Auri Skrevet 7. mai 2011 #361 Skrevet 7. mai 2011 Ikke vær så streng med deg selv, du er ikke synsk og kunne ikke vite det. Det er han som er en idiot, som kaster bort deg. Er ikke rart i at du har lagt ned så mye tankekraft i det; det gjør de fleste i et nytt forhold, fordi de er forelska og ønsker så veldig at det skal gå bra. Prøv å ikke være så hard mot deg selv, vennen! Prøv heller å være takknemlig for alt det fine du har fått oppleve fordi du var sammen med ham. Hvorfor må du være på andre siden av kloden når jeg vil mosekose deg?! 38 dager igjen
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. mai 2011 #363 Skrevet 7. mai 2011 Æsj, jeg savner ham sånn. Jeg skulle ønske alt var fint, at jeg kunne stole på ham igjen, at jeg var sterkere, at jeg kunne motbevise alle som noensinne tvilte på oss. Og mange tvilte på oss. Jeg skulle ønske jeg var den som kunne hjelpe ham, og at han var den som kunne hjelpe meg. Men i steden ble jeg svakere og svakere av å være med ham, jeg mista masse selvrespekt, og jeg brøt et par av mine egne grunnprinsipper. Så hvorfor i helvete sipper jeg som en unge, og savner armene hans? Hvorfor skriker hele kroppen min etter å bare glemme det, og prøve en gang til? Eller bare la ham holde meg en natt til? Jeg skjønner ikke følelser. Jeg er så jævlig sinna på ham, jeg er så jævlig såra, jeg er så innmari dritt lei av ham, men allikevel har jeg så lyst til å bare.. tilgi ham. Men jeg kan ikke. Det går ikke.
Auri Skrevet 7. mai 2011 #364 Skrevet 7. mai 2011 Fordi det er ikke spsifikt han du ønsker deg, men noen. Når du mister den noen du har hatt, er det ganske naturlig å ønske det tilbake. Det er ikke Jack du vil ha, det er kroppen og hodet ditt som ikke vil være alene. Det ordner seg, kjære pusen, du må bare gi deg selv litt tid 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. mai 2011 #365 Skrevet 8. mai 2011 Jeg takker den fantastiske personen som oppfant skolearbeid. Takket være den personen, kan jeg fokusere all min energi på å skrive essay, jobbe med PDFer, gjøre reflektorworkshoppen og i det hele tatt, i stedet for å ligge og grine i senga mi over en patetisk mann. Ja, jeg er møkkatrist, og ja, jeg brukte hele gårsdagen på å sippe ukontrollert, og ja, det ekke så innmari smart å fortrenge følelser. Men gud bedre, så effektiv man blir når man er villig til å gjøre hva som helst for å slippe å tenke. Digg. Jeg ser lyset i enden av skoletunellen også. Jeg skal prøve å være ferdig med alt skolearbeidet mitt rundt den 6. Juni. Og jeg tror det skal gå bra.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. mai 2011 #366 Skrevet 8. mai 2011 Og jeg takker i grunn bruddet også, for uten denne intense skuffelsen og smerten over å måtte gi slipp på en man er glad i, tror jeg ikke jeg kunne jobbet halvparten så intenst. Karakterene mine kommer til å elske meg for dette.
RødeDrage Skrevet 8. mai 2011 #367 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har ikke så mye annet å si enn det Pix har skrevet her, jeg er veldig enig med henne. Jeg vil bare si at jeg tror dette er lurt, at jeg veit at du er sterk nok til å komme deg gjennom det (jeg hadde jo gått i koma..). Dessuten er det bra at du brukte en dag eller så på å sippe, man skal få det litt ut. Man blikke ferdig med det på en dag, men det kommer en dag man ikke har flere lekser, og da kan man se på alle sesongene av nytt på nytt eller typisk norsk på nrk netttv mens man spiser is, savner norge (Les: meg) og sipper litt igjen. Og evt skaff en jævla stor teddybjørn. Også misunner jeg deg som VILLE HELVETE fordi du blir effektiv av sånt som det her, jeg blir fullstendig ubrukelig kjempelenge! Likevel, jeg digger deg og skulle ønsker du slapp å gå gjennom dette uten meg og Pix. <3
felgen Skrevet 8. mai 2011 #368 Skrevet 8. mai 2011 Huff og huff! Dette var triste greier. Vet ikke hva mer jeg kan tilføye, enn å støtte meg på de andre småpikene.. Du er sterk og modig. Ikke alle ville handlet som deg. Savner deg! <3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mai 2011 #369 Skrevet 9. mai 2011 Åh, jeg blir så sinna iblandt altså. Vi må printe noen oppgaver på superduperdyrt papir (500 kroner for 20 ark) og bildene mine kom ut for mørke på test-printen min. Og jeg dobbeltsjekka alt. Alle innstillinger var riktige. Så spurte jeg lærern min om han kunne tenke seg til hvor problemet lå. Og han sa "har du sjekka at alle innstillingene er i orden?" og jeg svarte at jada, de er i adobe rgb 98, og slik og sånn. Og så kikket han på meg og sa "ja.. nei, men da må du nok bare prøve deg litt fram." men.. jeg hr ikke råd til å prøve meg litt fram på så dyrt papir, din søplesekk. ærgh.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mai 2011 #370 Skrevet 9. mai 2011 Også misunner jeg deg som VILLE HELVETE fordi du blir effektiv av sånt som det her, jeg blir fullstendig ubrukelig kjempelenge! Skjerpings. Du er aldri fullstendig ubrukelig haha. nei, skjønner at det var en overdrivelse asså. men takk for fine ord uansett
Emmaa Skrevet 9. mai 2011 #371 Skrevet 9. mai 2011 Oi, denne tråden må jeg få lest Jeg fikk i dag tidlig bekreftelse på at jeg har fått plass på University of New South Wales i Sydney, så jeg drar ned i juli og er utrolig spent!!!
Auri Skrevet 9. mai 2011 #372 Skrevet 9. mai 2011 Kan du ikke prøveprinte på et annet papir da? Bare for å sjekke at de ikke er for mørke? 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. mai 2011 #373 Skrevet 9. mai 2011 Åh, emmaa, så utrolig spennende!! Hva skal du studere? -- Jack kom innom for å hente gitaren sin i dag, og vi snakket litt mer om bruddet. Og jo mer jeg snakker med ham, dess mindre overbevist er jeg om at han er en troverdig fyr. Jeg er ganske sikker på at jeg har gjort det rette valget, selv om jeg kanskje kan være tilbøyelig til å prøve på nytt, sakte og forsiktig uten å være kjærster. Dvs prøve å date igjen, for å se om det i det hele tatt er mulig for meg å stole på ham. Og hvis jeg velger å prøve å date ham igjen, håper jeg at det funker. Men jeg har ikke helt lyst til det per akkurat nå.. Jeg logger på skype HELE tida nå, for å leite etter Pix og Dragen. Jeg har ikke snakka ordentlig med Pix på evigheter, og håper at jeg snart er heldig nok til å treffe på henne på et beleilig tidspunkt for oss begge. Ugg bygg.
Emmaa Skrevet 9. mai 2011 #374 Skrevet 9. mai 2011 Åh, emmaa, så utrolig spennende!! Hva skal du studere? -- Jack kom innom for å hente gitaren sin i dag, og vi snakket litt mer om bruddet. Og jo mer jeg snakker med ham, dess mindre overbevist er jeg om at han er en troverdig fyr. Jeg er ganske sikker på at jeg har gjort det rette valget, selv om jeg kanskje kan være tilbøyelig til å prøve på nytt, sakte og forsiktig uten å være kjærster. Dvs prøve å date igjen, for å se om det i det hele tatt er mulig for meg å stole på ham. Og hvis jeg velger å prøve å date ham igjen, håper jeg at det funker. Men jeg har ikke helt lyst til det per akkurat nå.. Jeg logger på skype HELE tida nå, for å leite etter Pix og Dragen. Jeg har ikke snakka ordentlig med Pix på evigheter, og håper at jeg snart er heldig nok til å treffe på henne på et beleilig tidspunkt for oss begge. Ugg bygg. Ja, jeg vet! Hurra! Jeg skal studere fysikk, tar hele 4. året mitt der nede :-) merker at jeg ikke helt klarer å lese til eksamen nå, sitter heller og drømmer meg bort i fine leiligheter i Sydney - men jammen er det dyrt har ikke fått summet meg til å lese hele tråden din ennå, men jeg skjønner at du er midt oppe i noe kjipt akkurat nå, håper det går bra med deg!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. mai 2011 #375 Skrevet 10. mai 2011 Ja, det er mer eller mindre samme priser som i Norge, så det er ikke billig, nei.. Blæ. Men det er så absolutt verdt det -- Jeg blir så kvalmende effektiv når jeg er sippesutreguri, som nevnt tidligere. I dag har jeg vasket klær, og vasket hele leiligheten. Inkludert støvtørking inne i hyllene. Og støvsuging og vasking av gulvet. Og vasking av doen. Jeg tok alt på en gang, og det tok meg vel.. fire timer. Og i tilegg skal jeg på skolen nå, og seinere i kveld når det blir mørkt, skal jeg ta et portrett av sikkerhetsvakten her. Og jeg må rekke og øve litt til en photoshoptest jeg har i morra. jeg elsker effektivitet.
Auri Skrevet 10. mai 2011 #376 Skrevet 10. mai 2011 Jeg og Dragen er på Skype NÅÅÅÅÅÅ (og i et par timer fremover)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. mai 2011 #377 Skrevet 10. mai 2011 Og vi rakk å skype sammen, hvor fett ekke det? Selv om jeg hadde null peiling på at dere var der før jeg tilfeldigvis logga på, OG jeg hadde tid til å preike. Noen ganger digger jeg livet mitt. Det var kjempekoselig å snakke med to av bestevennene mine samlet, og jeg fikk se kattene til Pix igjen, og de har blitt stooore :O I dag fikk jeg brev fra felgen, som hun hadde skrevet på blomstrete brevpapir. Jeg leste det i badekaret. Brevpapir gir meg nostalgifølelser, og det gjør meg gla. Dessuten skrev hun et filmsitat jeg hadde glemt bort, og jeg lo høyt av det ("fatter ikke at jeg kunne få en så streit unge" er kanskje et av de beste sitatene i verden) Nå: øve til teit og streit photoshoptest i morgen. Yay
RødeDrage Skrevet 10. mai 2011 #378 Skrevet 10. mai 2011 Det var så kos på skype! jeg kom på ett sånt superlangt banneord man kan si på engelsk: Motherfucking-man-bitch-whore-cunt-slut-fuck. Nabohora bruker det mye, det er et bra ord ^^. Hvordan blir det mer rrrrrrroskildee frsnt? Måtte kutta download, hakke råd :C
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. mai 2011 #379 Skrevet 11. mai 2011 Dragen, jeg kan bare dra på Roskilde om jeg får innvilga pressepass, har ikke råd hvis jeg ikke får det innvilga. Aner ikke når jeg får svar, sikkert i juni en gang.. Så jeg veit ikke helt enda.. Hvis jeg ikke drar, får jeg jo mer tid med familien og sånn, så det er egentlig det samme for meg. -- Laaang dag i dag. Photoshopforelesning, deretter photoshopprøve, og så portfoliopresentasjon. Og samme regla neste uke. Herregud, det går i ett kjør her, og jeg føler at jeg ikke kjenner byen nok enda. Jeg vil få flere venner utenfor universitetet og the village, og vurderer å melde meg på noe form for aktivitet. Men jeg er ikke særlig glad i sport, og er ikke veldig musikalsk, og driver jo med foto på fritida.. Så det kan jo bli spennans å se hva jeg kan ta meg til. Men noe må jeg gjøre, jeg trenger å bli mer.. integrert. I det siste har rachel gått meg skikkelig på nervene. Så her kommer det et langt bitcheinnlegg bare sånn at jeg får det ut noe sted. I forigårs satt vi i datalaben og jobbet med en oppgave, og hun spurte meg heeele tida om alt mulig. Og til slutt sa jeg "vet du hva, jeg prøver faktisk å jobbe med mitt eget arbeid, ikke ditt. kan du ikke bare lese oppgaveteksten slik som alle oss andre?" og da ble hun kjempesnurt. For en ukes tid siden, nevnte jeg at jeg satt og øvde til photoshoptesten (den vi hadde i dag) og hun sa "jaja, jeg har ikke tid, jeg gjør det dagen før" og i dag kom hun til meg og sa "åååå, jeg øvde i går kveld og jeg skjønte ingenting" hvorpå jeg svarte "jasså, du burde kanskje begynt å øve litt tidligere?" og da ble hun skikkelig snurt. Faktum er at hun hadde massevis av tid, så hun kan søren meg skylde på seg selv. Tiden har hun nemlig brukt på helt uvesentlige ting, som å se etter leiligheter og henge på tumblr. Seinere den dagen, satt vi og pratet med et par andre i fotoklassen, og hun satt bare og klaget over at det er en lærer som vistnok hatet henne. Og en etter en av de andre studentene unnskyldte seg og gikk. Og når alle hadde gått, så hun på meg litt forvirra. Og så fortalte jeg henne at det kanskje ikke var så lurt å være så negativ rundt mennesker man ikke kjenner. Og det skjønte hun ikke helt. Og alt med henne er bare så jævlig ustrukturert. I dag spurte jeg henne hva hun skal gjøre for temaet vårt i studio i morgen, og hun sa "nei, jeg vet ikke helt jeg.." og jeg og min studiopartner har planlagt i en ukes tid. Herregud, så irriterende. argh. Jeg savner de norske vennene mine, som faktisk har peiling på hva de vil med livet sitt, og som ikke er så jævlig irriterende.
RødeDrage Skrevet 11. mai 2011 #380 Skrevet 11. mai 2011 Dragen, jeg kan bare dra på Roskilde om jeg får innvilga pressepass, har ikke råd hvis jeg ikke får det innvilga. Aner ikke når jeg får svar, sikkert i juni en gang.. Så jeg veit ikke helt enda.. Hvis jeg ikke drar, får jeg jo mer tid med familien og sånn, så det er egentlig det samme for meg. Jeg driver bare å vurderer frem og tilbake om jeg skal reise om du ikke blir med, håper seriøst du får deg pressepass, jeg har så sjukt lyst til å reise på Roskilde med deg. Jeg har jævlig lyst til å reise uansett, men det er kjipt å resie uten deg :C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå