resten av dagen...tja...kanskje blir det en fråtsekveld :frown:

Neida , sånn må du ikke tenke. Det kan være at kroppen din har samlet opp vann feks som vises på vekta :) Her er det bare å fortsette i det samme gode sporet, så vil det løsne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende tråd.. :)

Men tror ikke jeg har guts til å hive meg med enda.. Motivasjonen er så opp og ned. Her inne var det jo så mange flinke! :) Kanskje i stillhet.. Så får vi se etter hvert :)

Jeg trenger det absolutt! Er 23år, 158høy og veier 88kg.

Har brukt mine to barnefødsler som unnskyldning litt for lenge, selv om jeg fikk av meg alt sammen igjen etter begge svangerskapene. Men la på meg 6 kg når jeg fikk hormonspiral :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gått opp over helgen :grine: Og jeg skjønner bare ikke hvorfor!! Jeg har spist lite og riktig og i tillegg har jeg gått laaang skitur. Jeg er sånn at når jeg ikke går ned mister jeg ALL motivasjon, så da får vi se hva som skjer resten av dagen i dag. Frokosten klarte jeg å holde på et fornuftig nivå, og lunsjen går av seg selv, for det er salatbar. Resten av dagen...tja...kanskje blir det en fråtsekveld :frown:

Ila helga? Driver du og veier deg hver eneste dag? Det er en STOR feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Bli med på 30 days shred opplegget :) Se den andre tråden..tror det kan være bra for deg! (Hjemmetrening)

Hold på med den i høst :) Denne gangen blir det en mix av 30DS, pump it up og zumba tror jeg!

Jeg skal klare å slutte med godterier i ukedagene, tenker bare det kommer til å gjøre susen! Jeg er fæl på sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold på med den i høst :) Denne gangen blir det en mix av 30DS, pump it up og zumba tror jeg!

Jeg skal klare å slutte med godterier i ukedagene, tenker bare det kommer til å gjøre susen! Jeg er fæl på sjokolade...

Fikk du resultater av den sist?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga er over.. heldigvis. ble mye jobbing og mye god mat og kaker! Lite tid til trening. Skal på ettermiddagsvakt i kveld også, så får heller ikke til å trene. men skal prøve å komme meg en tur ut med hunden før jobb. Kjenner jeg er litt sliten og trett om dagpen, men har meldt meg på to treningstimer på treningssenteret denne uken, pluss at jeg tenkte å legge inn iallefall 1 egentreningsdag. Tror jeg venter med veiinga til enten i morgen eller onsdag :) Ha en fin treningsuke alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ila helga? Driver du og veier deg hver eneste dag? Det er en STOR feil!

:riste: Nei, gjør ikke det, men jeg var tilfeldigvis på vekten på fredag, og har veiedag på mandag. Derfor vet jeg dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på! :)

Jeg er 18 168 høy og veier 77kg og skal helst ned på rundt 65 :) Skal faktisk dra å trene på team idag, og får prøve å trene så mye som mulig i ukene :) meeen er veldig flink til å være flink i starten helt til jeg blir lei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:riste: Nei, gjør ikke det, men jeg var tilfeldigvis på vekten på fredag, og har veiedag på mandag. Derfor vet jeg dette.

Det går ikke ann å være "tilfeldigvis" på vekta. Og du ødelegger bare for deg selv når du veier deg så mye. Når jeg slanket meg for 2 år siden, så veide jeg meg annen hver dag, og det ødela veldig mye av motivasjonen min.

Nå spiser jeg sunt, trener mye og har kastet batteriene som var i vekten min. Man trenger ikke en vekt for å se resultater. Jeg ser at jeg blir fastere og finere i kroppen for hver uke som går, samt at mine klær begynner å bli for store. Det gir meg veldig mye selvtillit og jeg stråler.

Jeg er glad jeg slipper å gå på vekta for å bli skuffa. Det er ikke verdt det. Det viktigste er å føle seg godt og det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Vi er flere sjokoholikere her inne ser jeg :) Sjokolade er min store last, tror jeg hadde vært tynn som en spiker hadde det ikke vært for sjokolade.. Nam..

Jeg bruker egentlig å veie meg ganske ofte, men nå tør jeg ikke :sjenert: Har spist litt vel mye i helga. Spiste sjokolade på lørdag, og i går var det jo morsdag så tok med barna hjem til mine foreldre.. Der hadde mormor laga mokkafromasj, mamma hadde laga gulrotkake og søstra mi hadde laga konfekt :sukk: håpløst.. :ler:

Nå har eldstejenta på 3 fått spysjuka, så da blir det lite trening på mor gitt.. Ser jeg bort ifra alle kvadratmetrene jeg må vaske for spy.. jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å være "tilfeldigvis" på vekta. Og du ødelegger bare for deg selv når du veier deg så mye. Når jeg slanket meg for 2 år siden, så veide jeg meg annen hver dag, og det ødela veldig mye av motivasjonen min.

Du vet ingenting om hvorfor jeg måtte på vekten på fredag, så vennligst spar deg for kritikk vedrørende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ingenting om hvorfor jeg måtte på vekten på fredag, så vennligst spar deg for kritikk vedrørende det.

Jeg har på ingen måte vært kritisk. Jeg tenkte jeg skulle hjelpe deg med å holde på motivasjon. Det hele startet med dette:

Og jeg har gått opp over helgen :grine: Og jeg skjønner bare ikke hvorfor!! Jeg har spist lite og riktig og i tillegg har jeg gått laaang skitur. Jeg er sånn at når jeg ikke går ned mister jeg ALL motivasjon, så da får vi se hva som skjer resten av dagen i dag. Frokosten klarte jeg å holde på et fornuftig nivå, og lunsjen går av seg selv, for det er salatbar. Resten av dagen...tja...kanskje blir det en fråtsekveld :frown:

Og når du kommer og griner fordi du ikke har gått ned i vekt på 2 dager, tolker jeg som om du har en forvridd syn på hvordan og hvor lang tid man bruker for å gå ned i vekt... Derfor har jeg kommer med et forslag om at du skal droppe å veie deg så mye, det er ikke ok at du mister ALL motivasjon hvis du ikke går ned ila 2 dager! Du skulle aldri ha veid deg på fredag, men siden noen tvang deg til å gjøre det, skulle du ALDRI ha veid deg i dag også! Men siden du måtte gjøre det i dag også, så er det jo noe som ikke stemmer.

Når folk prøver å hjelpe deg, så er det faktisk ikke kritikk. Jeg delte at jeg hadde problemer med at jeg måtte på vekt hele tiden og da ble motivasjonen min ødelagt. Problemet var løst når jeg kasta batteriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...